Jump to content
Sign in to follow this  
Kaval

C-Vitamiin

Recommended Posts

Selline küsimus, et kuda aitab kaasa näitex c vitamiini lisamine valgukoksile (valk ja süsikad) kuna mul olex ehk c vitamiiini päris palju saada, siis mõtlesin kuda saax seda ära kasutada ja kas keegi oskab öelda kas kuda ja mida see kaasa aitab... no teada on et c vitamiin on mudugi alati kasulik... aga kuda just siis ku koksile seda lisada... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teen kevaditi C vitamiini lahustuva tableti ja vee segust omale lahja joogi. Pool tarbin trennis, teise poolega teen peale trenni valgukoksi. Päris maitsev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siin kirjas,et peale trenni sheiki lisaks 500 mg C - vitamiini ja 400 IU (rahvusvahelist ühikut) E - vitamiini.Ühes c-vitamiini tabletis on ainult 60mg mis on ka soovitatav päevane kogus.Kas tõesti 500mg?

http://www.fitness.ee/main.php?utm_source=...amp;textID=2785

C-vitamiini tabletid on ka erinevad. Minul on näiteks 500-milligrammised.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organism suudab ööpäevas läbi seedetrakti imendada teatava koguse c-vitamiini. ülejäänud läheb uriiniga välja. seega c-vitamiini üledoosi pole võimalik võtta. nii et "mida rohkem seda uhkem" väljend ei pea paika c-vitamiini puhul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks suur vahe ole selleski, et kas tegemist on askorbiinhappega või skorbaadiga. Mõlemad neist on ühise nimetaja all c-vitamiin. Paljud spetsialistid väidavad, et esimese puhul peaks olema minimaalne päevane annus 2000mg, viimase puhul piisab aga kuni 500mg.

Askorbiinhape lahustub vees ning toimib antioksüdandina raku välispinnal. Skorbaat lahustub aga rasvas ja suudab lisaks tungida ka raku sisemusse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×