Jump to content
Sign in to follow this  
Boymaster

Rasvakiht kõhul!

Recommended Posts

Tere!

Tekkis selline küsimus, et kas on võimalik kuidagi kõhul olevast rasvakihist lahti mingil muul viisil, kui on seda jooksmine???

Proovisin hommikuti jooksmas käimist, kuid kuna on põlvedega probleeme, siis olid terve päeva põlved valusad ja käiminegi raskendatud, seega jätsin pärast paari nädalast katsetust asja katki. Lootsin, et ehk on mõni teine viis selleks?!?!

Ette tänades

NB! Võib-olla on seda teemat ennegi puudutatud, aga kehva interneti ühenduse tõttu võtab selle teema otsimine kaua aega ja mõtlesin et nii on lihtsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeh......

kokkuvõtlikult: tee ükskõik mida, peasi et madalal pulsisagedusel(120-140) ja tee ca 45 min ( mitte alla 30 min). Selleks tegevuseks võib olla kiirkõnd, jooks , rattasõit, aerutamine, uisutamine, ujumine, kargamine, roomamine, lendamine .. mis iganes su südame kiiremini tööle paneb. Jälgi toitumist ja peakski asi normis olema....

NB! täpsem info - OTSING, kui huvi on suur siis küll ka aja leiad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljudes kohtades on kirjas, et pulsisagedus 120-140 ning 30-45min 6 korda nädalas.

Küsimus selline, et kui aega ja tahtmist on, kas see 45 minca on mingi ideaalne treeningtsükli pikkus vms!?

Kui ma sõidan ratast pulsisagedusega 120-140 mingi 1 või 2 tundi 6 korda nädalas,

kas siis on tulemused suuremad või kogun lihtsalt higi särgi sisse?

Edited by urke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljud arvavad ekslikult,et mida rohkem ja suurema koormusega treenida,seda parem on tulemus.See reegel kehtib ainult teatud füsioloogilise piirini,mille ületamisel tulemused enam ei parane,vaid isegi halvenevad.Koormus peab alati olema optimaalne konkreetsele inimesele konkreetses olukorras.Optimaalne on see väikseim koormus,mis annab suurima efekti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paljudes kohtades on kirjas, et pulsisagedus 120-140 ning 30-45min 6 korda nädalas.

Küsimus selline, et kui aega ja tahtmist on, kas see 45 minca on mingi ideaalne treeningtsükli pikkus vms!?

Kui ma sõidan ratast pulsisagedusega 120-140 mingi 1 või 2 tundi 6 korda nädalas,

kas siis on tulemused suuremad või kogun lihtsalt higi särgi sisse?

Üle tunni ei tasu aeroobset teha..

Siis hakkab organism rasvakihi asemel kulutama lihastest proteiinii...

Vähemalt nii ma lugesin kuskilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×