Jump to content

Recommended Posts

Varem võid muidugi kokku segada. Ise segan alati.

Tänud, seda ma tahtsingi teada. :lol:

Hakkan siis mõned tunnid ennem trenni kokku segama, et kaasa võttes jõuaks külmikus juba meeldivalt jahedaks minna.

Edited by Killhoven

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piimaga päris ei soovitaks. Soe, seisnud piim - nõks rõve :D

Pealegi - miks peaksid sa peale trenni piimaga sheiki tarbima?

eeeeee.... sest Hera 80 ja Mass2 jne on veega ikka suht paha, aga piimaga on nad nagu sama head nagu jäätisekokteil. ;)

Nagu öö ja päev.

Miks ma ei võiks sheiki piimaga teha siis, enamus teevad piimaga ju? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piimaga päris ei soovitaks. Soe, seisnud piim - nõks rõve :lol:

Pealegi - miks peaksid sa peale trenni piimaga sheiki tarbima?

Trenni ajal võib ka tarbida. Jääga segades ei lähe soojaks ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, valikud needki. :D

See, et mõni valgupulber veega juues sita maitsega on näitab ainult üht. Sitt pulber. :lol:

Aga jah - see jääkuubikute värk on päris hea mõte. Ise küll kasutan nii, et kodus veega valmis kogu kompott, trennikotti ja pärast libistan. Vbl veidi leige on, aga üldjuhul läheb peale trenni nii sujuvalt alla kuna keha on näljas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
See, et mõni valgupulber veega juues sita maitsega on näitab ainult üht. Sitt pulber. :lol:

Ei :D, veega lihtsalt natuke lurr, aga järgmine kord võtan trenni kaasa sheigi, panen paar jääkuubikut ka ja küll ta kõlbab, ega veits leigem piim ka paha tee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi valku tee sees pole proovinud, termosega kaasa võtta? :lol:

Valku pole proovinud, kuid kreatiini olen tee sisse küll lisanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulle väga meeldib vahepalana panna kopp valku keefiripakki, kust on tibake ära joodud eelnevalt. raputad läbi ja voilaa, mis maistev neste!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiini võtmist alustatakse tavaliselt 5 päevase laadimisperioodiga, mille ajal kreatiini võetakse 20g päevas.

Võta 5g enne hommikusööki, enne trenni, pärast trenni ja koos päeva viimase toidukorraga.

Laadimisperioodi järel võetakse 5-6 nädalat 5-10g päevas.

Pärast seda järgneb 2-4 nädalane paus kreatiini kasutamises. Iga annus kreatiini segada vähemalt 15g(1 spl) Dextroga. See parandab kreatiini imendumist kuni 50%!

Selline küsimus, et mille järgi te seda 5g tuvastate? Teelusika? (ilma-,kerge-,suure kuhjaga?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus, et mille järgi te seda 5g tuvastate? Teelusika? (ilma-,kerge-,suure kuhjaga?)

Teelusikaga, kerge kuhi peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus ka veel, et kui on tarvis panna 15g(1 spl) dextrot ja 5g(1 tl) kreatiini parema imendumise mõttes korraga, siis millega oleks mõistlik see segada? Näiteks piimaga, veega? Või loputab niisama suus segamini ja neelab alla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus ka veel, et kui on tarvis panna 15g(1 spl) dextrot ja 5g(1 tl) kreatiini parema imendumise mõttes korraga, siis millega oleks mõistlik see segada? Näiteks piimaga, veega? Või loputab niisama suus segamini ja neelab alla?

Vesi on täiesti ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsin, et kui ma võtan kreatiini ainult trennipäevadel, trennipäevi on kuskil 3-4, ja ainult peale trenni 5 g, kas ma siis ei pea 2-4 nädalast pausi tegema, eks?

Et kui ma võtaks iga päev ja 5-10 g, siis vist peab tegema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
See laadimine pole kohuslik võid vabalt võtta 5g enne ja 5g pärast trenni ja vabal päeval 5 esimese toiduga. Kreatiiniga ei tasu üle lahmida kui lihasmassi pole piisavalt mis seda salvestaks ja üleliigne creatiin lihtsalt tuleb kusega välja, nii et ära raiska kraami.

Oleneb eesmärkidest. Kui jõudu tahad saada, siis ma ei näe varianti ilma laadimiseta seda saavutada. Olen ka ise proovinud, see on tühja auku viskamine (kui tahad jõudu juurde tasapisi 3 aasta pärast, siis võid alustada praegu ilma laadimiseta :-)), Kui laed, siis saad kõva puraka, mis oskuslikul kasutamisel jääb ka peaagu kõik sisse ja peale kuuri ei kaota praktiliselt midagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsin, et kui ma võtan kreatiini ainult trennipäevadel, trennipäevi on kuskil 3-4, ja ainult peale trenni 5 g, kas ma siis ei pea 2-4 nädalast pausi tegema, eks?

Et kui ma võtaks iga päev ja 5-10 g, siis vist peab tegema?

