Jump to content

Recommended Posts

Tere!

Kui võimalik on, siis oleks ka soovi 3 jaotatud kava järele. Tegelen võrkpalliga, kuid hetkel eesmärgiks seatud jõud. Olen jõusaalis käinud aasta, praegune olematu kava ei võimalda enam arengut.

Mail:martin_sona@hotmail.com

Aitäh!

Edited by matu3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist !

Oleksin samuti huvitatud jõutõstmise kavast, mis oleks jaotatud kolme või nelja päeva peale.

E- mail: henry91@hot.ee

Ette tänades,

Henry

Edited by Henry9

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi kaido raskeks ei lähe saata neid kavasid või saadad koguaeg ühte? ja mis mõttega sa tasuta saadad?

Saadan erinevate tasemetega treenijatele erinevaid kavasid. Kui keegi soovib surumise max-i proovida ja pole sellele ennem pühendunud siis saadan teatud programmi.

Edasijõudnutele saadan juba järgmise. Võistlejatele saadan kava, kus treenitakse särkidega ja trikoodega. Minu oma treeninggrupp hakkab algaval nädalal tegema 5x5 kava.

Tasuta teen sellepärast, et näen selles oma väikest missioni anda tagasi midagi omaltpoolt spordile ja spordialale. Teen seda rõõmuga, mitte vingudes või pidevat peavalu tundes, et näe jälle keegi tahab midagi.

Samas on kavade koostamine paljudele treeneritele elatusallikas ja mõistan täiesti, kui töö eest raha küsitakse.

Saada oma meil ja täpsustus milleks sa kava täpselt tahad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaan hakata tegema surumise kava, aga tekkisid mõned küsimused <_<.

Teisipäev

- Mida on mõeldud Plokil selg allatõmbed erinevate haarete all, kas iga nädal erineva haardega?

- Mis harjutuse võiks võtta vabalt valitud harjutuseks ülaselja jaoks.

- Kui ma teen jõutõmmet iga 2-3 nädala tagant, kas ma siis Good Morningut ei tee?

Reede

- Millega asendada Masinal kõhuli jalgu kõverdada (reie tagaosa)?, kui sellist masinat pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

üks küsimus kava kohta..

Kas kergel päeva peab ka teisi harjutusi nt: lendamine, venitused, triitseps ja õlga tegema või ongi kerge päev selleks et teed omad seeriad ainult surumises ära ja siis on kõik?.

ma loodan et saite küsimusest aru:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

üks küsimus kava kohta..

Kas kergel päeva peab ka teisi harjutusi nt: lendamine, venitused, triitseps ja õlga tegema või ongi kerge päev selleks et teed omad seeriad ainult surumises ära ja siis on kõik?.

ma loodan et saite küsimusest aru:)

Kergel rinnapäeval teed juurde ka teisi harjutusi, aga ikka kergemalt. Õlga natukene tugevamalt, sest õlale on see ainuke päev nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist.

Sooviks poksi kõrvale 2 päevast kava,et kavas oleks ka lõuatõmme olemas.

Eesmärk jõudu saada ja lamades surumist paremaks teha.

Mail on talismaa1@hotmail.com

Edited by Talismaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

TERE!!

Näen, et teemat on juba päris kaua kirjutatud ja kas keegi üldse viitsib teema lõppu lugeda, aga mul oleks ka siis väga suur soov see surumiskava saada.

Meil on SunHump@hot.ee

Kui aega saate võiks keegi saata.

Suured tänud Teile ette ära!!

Edited by Shox72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.Olen u 9 kuud jõusaalis käinud aga asi jäänud kuidagi toppama.Kui tüli ei tee siis sooviks 3 päeva kava.Eesmärk terve keha rohkem aga võib tähelepanu pöörata ülakehale.

erx.kapuuts@mail.ee

Tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido,

Ka mina sooviksin seda kava eesmärgiga arendada jõudu ja saavutada paremaid tulemusi lamades surumises. Olen viimased kolm kuud treeninud Stronglifts 5x5 kava järgi ja arenguga suhteliselt rahul, kuid leian, et kava peaks muutma sellise aja peale.

Kui Te saate ja soovite ka minuga siin kõne all olevat kava jagada, siis minu e-posti aadress on: sander.sirel@gmail.com

Parimat,

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido oleks ka soovi rinnalt surumise kava.

Trennipäevi nädalas mul neli.

Hetkel surun rinnalt: 30Kg+kangi oma raskus 15 korda sis 40+kangi oma raskus 10 korda ja sis viimane kord 40+kang 8 korda.

Peale seda negatiivse kaldega pingilt 20Kg+kang 12 korda >> 10 korda >> 8 korda kaal on seal sama.

Rinnalihas samas vajab kõigerohkem trenni sest see tublisti maas kõhust ja kätest.

cocliosttro.tanel@gmail.com

aitähh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Kas keegi saaks ka saata rinnaltsurumis kava? Mul probleem raskuste suurenemisega. Ma olen mingi pool aastat juba punninud 60 kg-ga. 3x10-12 Teen veel hantlitega lendamist kaldpinnal ja ka surumist kangiga kaldp. Positiivne siis. ;) Teised lihasgrupid on küll paremini arenenud...

email: mendac91@gmail.com

Edited by Beljo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sooviks surumiskava siis ;).

Teen trenni 3 korda nädalas ja kava jaotatud kaheks: ühel päeval rind, selg, triitseps ja kõht, teisel päeval biitseps, õlg, jalad ja kõht.

Trenni teen umbes aasta juba. Rinnalt surumise rekord 74kg (rind pole just mu kõige tugevam külg, aasta tagasi surusin 50kg rinnalt)

Praegu teen kõigile lihasgruppidele kava milles 3 seerjat ja 4-6 kordust, puhkus umbes 4 minutit vahepeal.

Olen 19 aastane ja kaalun 85kg

Kava võiksid saata aadressile kreits@hot.ee

Ette tänades!!

Edited by kreits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido oleks väga tarvis surumis kava

käin nädalas 3 päeva

olen 18 ja max 90-95 ja kaalnud 70 kg aga max ei taha kudagu juurde tulla tükk aega ühel samal olnud

sooviks teada et mis suguseid harjutusi peaks ma tegema ja mis raskustega et mu max edasi areneks :(

ette tänades: Aivar

e-mail: jousaalaivar@hot.ee

Edited by Jousaalaivar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured Tänud :D

Vabandust et segan veel kui sul vaba aega üle jääb siis oleks tänulik veel kui oleks võimalik mulle 4 päevase kava ka koostada ,sest on plaanis käima hakkata 4 korda nädalas (ei ole tähtis kui pole aega licalt huvi pärast küsin) =) ;)

veelkord suured tänud :P

Edited by Jousaalaivar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×