Jump to content
Guest Küsija

“Pehmed jalad”-cardio või jõutreening?

Recommended Posts

Guest Küsija

Olen norm kaalus, rasva% kehasnalüüsi jârgi täiesti okei. Küll aga on jalad nö pehmed ja ehk vôiks isegi öelda, et lodevad. Ka natuke tsellused. 

Teen nii cardio kui ka jôutreeningut, ent muutust ei märka :( 

kummale treeningule peaksin rohkem rôhku panema? Kas peaksin suurendama cardio vôi jõutreeningu osa, et mainitud murekohas tulemused tulema hakkaksid?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

1h jooksmist kiirusel 10-11km/h põletab nii 700-800kcal... Kui sisse sööd 4000kcal( eeldusega,et naisterahvas ja  istuv töö) siis kardio ei päästa sind, ikka tuleb pekki juurde. Jõutrenn kulutab vähem kaloreid aga kasvatab lihaseid suuremaks mis annab kuju jms... Kui lodev oled siis tuleks  köögist alustada

Muudetud kasutaja Angelo poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
On 2/17/2019 at 21:53, Guest Küsija ütles:

Teen nii cardio kui ka jôutreeningut, ent muutust ei märka :( 

Siin see probleem ongi. Kõike korraga ei saa. Kui su eesmärk on nö lodevatest jalgadest lahti saada, siis minu soovitus on rõhku panna jalgade treeningule. Kuna jalalihased on suured, siis nt kükkamine põletab palju kaloreid. 

Alusta nt siit: http://www.fitness.ee/treeningkavad/2 

Kui oled juhuslikult Instagrami kasutaja, siis otsi #legsworkout vms ja leiad palju inspiratsiooni. 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×