Pole põhimõtteliselt mingit pausi teha vaja. Kreatiini võta ikka iga päev, olenemata sellest kas on trennipäev või mitte. Kokkuvõttes loeb kreatiini tase kehas ning see koguneb pikema perioodi vältel olenevalt sellest palju ja tihti seda tarbid. (mingi aeg võtsin regulaarselt 1a järjest iga päev)

5g päevas ja ainult trennipäevadel on arvatavasti veidi vähe, et optimaalset taset hoida. 10g päevas ja nii iga päev peaks hoidma taset suht. max kasulikkuse juures.(Kuid arvatavasti läheb omajagu aega - isegi mõni kuu vbl, et max tase saavutada - seega laadimine nt. 25g päevas paar nädalat peaks taseme lakke lükkama)

Pausidesse veel niipalju, et paljud siiski räägivad, et korra aastas või 2 korda võiks siiski lühikese pausi teha paljudest lisanditest. Kuna keha harjub suhtkoht kõigega, siis effekt mida lisand pakub kipub vähenema. Olgugi, et mõne lisandi puhul on tegemist ainult "tunde" küsimusega, samas kui toode mõjub endiselt. Jõusaalis loeb "tunne" väga palju ning igati tark on seda nii heana hoida kui võimalik.

NIng siis kui uuesti lisandi menüüsse võtad peaksid tundma seda sama minekut, mis esimest korda proovides, areng kiireneb tihtipeale ning mott tõuseb jne.

Kõik individuaalne. Aga võttes arvesse Kreatiini absurdselt madalat hinda siis ma ei näe mõtet sellega kokku hoida küll. 30 Euri eest saad 7 kuu varu, nii et võtad iga päev 10g. :lol:

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole põhimõtteliselt mingit pausi teha vaja. Kreatiini võta ikka iga päev, olenemata sellest kas on trennipäev või mitte. Kokkuvõttes loeb kreatiini tase kehas ning see koguneb pikema perioodi vältel olenevalt sellest palju ja tihti seda tarbid. (mingi aeg võtsin regulaarselt 1a järjest iga päev)

5g päevas ja ainult trennipäevadel on arvatavasti veidi vähe, et optimaalset taset veres hoida. 10g päevas ja nii iga päev peaks hoidma taset suht. max kasulikkuse juures.(Kuid arvatavasti läheb omajagu aega - isegi mõni kuu vbl, et max tase saavutada - seega laadimine nt. 25g päevas paar nädalat peaks taseme lakke lükkama)

Pausidesse veel niipalju, et paljud siiski räägivad, et korra aastas või 2 korda võiks siiski lühikese pausi teha paljudest lisanditest. Kuna keha harjub suhtkoht kõigega, siis effekt mida lisand pakub kipub vähenema. Olgugi, et mõne lisandi puhul on tegemist ainult "tunde" küsimusega, samas kui toode mõjub endiselt. Jõusaalis loeb "tunne" väga palju ning igati tark on seda nii heana hoida kui võimalik.

NIng siis kui uuesti lisandi menüüsse võtad peaksid tundma seda sama minekut, mis esimest korda proovides, areng kiireneb tihtipeale ning mott tõuseb jne.

Kõik individuaalne. Aga võttes arvesse Kreatiini absurdselt madalat hinda siis ma ei näe mõtet sellega kokku hoida küll. 30 Euri eest saad 7 kuu varu, nii et võtad iga päev 10g. :lol:

Novot minu puhul on see, et kasutan alati kuuridena 4-5 nädalat ja siis saan hullu puraka. Samas üle 2 korra aastas asi ei toimi. Olen proovinud ka tihedamini, aga kahe kuuri vahe peab olema vähemalt 5 kuud, et tunda head tulemust. Viimaste eestikate eel tarbisin pikemalt ja tulemust juurde ei andnud. Samas on kreatiin niivõrd odav lisand, et laadin 40 g päevas ja hiljem 20 g päevas selle 3-4 nädala jooksul. Tulemuseks vähemalt 5-6 kg kehakaalu tõusu ja surumises min 10 lisakilogrammi, aga see on ka miinimum. See aasta tahan saada kätte + 20 kg, kuna vahe tuleb sügiseks aasta aega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav oleks jah teada, miks see sellist mõju avaldab. AlanBStard vast oskab paremini selgitada.

Kui kreatiini tase on kehas stabiilselt kõrge - siis miks ei pruugi olla tulemused sama head, kui Laadides see endal lakke lüüa ja siis lühikest aega hoida. Mõistan küll, et keha harjub - aga kas antud aine puhul on siis tegemist sellega, kui taset üritatakse piisavalt kaua piisavalt kõrgena hoida - siis keha kipub seda ka rohkem kulutama? Väljutama?

A'la nagu veega laadimine - et kui stabiilselt võtad kogu aeg siis keha mõne aja pärast, et viitsigi mingeid varusid hoida vaid laseb kõik välja / kasutab kiiresti ära vms?

Olen mõistnud, et loeb kogus, mis kehas on. Laadimine lihtsalt viis see kiiresti üles saada ning pärast ei ole vaja enam stabiilsena hoidmiseks nii suuri koguseid tarbida. Ning samas väiksemaid koguseid regulaarselt võttes kasvab samuti tase kehas teatud piirini.

