Jump to content
Sign in to follow this  
Guest 30a mees

maadlus ja jõusaal

Recommended Posts

Guest 30a mees

Tere.

 

Olen 30a mees, kaal 82 km ja pikkus 180cm. Alustasin hiljuti maadlustrenniga. Ala meeldib ja ma sooviks teha ka toetavat jõusaali trenni. Eesmärk oleks siis lihast kasvatada ja samas saada lihased vastupidavamaks ja plahvatuslikku jõudu juurde. Ma ei oska seda paremini seletada. Mis maadlejad jõusaalis teevad? Mida söövad jne?

 

Tänud vastajatele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui alles alustasid, siis esialgu pole küll mingit eraldi “maadlejate kava” tarvis. 

Tavaline algajate kava 2-3 korda nädalas, rõhk suurtel lihasruppidel ja baasharjutustel. Algul niikuinii pikemad seeriad, mis annavad lihasvastupidavust. Juurde teha veel veidi aeroobset.

 

Toitki ei ole midagi ebatavalist. 3-4 korda päevas ja et oleks kõik vajalik olemas(valgud-muna, kala, kana, loomaliha, kodujuust, kohupiim jne.

süsivesikud-riis, tatar, täisterapasta, kartul, puder, oad jne.

rasvad-saad juba paljudest valgu allikatest kuid lisaks avokaado, pähklid, seemned, oliivid, õlid jne ). Kindlasti kõrval olgu köögiviljad, värske salat ning puuviljad.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×