Jump to content

Recommended Posts

ma ei saagi aru mis kasu see kreatiin sii nagu pika ajalises perspektiivis omad... kui pumpad ennast vett täis teed pausi ja siis peax nagu loogiliselt taandareng toimuma... tahtsin küll ise endale seda soetada... aga ei saa päris hästi selle toimest aru, kuigi olen lugend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen 14 ja trenniga tegelenud 12 aastasest peale, kuigi algul peamiselt jooksin. Kas ma võin hakkata kreatiini manustama? Proteiini juba kasutan. Mõned räägivad, et kreatiini ei tasu nii noorelt manustada. Mida teie arvate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

enamus siin mingi 14 aastased...nii noored võiks enne natuke lugeda ja õppida ,selle asemel et kõike millest kuuldaxe kohe kokku osta,kreatiin ei ole mingi imeasi,kahjux ei ole nii,et sööd paki ära ja oled suur kohe ,põkk või mida iganes siin loodetakse....selle asemel et raha praegu kreatiini alla panna,katsuge oma igapäevane toitumine paika saada mis on hoopis tähtsam kui see kuu ajaline kreatiini pruukimine...igatahes edu ja massi noortele :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul tekkis küsimus, et milline vahekord peaks olema kreatiinil ja süsivesikutel. Kiivikas soovitas, et teelusikatäis kreatiini + 3 supilusikat valku 2x päevas. a palju süsivesikuid vaja on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen siis ka oma kogemuse kirja. Alustasin suuremate jõutreeningutega umbes aasta tagasi ja kohe alguses ei hakkanud mingeid lisaaineid kasutama. Kui olin umbes 8 kuud trenni teinud siis alustasin proteiinidega (No. 1). Kuu hiljem võtsin juurde ka Kreatiini, nyyd siis kasutan mõlemat ning teen seda siis järgnevalt: hommikuti 5 grammi kreatiini segatuna mahlas + kohupiim, puuvili ja helbed piimaga. Päeval (lõunal) kindlasti korralik soe söök (kus kindlasti ka liha olemas) Õhtul, enne trenni umbes pool tundi veel kord 5 grammi seejärel korraliku koormusega trenn ning peale trenni 30-40 grammi valku (hetkel Whey Super Lemon) segan tavaliselt kas mõne aura ace-joogi või mahlaga. Ja siis hiljem ka veel korralik õhtusöök.

Peale sellist kava on nii jõu kui ka massi näitajad kordi suurenenud ning lähiajal plaanis ka glutamiini juurde hakata võtma.

Seega ei ole veel täheldanud mingeid kõrvalmõjusid kreatiini poolelt, nii et julgen soovitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodybuilding.com-i foorumis räägitud juttude ja avaldatud artiklite põhjal tundub olevat suht selline keskmine kreatiinivorm. Et oleneb tootjast kas mõjub ja palju mõjub ja ka inimesest kes võtab, niiet sisuliselt sama nagu monohüdraat :) Ja amazoni hind on ikka päris kirves, ise võtan kreatiin etüülestrit, julgeks pigem seda soovitada, sest esiteks ei vaja laadimisfaasi ja teiseks mõjub kõigil kasutajatel http://shop.amazon.ee/product_info.php?cPa...products_id=361 seda mõtlen. Hind paraku jälle kirves, kui tahad teada kust saaks 1 kilo etüülestrit ca 800 eeguga, saada PM, avalikult ei tohi vist reklaamida teisi saite siin. Etüülestri miinuseks on muidugi jube maitse aga tulemused tunduvad olevat päris head, nii visuaalselt kui jõunäitajate suurenemise poolest. Nagu keegi kuskil teemas ütles, "mida jubedam maitse mingil toidulisandil, seda efektiivsem ta on" Siin on väike artikkel erinevatest kreatiinivormidest, kes inglise keelt oskab: http://www.bodybuilding.com/fun/topicoftheweek67.htm

