Jump to content
Sign in to follow this  
Guest N20

Mure reitega

Recommended Posts

Guest N20

Tere! 
Olen mures enda reitega. Olen 20-aastane, 175cm pikk ja kaalu on hetkel 75kg. Olen kaotanud aastaga 13kg, mis on üldist pilti kehast muutnud, kuid endiselt probleemseks kohaks on jäänud reied. Need on suured ja viisakalt öeldes väga pehmed. Küll aga olen käinud 3 kuud jõusaalis (2-3 korda nädalas) ja treeninud nii jalgu, selga kui õlga (tellisin treeningkava). Jalgade puhul on näha ja tunda muutust kõige enam, sest jõuan suuremate raskustega harjutusi teha juba ja jalga pingutades on tunda lihast? Aga samas on see justkui pannud rohkem punnitama neid pehmeid reisi, et kuidagi paistavad need veel suurematena. Kas sellises olukorras on üldse õige teha jõusaalitreeningut raskustega või oleks vaja teha hoopiski aeroobset trenni?

Nõuandeid ootama jäädes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest N20

Aitäh väga kasuliku vastuse eest! :) Nagu teksti lõpus kirjutasin, siis ootasin siiski vastust trenni osas. Kas jõutreening või aeroobne treening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1h jooksmist põletab ca 700-800kcal olenevalt tempost. Jõutrenn põletab vähem kaloreid aga ta voolib lödisevat keha rohkem toonusesse. 

Kui prinki tagumikku ei taha ja eesmärgiks rohkem rasva maha saada siis tee rohkem aeroobset+ ära söö rämpsu ja jälgi kaloraazi.

Kui tahad, et keha oleks prinkis ka siis lisa jõutrenn. Ntx 2x nädalas full body. Kükk, jõutõmme ja mõned surumis/tõmbamis,-harjutused

Edited by Angelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

75kg on suht palju. Kirjast tundub, et jõusaali avastasid hiljuti, seega sinus on rohkem rasva, kui midagi muud. Jälgi toitumist ja tee cardiot ning lisa full body workoute või rühmatreeninguid vahetevahel üldtoonuse jaoks. Sellise kaalu peal ei soovitaks mingeid Squatse ega raskeid raskusi jalgadele/tuharatele panna kuna need muudavad sind veel rohkem kabanossiks. Aja kaal 65 peale ja siis hakka lihast kasvatama. 75kg peal ei olegi asi reites, vaid kaalus iseendas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Somatropini ott

Rahulikult võid teha kükke ja jalgu suuremaks treenida, mida suurem lihasmass, seda suurem on rasvapõletus ka trenniväliselt, seda esiteks, teiseks , suurte raskemate harjutustega on ka trenni energiakulu suurem, kolmandaks , treenivad raskemad kogukeha harjutused nagu kükk sinu närvisüsteemi, st oskust pingutada ja sellega aitavad treenimisvõimet tõhustada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Liisu

Minul hakkasid reied lõpuks salenema, kui hakkasin kõndima 3-4x nädalas jõusaalis stairmasteri peal  ca 20-30min igakord. Toitumist ei muutnud üldse. Märkasin paar kuud hiljem, et reie ümbermõõt on umbes 3-4cm vähenenud, ka üldine kehakaal vähenes mõne kg võrra. Toitun muidugi tervislikult ja teen jõutrenni juba aastaid, aga see paar kg mida olen tahtnud koguaeg alla saada ei läinud ja nüüd siis selle stairmasteriga see õnnestus. See võtab korralikult läbi ja tegin ka vahest seal intervalle (vahelduvalt kiiremini ja aeglasema leveliga). Mul on hoopis probleem kätega :D Kui igalpoolt olen nüüd natuke cm saanud alla, siis käed on mul ikka samasugused. 27cm on ümbermõõt biitsepsi kohast ilma pingutamata ja kui pingutan, on paar cm rohkem... Muidu polegi hullu, aga piltide peal tunduvad käed alati nii paksud ja ülejäänud kehast nagu propotsioonist väljas. Keskkoht on mul 60cm, puusaümbermõõt 89cm, reied nüüd 52cm, aga need käed näevad nii totakalt jämedad välja.. Kahjuks või õnneks on mind õnnistatud endisest jõutõstjast isa poolt väga heade geenidega lihaste kasvatamise seisukohast. Kui elus esimest korda jõusaalis läksin, siis 2 nädalaga hakkasid käed ja jalad kasvama :D Päriselt :D Ja ei olnud ainult rasv, lihaste kuju tuli juba välja. Isegi mul oli treener kunagi, kes ütles, et biitsepsit ei ole mõtet mul üldse eraldi treenida. Selja harjutustega saab bic juba piisavalt, sest see on mul ikka päris korralik. Pole kunagi tahtnud võistelda vms teha ja siis tegelikult väga lihastesse ei taha end treenida. Ja võib ju öelda, et naised ei lähe kiiresti lihasesse, aga tegelikult on geneetiliselt väga erinevaid inimesi. Tean veel paari naist, kellel jõusaalis väga kiiresti lihas tuleb ja mõnel teisel mitte üldse. See on geneetiline nii ka nagu meeste puhul. Igatahes tahaks neid käsi saledamaks saada... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Guest Liisu said:

Minul hakkasid reied lõpuks salenema, kui hakkasin kõndima 3-4x nädalas jõusaalis stairmasteri peal  ca 20-30min igakord. Toitumist ei muutnud üldse. Märkasin paar kuud hiljem, et reie ümbermõõt on umbes 3-4cm vähenenud, ka üldine kehakaal vähenes mõne kg võrra. Toitun muidugi tervislikult ja teen jõutrenni juba aastaid, aga see paar kg mida olen tahtnud koguaeg alla saada ei läinud ja nüüd siis selle stairmasteriga see õnnestus. See võtab korralikult läbi ja tegin ka vahest seal intervalle (vahelduvalt kiiremini ja aeglasema leveliga). Mul on hoopis probleem kätega :D Kui igalpoolt olen nüüd natuke cm saanud alla, siis käed on mul ikka samasugused. 27cm on ümbermõõt biitsepsi kohast ilma pingutamata ja kui pingutan, on paar cm rohkem... Muidu polegi hullu, aga piltide peal tunduvad käed alati nii paksud ja ülejäänud kehast nagu propotsioonist väljas. Keskkoht on mul 60cm, puusaümbermõõt 89cm, reied nüüd 52cm, aga need käed näevad nii totakalt jämedad välja.. Kahjuks või õnneks on mind õnnistatud endisest jõutõstjast isa poolt väga heade geenidega lihaste kasvatamise seisukohast. Kui elus esimest korda jõusaalis läksin, siis 2 nädalaga hakkasid käed ja jalad kasvama :D Päriselt :D Ja ei olnud ainult rasv, lihaste kuju tuli juba välja. Isegi mul oli treener kunagi, kes ütles, et biitsepsit ei ole mõtet mul üldse eraldi treenida. Selja harjutustega saab bic juba piisavalt, sest see on mul ikka päris korralik. Pole kunagi tahtnud võistelda vms teha ja siis tegelikult väga lihastesse ei taha end treenida. Ja võib ju öelda, et naised ei lähe kiiresti lihasesse, aga tegelikult on geneetiliselt väga erinevaid inimesi. Tean veel paari naist, kellel jõusaalis väga kiiresti lihas tuleb ja mõnel teisel mitte üldse. See on geneetiline nii ka nagu meeste puhul. Igatahes tahaks neid käsi saledamaks saada... 

 

Eks see salenemine ikka toitumisest rohkesti. Ja äkki on lihaste vahel oleva rasva % suurem ja seega tundub, et kasvavad kiiremini. A la baby või virgin fat. Kui inimene praegu loeb foorumit ja mõtleb, et ta ei pea oma toitumist muutma ja rõõmsalt jalapresse teha ja kükke, siis ta läheb ikka kabanossiks ära. Jõusaalis millegipärast just selliseid enamasti näedki. Või anoreksikud 0-lähedase lihasmassiga.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest N20

Jõusaalis, kus mina käin kahjuks pole stairmasterit, aga olen jooksulindil pannud kalde 12% peale ja siis pool tundi kõndinud tempokamalt. Seda siis sellest ajast saati, kui siia foorumisse postituse tegin. Muutustest selles osas mul vara veel rääkida. Kuid loodan, et pikemas perspektiivis ikka mõjub ja töötab see :) Sest väga selgelt paistis välja, kuidas raskustega harjutused voolisid reisi veel koledamaks. Tahaks öelda, et pani veel rohkem neid punnitama ja tähelepanu pöörama neile.

Olen ka täiesti nõus sellega, et toitumine on oluline ja eriti selle kogused. Koguste osas lähebki mul kõik lappama tõenäoliselt, sest isu on lõputu. Suvel oli veel sellega okei, aga kui sügisel ülikool hakkas sain aru, et mu kunagine hundiisu on ka tagasi. Tervislike valikuid olen püüdnud teha juba aasta st sellest ajast kui oma 13kg alla sain. Lihtsalt sellest ei piisa, kui on kena tervislik toit, aga suur ports. Saaks sellest ka veel lahti peale koledate reite..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Guest N20 said:

Jõusaalis, kus mina käin kahjuks pole stairmasterit, aga olen jooksulindil pannud kalde 12% peale ja siis pool tundi kõndinud tempokamalt. Seda siis sellest ajast saati, kui siia foorumisse postituse tegin. Muutustest selles osas mul vara veel rääkida. Kuid loodan, et pikemas perspektiivis ikka mõjub ja töötab see :) Sest väga selgelt paistis välja, kuidas raskustega harjutused voolisid reisi veel koledamaks. Tahaks öelda, et pani veel rohkem neid punnitama ja tähelepanu pöörama neile.

Olen ka täiesti nõus sellega, et toitumine on oluline ja eriti selle kogused. Koguste osas lähebki mul kõik lappama tõenäoliselt, sest isu on lõputu. Suvel oli veel sellega okei, aga kui sügisel ülikool hakkas sain aru, et mu kunagine hundiisu on ka tagasi. Tervislike valikuid olen püüdnud teha juba aasta st sellest ajast kui oma 13kg alla sain. Lihtsalt sellest ei piisa, kui on kena tervislik toit, aga suur ports. Saaks sellest ka veel lahti peale koledate reite..

 

 

Valgurikkad toidud täidavat kõhtu päris hästi. Ja koolis, tööl jne liikuva eluviisiga inimesel on raskem täpse kava järgi toituda, siis ei jää midagi üle, kui tüütud snäkkid ja lõunad igale poole kaasa tassida. Meal prep on ka hea idee, kuigi ise võin vahel suurest näljast kõik päevad korraga ära süüa. Kui mingi aja järgi hakkad progressi nägema, siis ei ole toituvalikute tegemine enam nii raske nagu alguses. Sul ongi just see period hetkel, et pead selle nn üle elama. Saad hakkama!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×