Jump to content
Sign in to follow this  
Kermo

Palju keegi kukla tagant surub???

Recommended Posts

Raagitud on palju keegi rinnalt surub, aga ei meenu , et oleks mainitud, kui palju keegi istudes kukla tagant yles j6uab suruda???

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on asi milles ei ole mõtet mõõtu võtta, kuna paljudele see harjutus ei sobi (liigutuse trajektoor on anatoomiliselt ebasobiv). Eriti pikemat kasvu inimestel, lühematel lihtsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

palju sul tuleb siis kermo?

mul pole see koige lemmikum harjutus kuid olen surunud ylesse oma 80kg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuleb suruda norm kilodes mitte yle liia minna,siis ei juhtu midagist :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen toda harjutust istudes EZ-kangida,nii 65-70kg.Haige õlg rohkem ei luba.

Kuigi,vähehaaval ja ettevaatlikult tehes on too harjutus õlale nagu isegi kasuks tulnud ..., :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulle see harjutus sobis, kuna ei tundnud üldse mingisugust ebamugavat tunnet selle tegemisel. Kuid siin foorumit ja mõningaid artikleid lugedes loobusin ka sellest, kuna ei pidavat õlale head tegema just. Muidugi mõisutse piires ja normaalsete raskustega on kuidas kellelegi. Vahepeal harva siiski teen. Max-i pole proovinud aga arvan. et 65-70 ikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimati, kui kukla tagant kangiga paar seeriat tegin, siis olid õlad pea terve nädala nii valulikud, et ei saanud jõusaalis korralikult trenni teha. Maksimumi pole proovinudki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei tea mulle see harjutus kül tegelt meeldis,ei tundnud ka et oleks kuidagi õllga väänanud,kuid loobusin sellest ka kuna räägitakse,et pidavat tekitama vigastusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei teadnudki, et see vigsatusi tekitav harjutus on, aga mul on rekordiks 75kg hetkel, aga plaanin ikka 80 ka yles saada.... Valus on kyll muidugi 6lalihas peale selle harjutuse sooritamist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah oldman 2ra nyyd jama kah soovita! kangiga surumist peab rauduselt tegema!:P aint mitte tagant, eest tavalist s6jav2e pressi ja m66dukate raskustega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega jah endalegi pole kunagi see harjutus meeldinud,retsib õlgu ikka päris korralikult,aga muidugi kõik sõltub õigest raskusest,kui üle ei pinguta pole hullu,ja kahjuks pole ka spetz aparaate jõusaalis,millega seda asendada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
njah oldman 2ra nyyd jama kah soovita! kangiga surumist peab rauduselt tegema!:P aint mitte tagant, eest tavalist s6jav2e pressi ja m66dukate raskustega.

Kukla tagant surumist võib vabalt asendada eest surumise e military pressiga? Treenivad samu lihasgruppe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
njah oldman 2ra nyyd jama kah soovita! kangiga surumist peab rauduselt tegema!:P aint mitte tagant, eest tavalist s6jav2e pressi ja m66dukate raskustega.

Tead ka, kui lihtne on selle harjutuse juures mini trauma saada ja kui kaua see paraneb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ise tegin oma aasta tagasi ka seda harjutust, ja tegin nii eest kui tagant surumist, ja lõpuks hakkas juba õlaliiges valu tegema, põhimõtteliselt sundisin ennast selle tegemiseks, aga tarka nõu sain samuti siit foorumist, ja pole seda peaaegu üldse enam teinud, suvel mõni trenn proovisin ainult kerge raskusega, aga jah rekord on mul vist ainult 50 kukla tagant:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma teen 50kg 5x10 oma arust on seda kyll ja rohkem ka nagu peale panna ei taha kuna siis on tunda õlgades mingit imelikku valu. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×