Jump to content
Guest Hobisportlane

Treenides samas kaalus püsimine

Recommended Posts

Guest Hobisportlane

Tere

 

Üritan selgitada nii hästi kui oskan enda küsimust, sama mis pealkirjas. Trenni olen teinud eluaeg, põhiliselt kestvusalasid, mitte küll tipptasemel, aga siiski ennast vormis hoidnud. Mingi hetk see tegevus aga ammendas ennast ja hakkasin vahelduseks jõusaalis käima. Nüüdseks siis ca kolm aastat jõusaalis treenitud ja kaalu on ca 10kg juurde tulnud. Samas aga olen hoidnud ennast piisavas aeroobses vormis (suutlikkus joosta poolmaratoni) ja eriti massi nimel ponnistanud just kah ei ole, vaikselt on ise kogunenud. Hetkeseisuga olen enam-vähem rahul, on kuigipalju jõudu, on ka vastupidavust, ehk et siis selline universaalne harju keskmine. Kehakaaluga olen ka rahul, hetkel hoian seda toitumisega paigal.

Nüüd siis aga küsimused:

Kuidas oleks õige treenida, kui enam juurde võtta ei soovi, allavõtmisel ei näe ka mõtet, aga soov oleks olemasoleva lihase kvaliteeti parendada ja rasvaprotsenti vähendada?

Milline oleks õige treening (seeriad, raskused) ja toitumine sellisel puhul?

Kas selline asi on üldse võimalik, või peab siiski kvaliteedi parendamiseks tegema massiperioodi ja dieedi?

Keeruline seletada, aga lihtsamalt öeldes siis - kas saab samas kaalus püsides visuaali paremaks muuta, või on vastuseks tavaline tõde et lihast kasvatada ja rasvaprotsenti vähendada samaaegselt ei ole võimalik?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

 

https://bayesianbodybuilding.com/gain-muscle-and-lose-fat-at-the-same-time/

 

see ei ole lihtsalt arvamuslugu - viited uuringutele on tekstis.

 

https://www.t-nation.com/training/tip-build-muscle-and-lose-fat-at-the-same-time

 

isegi T-nationis teema olemas, ja Tumminello - kui räägib, siis enam-vähem teab millest.

Muudetud kasutaja MaPo poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Guest Hobisportlane

Need lood on asjalikud, aga ma formuleeriks siiski küsimuse uuesti.

Kui on saavutatud soovitud kehakaal, kas midagi peaks põhimõtteliselt

treenides muutma, et samas kaalus olles toimuks kvalitatiivne areng?

Seeriad, kordused, harjutusete vaheldusrikkus, superseeriad, dropsetid, misiganes?

Eelnevad treeningud olid ca kolme aasta jooksul suunatud lihasmassi kasvatamisele,

rohkem juurde võtta ei ole soovi, samuti ei tahaks alla võtta.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ülekaalulistel ja algajatel on suhteliselt lihtne saavutada rasvapõletust ja lihamassi kasvu samal ajal. Mida arenenum oled, seda võimatum selline protsess on. Kui tõesti on eesmärk lihasmassi kasvatada ja rasva kaotada siis tuleks ikkagi esiti kaalu omajagu tõsta ja siis üritada jällegi rasva arvelt langetada. Vastasel juhul jäädki seda üritama.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×