Jump to content
Sign in to follow this  
Strong

mis viga

Recommended Posts

Hakkasin kasutama püramiidi rinnalt surumises ja nüüd mingi kuu aega püramiidi tehtud ja raskused hakkasid tunduma kergematena ja maxi tuli juurde 5 kg.

ehk siis max on 85 kg.aga nüüd jama ,et jõud on kadunud ja raskused ei tundu enam kerged ja vaevalt suudan nüüd selliste raskustega teha. :D

Äkki taandareng.oskab keegi aidata ja mida peaks ette võtma.

Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

esmaspäev -ülakeha(rind,triits,biits,kõht)

teisipäev-(õlg,selg,kõht,alaselg)

kolmapäev-puhkus

neljapäev-ülakeha(rind,triits,biits,kõht)

reede-puhkus

laupäev-(õlg,selg,kõht,alaselg)

Pühapäev-puhkus

Rõhun rohkem ülakeha

Edited by Strong

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 korda nädalas treenida suuri lihasgruppe nagu selg ja rind on kurjast. Proovi teha 1 kord nädalas. Antud olukorras (kuna tundub, et tahad rinda järgi aidata)oleks asjalik teha rinnatrenn esmaspäeval.

Ja miks jalad on kavast välja jäetud? Hale vaadata majakesi kanajalgadel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõistlikum o vist tõestioti tehtud 4 treeningpäeva kavaga.

olen kuulnud ka west side kavast oskab keegi sellise siia tuua.

aga suur tänu vastuste eest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

see kava on täis enesetapp ju :D

lihasgrupile 1 raske trenn nädalas on küll

kui tahad rinnaltsurumist arendada siis kasuta nt west side kava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline kava on enesetapp. Rinna arendamiseks ei tehta reeglina kahte tugevat rinda, lihtsalt rind ei taastu.

Keegi kirjutas siin, et tee westside?!

Westside kava ei ole päris selline, et võta ja tee. See on ikkagi rohkem sportlastele, kes võistlevad. Kellel on juba mingigi tase.

Kogu töö käib selle nimel, et särgiga rohkem suruda.

Selleks ka pakud, ketid, kummid jm. westsideks vajalik atribuutika.

Kui max. on 85kg., siis kerge päev peaks olema 40-45kg. trennid.

Natuke peaks ikka põhja laduma, et üldse westside tegema hakata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul sama küsimus, mis Strongil. Mul oli nii, et asi arenes arenes rinnalt surumisel, kuni 82,5 kg-ini kuhu jõudsin juba eelmise aasta augustis ja areng oli sealsamas seisnud kuni kahe kolme viimase nädalani, nüüd kui olen rinnale vähem kordi nädalas trenni teinud on areng hakanud jälle edasi minema. Ongi küsimus, et kas siis kord nädalas piisab sellistele lihastele nagu rinna ja selja lihased, kui piisab siis kui intensiivselt neid kord nädalas treenima peab. Mind huvitaks kah see west side kava, millest siin räägiti. Mitu harjutust peaks ühele lihasgrupile tegema?

Kuidas kava jägada?

Praegu mul:

Esmaspäev - rind, triitseps, biitseps, kõht

Kolmapäev - õlad, ülaselg, alaselg, biitsps, kõht

Reede - muidu tegin jälle rind, triitseps, biitseps, kõht, aga väiksema intensiivsusega, nüüd pole kindel, kas see on hea

Laupäev või pühapäev vastupidavus, rattasõit, jooksmine, jalgpall jne.

Mis oleks hea, olen üle aasta teinud, aga areng pole see mida tahaks. Oleks abi vaja. Thx ette.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega see areng ikka nii ühtlaselt ka ei lähe! vahepeal tuleb kõvasti ja siis jälle vaikselt!

Edited by kame

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on suht individulaane, aga mulle sõber kirjutas kava mis on nädalate lõikes

3x, 4x, 3x (Teisipäev, N,R,E,T,N,R,E,K,R) ehk siis kolm nädalat (10 päeva) ja siis jälle kergema trenni peale.

Eesmärk on rekordi suurendamine.

Tal endal tuli näiteks selle kavaga 90lt-100ni, aga ta jaotas selle 2le nädalale.

Igatahes idee on selles, et kui rasket trenni teha rinnale mitu korda nädalas siis kindlasti mitte teha seda 10 nädalat, sest nii arengut ei toimu ja ei hakkagi toimuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×