Jump to content
Sign in to follow this  
marimarimari

Soovita treenerit!

Recommended Posts

Tervist!

Olen neljakümnendate alguses naine, teen juba aastaid kodus aeroobset trenni ja sõidan palju jalgrattaga. Samuti kõnnin palju ja liigun kindlasti keskmisest rohkem. Jälgin toitumist ja üldse arvan, et olen üsna tubli ...
Kahjuks ei suuda lahti saada üleliigsest nahaalusest rasvakihist. Ei taha olla rasvatu kuid hetkel arvan, et seda on liiga palju!
Palun soovitage head fitness tüüpi treenerit, kelle käe all saaks edasi mõelda ja kes oskaks aidata ka toitumisnõustamisega! Iga klubi reklaamib oma kuid palun just inimeste soovitusi kellel on isiklik kogemus!

Aitäh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

 

Ei hakanud uut teemat tegema ning huvitaks pigem selline küsimus. 

Kuidas sobitada kõige paremini kokku taipoksi treeningud ja jõusaali. Hetkel ideaalis oleks nädalas 2-3x taipoksi harrastajate treeningud ning 3x nädalas jõusaal. 

 

E- poks (kombod, sparr)

T - selg, õlg, jalg

K- poks (üldfüüsiline, kott)

N - jalg, kõht

R - puhkus või poks (sparring)

L- puhkus

P - selg, õlg, jalg, 

 

Poks väsitab korralikult selja-õla ära, kuid samas saalis annab neid väga edukalt järgmisel päeval treenida ka. Veel...

Hetkel harjutan end üldse veel sellise koormuse ja ülesehitusega, kuid tunnen, et varsti oleks tark tellida kava teadjamalt inimeselt. 

 

Kellel on kokkupuudet poks+ saal treeninguga, et panna kokku super-tore-äge- toimiv kava? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

R - Puhkus või poks (sparring) - päris sama intensiivsusega tegevused, jah :)

 

Eelkõige soovitaks - hoida puhkus/trenn vahekord väga kontrolli all.  Ja kui treenerit, siis kindlasti sellist, kes on kursis ka selle intensiivsusega/spetsiifilisusega, mis kaasneb võitlusaladega. 

 

3 X nädalas korralikku jalatrenni naljalt ei kujuta ka ette - ning ei ole ka tarvis. Üldse ei märka kavas rinda/käsi.

 

Kui millegi arvelt järele anda/võita aega muuks - spetsiaalse kõhutrenni jätaks küll ära. Küll ta saab oma osa muude harjutuste ajal kätte.

 

Üks võimalik, kes võiks sobida, ehk http://teadliktreening.com/kristjan-koik/

 

 

PS. Oleks võinud siiski eraldi teema teha, sest algsega võrreldes on see hoopis teist masti mäng.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Marimari saab rasvakihti vähemaks, kui jätab osad kalorid sõbrantsidele ;) 

Ja tema treener võiks olla lihtsalt üks elementaarset jõutreeningut jagav inimene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×