Jump to content

Recommended Posts

Mina lisasin süsikaid ikka juurde skeiki aga võimatu on sheiki juua milles tsitraat sees. Jube maitse lihtsalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus, et kas kreatiintsitraadile võib samuti lisada süsivesikuid (trauben zucker-it), või toimitakse nii ainult monohüdraadi korral?

Olen foorumis tuhninud ka, aga ei ole nagu täpset vastust leidnud asjale.

Kui ma ei eksi, siis Tai Kane Creatine Citrate sisaldab 90% süsivesikuid ning 10% kreatiintsitraati. Seega peaksid sealt süsivesikud kätte saama, sest 5g kreatiiniga saad koos ka 45g süsivesikuid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina lisasin süsikaid ikka juurde skeiki aga võimatu on sheiki juua milles tsitraat sees. Jube maitse lihtsalt.

Millist sa proovsid? Tai Kane omal ei olnud küll viga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Millist sa proovsid? Tai Kane omal ei olnud küll viga.

Tai Kane on just. Võibolla asi selles et jõin shokolaadi sheiki. Marja omaga oleks parem olnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda konkreetset ei ole ise proovinud, tsitraati üleüldse mitte.

Kreatiinidest olen proovinud Crea FX ja FAST'i kreatiini, esimesel neist oli maitse jube. Proovi see FX mikroniseeritud kreatiin ära, siis saad võrdlusmomendi. vaevalt, et see palju alla jääb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15g

Kust see info pärineb? (ei lüka ümber, lihtsalt huvitav). Ma siin natuke arvutasin. Kui 100g pulbrit sisaldab ~13g kreatiintsitraati, siis 15g pulbrit on ~2g. Internet veel väidab, et sellest umbes pool on puhas kreatiin. Ehk siis reaalselt tuleb 1g. Internet küll väidab, et tsitraat omistub paremini, aga ma millegi pärast kahtlen, et 1g kreatiini piisav kogus on.. 100% ulatuses ta ei omistu ka muidugi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiintsitraat ja kreatiin monohüdraat erinevad ainult selle mooduse poolest, kuidas need rakku sisenevad.Esimesel juhul on kreatiin seotud vee molekuliga ja teisel juhul sidrunhappega.Sidrunhape osaleb ise samuti glükolüütilises tsüklis, vee molekulid aga mitte.Kreatiintsitraadis on kreatiini massilt isegi vähem, kui monohüdraadis (umbes 40% on massilt sidrunhape).Ma ise võtaks kreatiintsitraati samas koguses, mis monohüdraati.Tai Kane monohüdraadi pakendil oli samuti kirjas, et 2 grammi päevas ja päevast kogust mitte ületada, üldiselt osad tootjad panevadki igaksjuhuks väiksema koguse kirja.Kui nüüd selles purgis on enamik üldse süsivesikud, siis tuleb ikka päris kuhjaga võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas olex normaalne v6ta kreatiini koos kakaopulbriga ja vee koksiga.Seal kakaos on sysivesikuid 79,5 100g kohta ,rohkem kui mingis mahlas ju:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas olex normaalne v6ta kreatiini koos kakaopulbriga ja vee koksiga.Seal kakaos on sysivesikuid 79,5 100g kohta ,rohkem kui mingis mahlas ju:)

Ise olen ka kakaoga tarbinud , minu arust teeb suht sama välja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui kiiresti on kellegil kreatiini tarbimine tulemusi toonud ja kas tasub süüa seda????

Ei väsi kordamast, et on ka sellinne asi olemas nagu otsing. Siin foorumis on kümneid teemasi kreatiinist.

Aga küsimusele vastates, siis kreatiin annab endast märku paari päeva jooksul peale tarbimise algust. Aga ,kui sul ülejäänud asjad paigast ära, siis sa vaevalt mingit suurt erinevust märkad.

Tasub seda süüa siis ,kui oled teinud oma toitumise korda ja võtad treeningust ikka viimast. Niisama näost sisse ajada on ka mõttetu, see ei ole mingi imerohi.

Alguses tasuks tarbida lihtsamaid kreatiini vorme, nagu monohüdraat, hiljem võib kallimate poole vaadata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivoga nõus. Oma kogemusest võin rääkida, et monohüdraat on üks ütlemata tegija lisand, eriti hästi mõjub staatilisele jõule. Aitab trennis "lammutada" ja panin tähele jõu oluliselt kiiremat suurenemist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun, et võib koos manustada iga proteiiniga.

Soovitan sellist varianti:

enne trenni: 2,5g kreatiini segatuna 5g süsivesikutega

Peale trenni: Hera80, süsivesikud ning 2,5g kreatiini.

Trennivabadel päevadel piisaks tavatoidust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kui teha seda kreatiini kuuri või mis iganes see ka ei ole?

Pead ise katsetama , kuidas sulle parem on. Üks kiidab ühte meetodit , teine teist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(mulle annab kreatiin tuntavalt jõudu juurde, kui seda kasutan kuuridena ja maksimaalselt 2 korda aastas). Tihedamate kuuridena ei ole enam sellist mõju märgata. Ja kui tekib küsimus, miks ma kreatiini üldse kuuridena kasutan, mitte pidevalt ei tarbi, siis selleks, et minu eesmärk on jõud ja kreatiini kuuridena kasutades on tulemus minu jaoks efektiivsem.

Ma olen täpselt sama märganud - tihedalt kreatiini tarvitades ei ole tema mõju nii tuntav, seepärast mõned korrad aastas väike kuur teha on parem. Ka psühholoogiliselt annab parema tunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×