Jump to content
Sign in to follow this  
vormel

Rammumehed

Recommended Posts

Olen oma lolli peaga kaua mõelnud, et kuidas saavad rammumehed olla korraga nii massiivsed ja tugevad.Paljudel rammumeestel on ju ikka võimsad lihased.Kas nad on need saavutanud massitrenniga?Kuidas nad siis nii tugevad on?Jõutrenniga sellist lihast ju ei saavuta.

Oleks tore, kui keegi oskaks mu küsimusele vastata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõvemad rammumehed on looduslikult juba suured ja tugevad. Massi on neil ilma trennitagi kõvasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja-jah...:) Pudganowski sööb näiteks miljoni krooni väärtuses keemiat ja toidulisandeid aastas. Kõik kellel suur rahakott, natuke ka füüsilisi eeldusi ja tugevad organid võivad ju rammumehesporti harrastada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matike

Suured on nad selle pärast,et teevad trenni .Trenn on loodusest üle,samas kui tahad olla rahvusvaheline meister pead olema ka lloduse poolt heldelt omadusi omama.ega nad tegelt päris puhtad ka pole,tegemist siiski jõualaga :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen oma lolli peaga kaua mõelnud, et kuidas saavad rammumehed olla korraga nii massiivsed ja tugevad.Paljudel rammumeestel on ju ikka võimsad lihased.Kas nad on need saavutanud massitrenniga?Kuidas nad siis nii tugevad on?Jõutrenniga sellist lihast ju ei saavuta.

Oleks tore, kui keegi oskaks mu küsimusele vastata.

See on jama jutt , et jõutrenniga lihast ei saa, kulturismist kahjustatud mõtlemine. Mass on väga oluline , kuna paljudel aladel annab see eelise , auto vedamine näiteks, 90 kg sellil hakkab lihtsalt jalg libisema ,140 kg sellil on palju lihtsam kiiresti kohalt saada, sellest 140 kilost võib pekki üksjagu olla , vahet pole. Mul näiteks annab 5kg kehakaalu kükile 20kg juurde, mass ja jõud on omavahel seotud suurused. Aga tavalisest jõutrennist ei piisa enam isegi Eesti tasemel esikolmikusse tulekuks, tuleb spets trenni teha.

Edited by BULDOOSER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan nende treeningud teistmoodi,nad ei vehi hantlitega jõusaalis, selleasemel tassivad põllupeal kive ja tirivad masinaid. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen küll rammumehi trennis näinud ja võin öelda, et vehivad küll hantlitega ja kangidega. Võib-olla teevad kuskil mujal lisaks spetsiaalseid harjutusi, aga tavalisi harjutusi teevad nad küll ja väga suurte raskustega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge see, et mass ja jõud on omavahel seotud. St ilma massita siiski jõudu ei ole ja ilma raskusteta mass ei kasva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eks ikka jah, kivide tõstmine, kummi kantimine ja muud säärased asjad kuuluvad rammumehe trenni hulka. Loomulikult peavad need asjad kodus olemas olema. Kindlasti jõusaalis rammumehed ei tee isoleeritud harjutusi , vaid põhiliselt baasharjutused ja seistes. Kui teha nt. õlga siis mitte istudes, vaid seistes jne..

Share this post


Link to post
Share on other sites
eks ikka jah, kivide tõstmine, kummi kantimine ja muud säärased asjad kuuluvad rammumehe trenni hulka. Loomulikult peavad need asjad kodus olemas olema. Kindlasti jõusaalis rammumehed ei tee isoleeritud harjutusi , vaid põhiliselt baasharjutused ja seistes. Kui teha nt. õlga siis mitte istudes, vaid seistes jne..

Savitskas pidavat küll istudes õlga tegema , palki ta eriti nagu ei tõuka , pigem surub, aga ta on ikka loom ka.Murumets on aga tänu klassikalise tõstmise trennile veelgi kõvemaks saanud, nii , et kuidas keegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See, et jõud, millega ei kaasne hüpertroofia kandub üle teistesse harjutustesse (peale elementaarset algust) ei ole kuskil tõestust leidnud! Rammumehed teevad erinevaid harjutusi, see peab neil massi olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niipalju kui olen näinud rammumeeste treening kavasid on ülekaalus just baasharjutused-

kükk

surumine

jõutõmme

õla surumine

seljatõmme

väiksemaid lihasgruppe ei treenita ( vähemalt nende kavade alusel mida mina nägin) !

kasutusel pidevalt suured raskused!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mõtlesin seda, et neil on võistlustel erinevad harjutused...

