Jump to content
Sign in to follow this  
-noormees-

erinevad valguallikad

Recommended Posts

Kirjutasite ühes teemas, et hea oleks kui valku allikad oleksid mitmekesised vms..

No see arusaadav jah, et erinevate valkude aminohappeline koostis on erinev aga kui näiteks süüa peamiselt ainult muna, kas siis piisaks sellest, st muud poleks vaja?

Aga kui süüa peamiselt ainult kodujuustu valguallikana, kas see on siis halb(eriti lihase seisukohast?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks või teine, muna või kohupiim... Mõlemad on väga head valguallikad, kuid ainult ühte neist kasutades jääb siiski liiga ühekülgseks.

Minimaalne oleks kui saad iga päev 30g valku munavalgetest (6munavalget), 45g valku kodujuustust Üks 280g pakk. ja liha või kala. 200g. tükk Ümbes 40g valku.

see võiks ola minimaalne kogus mille pead igaljuhul igapäev toiduga saama. Nüüd kui tahad , et lihased kasvama ka hakkaksid siis korruta see kahega.

Saadud toidukogus aga jaga päevapeale ära 6-eks söögikorraks.

Loomulikult riis, kartul leib. Ära neid unusta juurde süüa.

Näiteks

Munad+leib

liha+ riis

kohupiim +kartul

kala sobib nii riisi kui kartuli kui leivaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×