Hmmm... peaks vist mingeid kreatiini alaseid artikleid uurima, puurima. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huvitav oleks jah teada, miks see sellist mõju avaldab. AlanBStard vast oskab paremini selgitada.

Kui kreatiini tase on kehas stabiilselt kõrge - siis miks ei pruugi olla tulemused sama head, kui Laadides see endal lakke lüüa ja siis lühikest aega hoida. Mõistan küll, et keha harjub - aga kas antud aine puhul on siis tegemist sellega, kui taset üritatakse piisavalt kaua piisavalt kõrgena hoida - siis keha kipub seda ka rohkem kulutama? Väljutama?

A'la nagu veega laadimine - et kui stabiilselt võtad kogu aeg siis keha mõne aja pärast, et viitsigi mingeid varusid hoida vaid laseb kõik välja / kasutab kiiresti ära vms?

Olen mõistnud, et loeb kogus, mis kehas on. Laadimine lihtsalt viis see kiiresti üles saada ning pärast ei ole vaja enam stabiilsena hoidmiseks nii suuri koguseid tarbida. Ning samas väiksemaid koguseid regulaarselt võttes kasvab samuti tase kehas teatud piirini.

Hmmm... peaks vist mingeid kreatiini alaseid artikleid uurima, puurima. :lol:

Teatud asjade juures on teooria ja praktika vastuolus. Olen testinud kreatiini enda peal (kui praegu mööda ei pane) vast alates 2003 ndast aastast kõikvõimalikke mooduseid kasutades ja leidnud enda jaoks parima.

Aga laadimise ajal joon ka 8 l vett päevas ja ei käi saunas jne jne. Pikk jutt ja keeruline tegevus, et tulemus kätte saada, Mõned siin ütlevad, et ei toimi, aga kui vestlen, siis leian, et ei saagi toimida, kui kõrvaltegevused ei ole sellised, mis tulemusele kaasa aitakaid. Kasvõi 1-2 õlu kuuri jooksul juba langetavad tulemust kõvasti. Pudel viina viib kogu vee kehast välja ja järgmiseks 4-5 ks kuuks võid kreatiini unustada jne

Edited by renku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures ma mõtlesingi, et mis pull on, nagu koguaeg jooks vett ainult - kuskil iga tunni tagant kallad vähemalt pool liitrit korraga alla.

Aga siis teab, et kreatiinist... muidu olen seda olukorda stabiliseerinud näiteks apelisinimahla juues, siis ei pea koguaeg vee järele jooksma (tüütuks muutub pidev janu:D)

Viimasel ajal olen tihti ka öösel kuskil ~3-4 ajal üles ärganud ja siis korraga ~700ml vett sisse lasknud ja tunne kohe palju parem.

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kusjuures ma mõtlesingi, et mis pull on, nagu koguaeg jooks vett ainult - kuskil iga tunni tagant kallad vähemalt pool liitrit korraga alla.

Aga siis teab, et kreatiinist... muidu olen seda olukorda stabiliseerinud näiteks apelisinimahla juues, siis ei pea koguaeg vee järele jooksma (tüütuks muutub pidev janu:D)

Viimasel ajal olen tihti ka öösel kuskil ~3-4 ajal üles ärganud ja siis korraga ~700ml vett sisse lasknud ja tunne kohe palju parem.

Ma ei mõelnud seda, et kreatiin tekitaks joogijanu, vaid seda, et joon palju vett seetõttu kreatiini kuuri ajal, et kreatiin töötaks võimalikult hästi. Ehk siis praktika näitab, et kui suures koguses vett ei tarbi kuuri ajal, siis on ka tulemused kesised.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul selline küsimus:

olen 3 kuud jõusaalis käinud. 3 korda nädalas.

Ja plaan hakata kreatiini võtma. Teen nädalase laadimise ja siis hakkan 10 g päevas võtma hommikusöögi ajal. Selles osas justkui asi selge. AGA kas ma hommikul koos kohviga tohiks võtta? Kuskilt jäi silma, et kohvi joomine pidi kreatiini mõju vähendama.

Teine mure kreatiini kohta. Nimelt suvel nädalavahetustel saab iokka grilli ja värki teha ning õlu käib ju ikka selle kõrvale... Saab isegi 4-5 pudelit nv-l ära joodud. Aga kas see nullib siis kogu kreatiini mõju? Vahest saab ka kangemat kraami joodud...

Samas tarbin peale igat trenni taastajat muscle+. Et kas võin ka sinna sisse kreatiini segada?

Ja kas peaksin kreatiiniga koos veel valku ja viinamarjasuhkrut ka võtma?

KAs mu väide oleks õige, et mitte trennipäevadel võtan 10g kreatiini+20g viinamarja suhkrut+valku g? hommikusöögi ajal ning trenni päevadel peale trenni teeks järgmise sheigi: 10g kreatiini+ 20g viinamarjasuhkrut+ ports taastajat muscle+ + valku?

Parimate soovidega

Reixx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×