Jump to content
Sign in to follow this  
Cris

kohupiim

Recommended Posts

Kui ööseks kohupiima süüa ja võtta 280g pakk, kas siis oleks parem kõik see nahka pista või piisab ka poolest?

100g sisaldab 15,4g valku. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah olen ise ka sama probleemiga silmitsi olnd.

aga söön tund peale trenni glükoosiga... läheb hästi alla

Share this post


Link to post
Share on other sites

see krdi kohupiim on suht mage ja vajab sellepärast harjumist ... aga pikapeale harjub ära ja topsi söömine ei ole enam probleem ... mina näiteks söön ikka terve topsi , sest keha suudab ühe toidukorraga kuskil kuni 30-40g vist valku omaks võtta ja aeglaselt imenduvad valgud tulevad öösel kasuks .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen enne magama minekut söönud kohupiima viimase aasta. Mingi pool aastat sõin 250g maitsestamata kohupiima ja peale moosi või mett. Nüüd aga söön korraga pool pakkist. 125g kohupiima shakerisse, 300-400ml piima ja 100-200g joogijogurtit ja siis mikseriga segamini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Mina söön ühe tuubi kohupiima päevas.

Pool pakki hommikul ja pool õhtul.

Kohupiima segan tavalise mahlaga(tavaliselt ploomimahl).

Mis te arvate, kas kohupiima segamine mahlaga on mõistlik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Õhtul peaks hoiduma süsivesikutest , seega ei tasuks õhtul küll segada ja eriti veel ploomimahlaga.

Ma olen algaja ja vabandan enda rumalust juba ette. Miks ei tohiks õhtul süsivesikute rikast süüa? Süsivesikud on ju keaha taastumiseks olulised ja seega puhkaks keha hommikuks paremini välja ju???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikuid on vaja peale trenni, kui su kehal on vaja oma energiavarusid täiendada, loomulikult valku ka. Enne magamaminekut on soovitav süüa midagi valgurikast. Süsivesikuid nõnda tarbides võid sa lihtsalt rasva korjata sest keha energiavajadus on öösel tunduvalt väiksem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Süsivesikuid on vaja peale trenni, kui su kehal on vaja oma energiavarusid täiendada, loomulikult valku ka. Enne magamaminekut on soovitav süüa midagi valgurikast. Süsivesikuid nõnda tarbides võid sa lihtsalt rasva korjata sest keha energiavajadus on öösel tunduvalt väiksem

Väga põhjalik, ma tänan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päris ilma süsivesikuteta õhtul ka ei saa,sest energiavarud vajavad taastamist ja kui tekib süsivesikute puudujääk,siis organism hakkab vajaminevat energiat tootma lihastes olevast rasvast.Ühesõnaga ,vale toitumise korral päeval suureks pumbatud lihased kahanevad öösel. :rolleyes:

Edited by OldMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×