Jump to content
BBbody

Trenni seerjad

Recommended Posts

Tervist! Teen praegu jõusaalis 4seerjat ja iga 12x-10x-8x-6x ja iga seerjaga tõstan raskust 

Teen seda peaaegu iga harjutusega (va kätekõverdused, lõuatõmbed ja tipid) 

Tahtsin uurida, et kas need setid sobivad või pean midagi muutma?

Eesmärk on lihast kasvatada.

Muudetud kasutaja BBbody poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Guest algaja

mõlemad minu kogemuse põhjal, olen kogenud, et kui teha iga harjutuse vahele 10 minti pausi siis selline mõnus taastumine

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
14 tundi tagasi, Guest algaja ütles:

mõlemad minu kogemuse põhjal, olen kogenud, et kui teha iga harjutuse vahele 10 minti pausi siis selline mõnus taastumine

Kas see paus on seal hea v oleks parem kui teeksin jarjepidevalt?

Praegu teen nii et iga seti vahel on aega alla minuti (umb 40sec) 

Ja iga harjutuse vahel on aega umb 3/4 min aega puhkamiseks.

Varem tegin vaikselt ja puhkasin vb liiga palju ning siis polnud vaga tulemusi aga kui ma nuud rohkem uurind selle koige kohta ja rohkem pingitanud olen on esimesi tulemusi lihaskasvus juba veidike näha :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Guest sss

Seeriate ja korduste arv, pauside pikkus ning muud sarnased muutujad on eesmärgi ja eelistuse küsimus ning ei ütle kontekstist (kogu treeningplaanist) välja rebituna mitte midagi.

Seni kuni vundamentaalsed tingimused (nagu siin enne mainitud progressioon ja pingutus) on täidetud, võid lihast kasvatada erinevate lähenemistega.

 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×