Jump to content
Aassuu1

Paistes peale jõutrenni

Recommended Posts

Olen toitumiskava jälginud kena 1 kuu ja Alustasin jõusaaliga 1 nädal tagasi. Nimelt muret teeb see et alustades jõusaaliga on lisandunud mu puusadele ja reitele 0,5-1cm . Olen tubli 4 x nädalas nûhkinud alakeha harjutusi teha . Olen 28 a ja kaal 63,3 , pikkust 168.

tõmbab päris palju motivatsiooni maha selline asi , ehk oskab keegi öelda kas see on Okei ? Kuna enamus rasv on kogunenud reitesse ja tagumiku , peaksin ehk hoopis karidot tegema ?

ette tänades !

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Laoeb kaloraaz.

Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde.

Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla.

LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi 

 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
2 hours ago, Angelo said:

Laoeb kaloraaz.

Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde.

Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla.

LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi 

 

Kaloraaz on  päevas 1700-1800 kcal 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kaloraaz tundub täitsa okey. Trenni tehes on lihased rohkem "täis" kuna glükogeen kogub vett lihastesse jms. See, et sul cm juures ei pruugi üldse tähendada, et see rasva arvelt.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×