Edited by jorsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen etüülestrit vähe võtnud veel, 2-3 nädalat umbes ja enne seda olin parajasti monohüdraadi kuur pooleli, niiet jätkasin sealt kus pooleli jäi. Midagi halvemaks pole läinud, jõud ja mass suurenevad, põhjapanevat järeldust ei oska teha veel. Samas igalpool kiidetakse ja uuringute põhjal ka imendub paremini ja mõjub kõigile ning kui veel 1 kg saab 800 eeguga kätte, siis võtan kindlasti pigem seda kui miskit muud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus siis, et räägitakse ikka ,et kreatiini võtta kuuridena jne. Aga kuidas võib mõjuda kui kreatiini kasutada ainult peale jõutrenni tegemist lisandina valgu sheigis.Ehk siis 3 korda nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuurihullus on möödas, nüüd soovitatakse kas iga päev v trennipäevadel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma sellele 5g kreatiinile segan 30g viinamarjasuhkrut juurde, kas siis on mõtet veel Malto süsivesikuid ka asjasse pühendada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

on öeldud et 4x5, mul on ettenähtud 4 söögikorda, kas iga söögikorra tagant võtab 5gr? ja kui läheb 2x5 siis peale trenni koos proteiinijoogiga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
on öeldud et 4x5, mul on ettenähtud 4 söögikorda, kas iga söögikorra tagant võtab 5gr? ja kui läheb 2x5 siis peale trenni koos proteiinijoogiga?

jap, just nii

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas see 4x5gr süsteem on tõesti nii vajalik esimesel 5el päeval, kas kohe ei või kasutama hakata nii et treening päevadel 2x5gr ja pühkepäeval 1x5gr

Edited by Dude19

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma ei saagi aru mis kasu see kreatiin sii nagu pika ajalises perspektiivis omad... kui pumpad ennast vett täis teed pausi ja siis peax nagu loogiliselt taandareng toimuma... tahtsin küll ise endale seda soetada... aga ei saa päris hästi selle toimest aru, kuigi olen lugend...

Rääkisin ühe oma tuttava tohtriga ja tema arvamus oli:

Kõik mida kehaga ette võetakse on kaduv ja mõtetu.

Härra on töötanud aastaid, et mitte ütelda aastakümneid Tallinnas suurima haigla intensiivravi spetsialistina

Iseenesest on tal õigus. Minu mõte on selles, et OK! kreatiin jne aga kauaks?

Kas see hetekline orgasim vett täis lihaseid on väärt hilisemait tühjust?

Mida teeb Ott 70 aastasena?

Ja kuidas ta välja neb ning kuidas ta ennast selle juures tunneb?

Äkki Ott vastab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

esiteks kreatiini eesmärk pole vett siduda vaid see on kaasmõju tarvitades monohüdraati ning praeguseks juba palju uusi kreatiini vorme mis vett ei seo!

kui üelda et kehaga ettevõtmised on mõttetud peaksid mõtlema teise foorumi peale!

arvan et ott võib 70 aastasena üelda et tegin seda ala mida armastasin ja tegin seda nii hästi kui oskasin (kui ta just ei jätka <_< )- kas midagi enamat on vaja?!?

parimat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Birra, millist hilisemat tühjust? Oled sa ise üldse kreatiini proovinud?

Lihtne on kõike mõttetuks tembeldada - nii kui nii sureme ju ära.

Kui kehaga ettevõtmised on mõttetud, siis miks sa siin foorumis üldse käid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oleks targematele kreatiini kasutanutele selline küsimus.

Alustasin ise ka umbes nädal tagasi kreatiini kasutamist, aga ei märka mitte mingisuguseid muutusi. Selles mõttes mida eelpol on räägitud, nagu kõhulahtisus, suurem joogivajadus jne. Võibolla olen kreatiini lahustamisel mingi vea teinud, et võibolla peaks kauem loksutama. Mul on Tai Kane pulber. Ja nii kui vette või viinamarjamahla sisse panen, tundub peale poole minutist loksutamist lahus OK olevat. Kaua üldse seda kreatiini segama peaks, et ta kindlalt ära lahustuks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul oleks targematele kreatiini kasutanutele selline küsimus.

Alustasin ise ka umbes nädal tagasi kreatiini kasutamist, aga ei märka mitte mingisuguseid muutusi. Selles mõttes mida eelpol on räägitud, nagu kõhulahtisus, suurem joogivajadus jne. Võibolla olen kreatiini lahustamisel mingi vea teinud, et võibolla peaks kauem loksutama. Mul on Tai Kane pulber. Ja nii kui vette või viinamarjamahla sisse panen, tundub peale poole minutist loksutamist lahus OK olevat. Kaua üldse seda kreatiini segama peaks, et ta kindlalt ära lahustuks?

Kui mina kreatiini kasutama hakkasin, pold mul mingit kõhulahtisust ja suurenenud joogijanu ka polnd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×