Trennis siis loomulikult just baasharjutused, mis suure volüümiga vallandavadki hüpertroofiat hästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
niipalju kui olen näinud rammumeeste treening kavasid on ülekaalus just baasharjutused-

kükk

surumine

jõutõmme

õla surumine

seljatõmme

väiksemaid lihasgruppe ei treenita ( vähemalt nende kavade alusel mida mina nägin) !

kasutusel pidevalt suured raskused!

Neil natuke teistmoodi harjutused ka, kui tavalised jõusaali harjutused. Ja väiksemaid lihaseid treenivad nad ju ka, nt säärtele pöialetõusu. Sääri on vaja auto hoidmises või tõmbamises, mingi selline ala neil ju on? Siis on nt farmers walk, sõrmedele ja trapetsile, see ju ka vist eraldi ala kohe? Jõusaaliharjutustest jah need, mis nimetasid, mingeid 10 seeriat biitsepsile-triitsepsile pumpamist sellist sitta pole neil vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See, et jõud, millega ei kaasne hüpertroofia kandub üle teistesse harjutustesse (peale elementaarset algust) ei ole kuskil tõestust leidnud! Rammumehed teevad erinevaid harjutusi, see peab neil massi olema.

Arusaamatu jutt, tõlkige mulle palun , kes aru saab.

Kame, näiteks Joukko Ahola viitsis biitsepsit ikka hullult teha, seeriad 120 kg kangiga. Üldiselt aga on ikka jah nii , et 50% kangitrenn ja 50% alad. Ise olen võistenud ka natuke, 100% jõusaalitrenni pealt ja pidevalt hävinud just selle tõttu , et alasid ei ole üldse enne teinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma üritan end natuke arusaadavamaks teha.

Treeninguga kaasnevat kohanemisprotsessi on kahte sorti - närvisüsteemis ja lihastes. Kui treenida ühe või mitme kindla tõste raskuse kasvamise jaoks (näiteks tõstmises või jõutõstmises), siis on mõnes mõttes neuraalne progress isegi olulisem. Üldiselt need käivad koos.

Seda on kindlasti kõik ka jõusaalis ka ise kogenud - raskuseid saad juurde panna ent lihase ümbermõõt suureneb vähem kui arvasid - see ongi neuraalne programmeerimine ja närvirakud õpivad kiiremini "tulistama".

Neuraalseks programmeerimiseks kasutatakse üldiselt selliseid seeriaid ja kordusi, mis lihaseid ei lõhu.

Neuraalne "jõu kasv" on üldiselt palju spetsiifilisem ning ajas kiiremini kaduv kui hüpertroodiaga seotud jõu kasv.

Nüüd teist liiki jõunäitajate kasv on see, mis on seotud hüpertroofiaga. Lihased lähevad suuremaks ja jõuad rohkem tõsta. See jõunäitajate kasv kandub üle ka laias samu lihasgruppe kasutavatesse TEISTESSE harjutustesse. Kuna rammumeestel on palju erinevaid alasid erinevates oludes, siis on just see nende jaoks olulisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neuraalseks programmeerimiseks kasutatakse üldiselt selliseid seeriaid ja kordusi, mis lihaseid ei lõhu.

Huvitav, millised need seeriad-kordused on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldises laastus vähe seeriaid, vähe kordusi, pikad puhkepausid, suured ent pidevalt varieeruvad raskused. Ehk siis just nö "max jõu" treening. Selline treening ei lõhu lihast märkimisväärselt.

Eriti spetsiifiline on veel "greasing the groove" meetod, mis eeldab mitme raske seeria jaotamist terve päeva peale - näiteks (eeldame et kodus on rinnaltsurumise pink) kui rinnaltsurumise 1RM on 100 kg ja 3RM on 90 kg, siis teed iga tunni-kahe tagant ühe kolmese seeria raskusega 87-90.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Üldises laastus vähe seeriaid, vähe kordusi, pikad puhkepausid, suured ent pidevalt varieeruvad raskused. Ehk siis just nö "max jõu" treening. Selline treening ei lõhu lihast märkimisväärselt.

Eriti spetsiifiline on veel "greasing the groove" meetod, mis eeldab mitme raske seeria jaotamist terve päeva peale - näiteks (eeldame et kodus on rinnaltsurumise pink) kui rinnaltsurumise 1RM on 100 kg ja 3RM on 90 kg, siis teed iga tunni-kahe tagant ühe kolmese seeria raskusega 87-90.

Lihase lõhkumine ei ole ju ainus asi , mis lihase kasvama paneb. Kui huvitab,siis märksõnad time under tension, mechano growth factor jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×