Jump to content
Sign in to follow this  
LeBon

Pikk treening

Recommended Posts

Ma käin ajapuuduse tõttu jõusaalis kaks, vahel harva kolm korda nädalas. Kuna tahaks nii jõudu,lihast juurde saada kui ka rasva põletada, siis on mu treening selline: poolteist, vahel ka kaks tundi jõutrenni, seejärel 30-40 minutit aeroobset ( sörkjooks vaheldumisi kiirkõnniga, ergomeeter,ratas). Kokku seega üle kahe tunni, vahel kui energiat palju, ka 2,4 tundi.

Kas seda palju ei ole? Selge, et kasulikum oleks see kõik rohkemate päevade vahel ära jagada aga kui aega pole? Tuttav jõutõstja arvas, et üle pooleteist tunni pole mingit mõtet trenni teha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

läheb paljuks jah, mõtle kui suur toiudupaus sulle tekib koos treeningule kulumise ajaga ning enne treeningut mineva ajaga tekib! Lihases tekib katabolism! Ning tee aeroobset ikka enne jõutrenni, mitte pärast! Isegi kahetunnine jõutrenn on liiast! Kuskil tund kuni poolteisttundi oleks parem, koos venitusega! Nii, et pead hakkama planeerima oma trenne paremini :D kõike head

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui nii pikad treenid ja ei saa neid lühemaks teha siis võid trenni ajal juua valgu/süsivesiku sheiki, enne trenni peaks ka sööma muidugi, see peaks aitama kataboolset seisu ära hoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,5 trenni jõusaalis müttamist-on ikka mõnel keskendumisvõime. Ise küll väga üle tunni ei suuda keskendunult trenni teha.

Ja lõpuks pole sellest väga kasu kah, selleasemel et lihast kasvatada hakkad teda hoopis kaotama.

Sellised maraton trennid on loomulikult aega ajalt head, shokeerivad hästi lihast, aga kogu aeg niimoodi rügada ei ole küll mõtet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×