Jump to content
Sign in to follow this  
Stingray

Ülemised rinnalihased

Recommended Posts

Tere

Kas oskate ehk mulle soovitada mingisuguseid häid ( töötavaid ) harjutusi, millega saaks treenida ülemisi rinnalihaseid. Jõudu nagu oleks veidi, alumist rinnalihast ka leiab aga ei taha kokku minna ja ülevalt täiesti tühjus. Paluks abi

Share this post


Link to post
Share on other sites

kõige paremini saad sa ise tunnetades teada, mis harjutus su rinna alaosa kõige paremini stimuleerib! Kõige lihtsam reegel on käte asendit silmas pidades, kui käed töötavad rinna alaosal siis töötab ka rinna alaosa, nii lihtne see ongi. Kõige parem, mis mulle mõju on negatiivse kaldega pingil lendamised ja surumised käsikutega!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin vastajaid nii et tapab :P Pole ühtegi mingit IME harjutust selleks, Pead katsetama kõiki kaldpingil tehtavaid harjutusi, nii hantlite, kangi (kinnise kangi) ja plokiga (ristivedu). Nendest valid siis endale need mis kõige paremini tunduvat mõjuvat. Kahest erinevast harjutusest trenni jooksul piisab. Aeg ajalt pead ühte neist ikka välja vahetama. NB! Kaldpingi nurk olgu kusagil 35-40 kraadi. Tihti tehakse viga sellega et nurk pannakse liiga suur ja harjutus hakkab mõjutama tugevalt õla esiosa. Kui vaatad kusagil ajakirjas millise nurgaga profid seda teevad siis näed et kusagi 35-40 kraadi see on. Minu arvamus on , et laialt levinud teadmine meil, et nurk peab olema 45 kraadi on vale, see nurk käib juba korralikult õlalihasele ja seega on mingi sega baas harjutus õlale ja rinnale. EI KALA ; EI LIHA :)

Siinkohal kohe ka õlast ! ! !

Kui teete hantlitega istudes surumist või kangiga istudes surumist, olgu nurgaks umbes 65-70kraadi. Võimalik, et see on pisut individuaalne, kuid ise olen jõudnud järeldusele, et just selle nurgaga treenides mõjutan oma õla esiosa maximaalseimalt.

Mitte mingil juhul ei ole vaja 90 kraadist nurka, nagu paljud algajad kasutavad. Siis istutakse tagumikuga pingi ette otsa ja selg on tegemise ajal toestamata ja sellises vibus, et tegelik nurk õlavarre liikumise ja keha suhtes on ikkagi sama kui tehes seda toetatud seljaga 70kraadise nurgaga pingil.

Vuot tag! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×