Jump to content
Sign in to follow this  
matix

Mystiline toitumiskysimus (ei tea mida syya tööl )

Recommended Posts

Töötan väga pikkade vahtustega ca 14h ja seetõttu pean tööjuures sööma, kuid ei tea mida syya osta kaasa tööle, sest seal ei ole võimalik midagi valmistada ja keeta ega praadida. Palun soovitage mida kaasa osta, nii, et seda ei peaks valmistama ja oleks seejuures toitev jne. (aa.... peaaegu unustasin, mikrouun isegi on :rolleyes:) Eesmärk on loomulikult kõvasti lihasmassi juurde saada.

Öelge mida te minuasemel kaasa ostaks !? :blink:

Edited by matix

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõni kasulik nõuanne oleks vägagi oodatud, sest, et tõesi väga raske on valida toitu kaasa ...btw: valgushake joon ka :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma söön tavaliselt tööjuures kalkunisilnki (kuivalt, st ilma leiva ja muu jamata), kui kalkuni pole, siis sea :rolleyes:

(mitte need õhukesed singid, vaid see suur lahmakas :blink:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ise olen ka pikkapäeva suvel nüüd tööl.Ma teen kaasa endale tavaliselt riisi ja kana.Kui vahest ikka sisse magaud saab siis ikka kodujuustu ja teraleiba rebin kaasa. Võta endale kaerahelbe putrukaasa seal paned veega ja siis mikrouuni ja pärast segad kodujuustuga väga hea :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah...kaera puder on hea mõte kyll ja mõned teised variandid nagu kodujuust, kana jne on ka hea....aga kalkuni sink...no shit...see läheb natuke liiga kalliks ära...turvamehele ei maksta nii palju :rolleyes: ....ehk ajab odavamalt läbi !?

Edited by matix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tööle ja kooli võtan alati kaasa keedetud riisi, keedetud kana/kalkun, keedetud munavalge, midagi rohelist.Mikrouuni võimalustki ei ole ja loobin külmalt sisse. Suht odav ja tervislik variant ja lihased saavad toidetud,ma arvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina võtan kaasa lahja magustamata kohupiima kuhu on lisatud päevalilleseemned või pähklid ja kuivatatud puuviljad ning maitsestamata jogurtit, väga mugav ja maitsev ja kõht saab täis, või siis kodujuust kuhu lisan tomatit, värsket kurki, tuunikalakonseervi ja maitsestamata jogurtit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal on tekkinud sama küsimus. Saiakeste peal ei tahaks tervet koolipäeva elada. Mida banaanist arvate ? Iga päev näiteks 2 bananaani koolis. Äkki oskate veel midagi pakkuda, mida oleks lihtne kaasa võtta. Kanafileed kaasa tassida oleks suht naljakas ja kotis läheks kindlasti pahaks, kui lähema ajajooksul ära ei söö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine koolis on ,jah, paras probleem.Kaasõpilased kipuvad esialgu küll Tõnissoniks kutsuma,aga sellest tuleb naljaga üle olla.Banaanid on hea valik ja kanafilee võid karbikesega kaasa võtta ka.Paari tunni jooksul ei juhtu lihaga midagi,söö ta lihtsalt päeva esimesel poolel ära.Banaanid jäta pealelõunaks,sest enne trenni on hea süsivesikuterikas toit,mis annab energiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina võtan kaasa lahja magustamata kohupiima kuhu on lisatud päevalilleseemned või pähklid ja kuivatatud puuviljad ning maitsestamata jogurtit, väga mugav ja maitsev ja kõht saab täis, või siis kodujuust kuhu lisan tomatit, värsket kurki, tuunikalakonseervi ja maitsestamata jogurtit.

Täiskasvanud inimesele on üks ohtlikumaid dieete lahja kohupiim ilma suhkruta. Põhjus:täispiimas on valgud,rasvad ja süsivesikud tasakaalustatud ning kergesti omastatavad,lahjas kohupiimas aga mitte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas saaks mingeid sheike ka valmis segada koolis. Aga ei tea, kas oleks sellel mõtet. Valgu kohta on näiteks öeldud, et peale valmistegemist kohe juua. Muidugi saaks ka koolis valmis segada selle vahetunniajal aga jah, kas sellel oleks mõtet ? Kodujuust oleks ka hea.

Edited by acer

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina võtan kaasa lahja magustamata kohupiima kuhu on lisatud päevalilleseemned või pähklid ja kuivatatud puuviljad ning maitsestamata jogurtit, väga mugav ja maitsev ja kõht saab täis, või siis kodujuust kuhu lisan tomatit, värsket kurki, tuunikalakonseervi ja maitsestamata jogurtit.

Täiskasvanud inimesele on üks ohtlikumaid dieete lahja kohupiim ilma suhkruta. Põhjus:täispiimas on valgud,rasvad ja süsivesikud tasakaalustatud ning kergesti omastatavad,lahjas kohupiimas aga mitte.

ma ei leia siin midagi ohtlikku :wacko: , ma joon päevajooksul piisavalt piima vähemalt 0,5-1 l, ja ma ei pea dieeti!!! segan kohupiima jogurtiga 2,5% ja eelistan ise maitsestada enda äranägemise järgi (seemned, puuviljad) :D , milleks siis veel rasvast kohupiima süüa millele veel suhkurt ka sisse topitud!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×