layup

Saalitreeningust taastumine

6 postitust selles teemas

  • Tere kõigile!

     

    Kontoritöötajana vorm käest läinud ning kuna tekkinud võimalus, olen uuesti ette võtnud korvpalli saalitreeningud. Ühelt poolt kirg selle spordi vastu ja teisalt vajab üldfüüsiline vorm ilmselgelt parandamist. Suvisel hooajal võimalusi vähem saalis organiseeritult ning suurema intensiivsusega mängida ning hetkel üritusi 1 või teinekord 2 korda nädalas 1,5 tundi.

     

    Eesmärk on kusagilt sügisest võtta koormuseks 3 saalitreeningut nädalas. Täna seis see, et peale 1,5h treeningut ei luba keha 24h hiljem uuesti trenni teha. Faas, kus järgmisel päeval lonkad, on küll läbi, aga jalgadega seotud trenni jaoks ressurssi pole. 48h hiljem keha veel tunneb, et üle-eile sai pingutatud, kuid vaikselt võib juba palli kätte võtmise peale mõelda.

     

    Küsimus aga järgmine - paratamatult sügisel nädalas 3 trenni ette võttes võib juhtuda, et treeningud kipuvad kord nädalas sattuma järjestikustele päevadele. Ühelt poolt kiirendab keha taastumist kindlasti edasised treeningud ja üldfüüsilise seisu paranemine, AGA: mida soovitaksite spetsiaalselt ette võtta, et keha (loomulikult eelkõige alakeha) taastumist kaasa aidata ning kiirendada? Kindlasti on midagi, mida võhik ei oskaks arvata. Süüa valku? Millelegi veel tähelepanu pöörata?

     

    Aitäh!

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kui treeningkava loogiliselt ülesse ehitatud on, siis ei tohiks probleeme olla.

    Ebaloogiline on see, et käsi treenid eraldi kolm päeva järjest.

     

    Vaata, toitumine üle et piisavalt valke ja rasvu on, siis lihased taastuvad kiiremini.

     

    See lihasvalu on alguse asi. Kui trennist käimist jätkad, siis paari kuu pärast ei ole mingi probleemi enam.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Postitas (muudetud)

    22 tundi tagasi, SiimMe ütles:

     

    Ebaloogiline on see, et käsi treenid eraldi kolm päeva järjest.

     

     

     

    Ta ei näigi treenivat käsi 3 päeva järjest, ega ka muid kehaosi. Ta ei tee jõutreeningut. Tema treeninguks tundub olevat pallimäng - nii saab ju sellest tekstist aru.

    Edited by MaPo

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Pigem on erandlik see, et peale tunnist pallimängu nii läbi oled, et järgmisel päeval tunda annab. Sellise koormusega harjub küll keha lõpuks ära ja ei tohiks probleem olla. Nii et pole vist vaja väga üle mõelda. Asi laheneb iseenesest ja mingit "kiirendamist" vaja pole. Telekas oli hiljuti lõuna-eesti Hunduks kutsutav 70 aastane vanamees, kes sõidab iga päev vana meestekaga 30km. Ja ei pane seda ise tähelegi. Mõni linnamees aga paneb 20km rattasõidu FB-sse kui saavutuse. 

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

     

    Mulle tundub, et su toitumine ei ole paigas. Mul oli nii kunagi, kui "arendasin" jxusaalis lihaseid, tyhja kxhuga ja peale trenni kah veel 2h ei sxxnud :D 

    Hetke lemmik-kombo, 2 banaani, klaas piima, 4-5 datlit = blenderisse ja siuke sheikk enne trenni xra juua. Maitseb imehxsti, annab energiat, banaan aitab kaltsiumil paremini imenduda, lihased ei valuta. Ja mis kxige txhtsam - keemiavaba. :D 

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tund aega võistluslikku pallimängu - see on igal juhul intensiivsem, kui rahulikus sujuvas tempos 10 km sörgis läbimine. Kisub HIIti poole - spurdid, jne. Isegi 20-30 minutilisest korralikust kõrge intensiivseusega intervalltreeningust, öeldakse, on minim ööpäevane taastumine.  Lisaks - 1,5 h on tekstis kirjas, see on tervelt 50 % rohkem kui tunnine treening.

     

    30 km rattal kulgemine - nooh, igaühele mitte, aga samas, ei ole selles küll midagi erilist - arvestades selle mehe tausta

     

    Individuaalne on see kõik - me ei saa teha enda põhjal kõigile lainevaid järeldusi, anda soovitusi.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Please sign in to comment

    You will be able to leave a comment after signing in



    Sign In Now

    • Viimati Sirvimas   0 liiget

      No registered users viewing this page.