Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Küsija

“Pehmed jalad”-cardio või jõutreening?

Recommended Posts

Guest Küsija

Olen norm kaalus, rasva% kehasnalüüsi jârgi täiesti okei. Küll aga on jalad nö pehmed ja ehk vôiks isegi öelda, et lodevad. Ka natuke tsellused. 

Teen nii cardio kui ka jôutreeningut, ent muutust ei märka :( 

kummale treeningule peaksin rohkem rôhku panema? Kas peaksin suurendama cardio vôi jõutreeningu osa, et mainitud murekohas tulemused tulema hakkaksid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1h jooksmist kiirusel 10-11km/h põletab nii 700-800kcal... Kui sisse sööd 4000kcal( eeldusega,et naisterahvas ja  istuv töö) siis kardio ei päästa sind, ikka tuleb pekki juurde. Jõutrenn kulutab vähem kaloreid aga kasvatab lihaseid suuremaks mis annab kuju jms... Kui lodev oled siis tuleks  köögist alustada

Edited by Angelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/17/2019 at 21:53, Guest Küsija ütles:

Teen nii cardio kui ka jôutreeningut, ent muutust ei märka :( 

Siin see probleem ongi. Kõike korraga ei saa. Kui su eesmärk on nö lodevatest jalgadest lahti saada, siis minu soovitus on rõhku panna jalgade treeningule. Kuna jalalihased on suured, siis nt kükkamine põletab palju kaloreid. 

Alusta nt siit: http://www.fitness.ee/treeningkavad/2 

Kui oled juhuslikult Instagrami kasutaja, siis otsi #legsworkout vms ja leiad palju inspiratsiooni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×