Jump to content
Sign in to follow this  
Piparkoogimehike

Raskelt haige

Recommended Posts

Probleem siis selline. Jäin üle pika aja haigeks ning paraku suht raskelt. Eile õhtul oli palavik 38.2 ning öösel tõusis 39-ni. Sain ravimitega palaviku alla, taandus 37.5-ni, ent nüüd tõusnud jälle 38-ni. :)

Küsimus siis selline, kas on mõtet homme trenni teha, kui saan palavikust hommikuks lahti ning kui halvasti haigus ja voodis lebamine lihastele üldse mõjub? Ei tahaks treeningperioodi katkestada, viimane treening oli kolmapäeval. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tablette oled tarbinud siis on jõudu vähem. Ma olin ka haige ja käisin ka trennis. Selline tund aega kergelt lihasele toonust ikka võib.

Aga ma polnud nii haige. Palavikku polnud ollagi.

Sul on võibolla ülehomme 40.

Võibolla mõni targem teab kuidas käituda, aga ma ühe trenni pärast üle varju ei hüppaks. Terveks tuleb ennem seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( haigena pole küll mõtet rabelema minna, sellest tuleb rohkem kahju kui kasu, kuna ise olen haigena trennis käinud ja sellest veelgi haigemaks jäänud ja kusjuures tagantjärgi mõeldes polnud trennist ka erilist kasu kuna haigus on organismi juba piisavalt ära kurnanud niiet jõusaaliks jõud puudub :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

egas jah kui just palavik olnud siis ei ole mõtet trenni eriti kippuda kuna lissalt ei jaksa midagi piale haigust ja veel see ka et külmetus väga kerge tulema higisena just eriti.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

täpselt nii see on :) saa ennem terveks, sest kui uuesti külmetud võid hoopis rohkemaks ajaks koju jääda kui sa seda praegu oled olnud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arghh.. Kaua peaksin siis ootama?

Muide netz, kas nt. paratsetamoolil on siis kõrvalmõjud, mis jõudu kahandavad?

Pole paratsetamoolil viga midagi. Jõu kaotus on tingitud sellest, et haigena olles hakkab sinu organism haigust tõrjuma ja see võtab ära omajagu energiat. Jõu kaotuses on süüdi veel teisi tegureid, mille meditsiinilisi termineid ma kahjuks ei tea. Sinu perearst oskab kindlalt anda sulle täpsema vastuse.

Mina soovitan sul senikaua trennist hoiduda, kuni enesetunne taaskord hea on, vastasel juhul võid endale lihtsalt liiga teha ja siis ei saa kaua kaua trenni teha. Edu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojah.

Tõusin paari tunni eest üles, palavikku enam ei ole ning enesetunne on võrdlemisi hea (veidi uimane ainult).

Viimase annuse paratsetamooli võtsin sisse 18 tundi tagasi. Kindlasti olen ka haiguse tõrjumise tõttu palju energiat kaotanud, kuid treeningperioodile ei tahaks sellegipoolest katkestada.

Ehk siiski tasub täna trenni teha? Selg oli näiteks ärgates jõhkralt valus, olen enamuse ajast voodis lebanud. Tunnen nagu kehaga toimuks taandareng vms. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) täna pole küll veel mõtet minna, haigus on kerge tagasi tulema nagu sa eespool tekstidest aru oled saanud, ehk homme..see on loomulik kui väike taandareng on olnud ja selle pärast pole mõtet ju pablada sest vana vormi saavutab kiiresti kui mingit eriti pikka vahet pole sisse tulnud, ma väga kahtlen et täna veel jõusaalis sust asja on sest peale haigust oled veel üpriski nõrk ja peaks veel kosuma äkki!?!? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kui humme trenni lahed, siis tee parem koik lihasgrupid läbi.

niiöelda ÄRATA nad üles :(

ja siis ülehumme jätka oma treening perioodi :)

(ma olen proovinud kunagi) päris hea oli!

BB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arghh.. Kaua peaksin siis ootama?

Muide netz, kas nt. paratsetamoolil on siis kõrvalmõjud, mis jõudu kahandavad?

Veits panin mööda jah.

Kuna ravimitel on kahjulikke kõrvaltoimeid, siis on otstarbekas kasutada ravimteesid. Sel juhul peame kinni ka kuldsest palavikureeglist - vaja on palju juua. Ravimtaimedest on head palaviku korral pärna-, kummeli- ja leedripuuõied; maitsetaimedest basiilik ja meliss; samuti vaarikas, mustsõstar, punane sõstar, jõhvikas, kirss; apelsinimahl.

http://www.parnu.ee/Raulpage/koolitus/ravimite.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×