Jump to content
Sign in to follow this  
m2rten

ületreeningu võimalus...jälle

Recommended Posts

tean, et paljud soovitaksid kohe teema pealkirja lugedes kasutada otsingut..kuid huvitavad teie arvamused konkreetse treeningu(kava) kohta.

käin kolm korda nädalas korvpallis: teisipäeval, kolmapäeval ja reedel kell

17.00-18.30, lisaks veel kolm korda nädalas bodypumpis: teisipäeval ja neljapäeval kell 20.00-21.00 ja pühapäeval kell 18.00-19.00 ning kolmapäeviti ka tunnikese jõusaalis enne korvpalli. küsimus ongi selline, et kui suur on sellise treeningmahu juures ülekoormuse oht, kui olen 15a, 180 pikk ja 65 kilo. loomulikult peab asja ka ise tunnetama, aga sellegipoolest... :lol: mida soovitate muuta? ;)

ette tänades, m2rten

Share this post


Link to post
Share on other sites

söön täitsa piisavalt omaarust..ei nälgi absoluutselt. söön umbes 4 korda päevas. mida arvata massilisajatest, käies bodypumpis oleks neist ka kasu? või teeks rohkem jõusaali ja punnitaks rohkem sööki sisse:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su treeningu juurde tooksin väikese paralleeli

Nädalas: 5x nädalas korvpall 1,5 h-2,5h

4 x Jõusaal

+ Tavaliselt on nädalas mõni võistlusmäng

Ma arvan, et kogu point on söömises.

Kui sa toitud korralikult , saad kõik vajaliku kätte ja magad rohkesti ei teki ületreeningut.

Edited by PulseR

Share this post


Link to post
Share on other sites

pärast bodypumpi l2hed kossu m2ngima ja enne kossu teed veel iseseisvalt tundaega jõudu? pärast jõutrenni tuleb minna koju ja lõdvaks lasta, lasta lihastel puhata ja taastuda. selliselt käitudes kaotad sa edusammud jõusaalis ning muudad kossutrenni kah mõttetuks kuna oled end juba enne trenni ära väsitanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×