Guest trunu

Reielihas

3 postitust selles teemas

Tere! Nimelt mure selline, et reie nelipealihas on märgatavalt suurenud ja tagumik kahjuks pole kaasa arenenud, mida ma peaksin trennis jälgima või mis harjutusi vältima, et need veel suuremaks ei läheks? Ja mis harjutusi just tagumikule teha, et reielihased nii töös ei oleks? Hetkel pole asi propotsioonis.. :(

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Jõutõmbe (deadlift) eri variatsioonid, sirgete jalgadega.

Sügavad väljaasted (lunges). Minul isiklikult annab see suurima tuharalihase DOMS-i.

Keha sirutused pingil (body extensions).

Kui kükke teed, siis jalanõud, kus kand ei ole kõrgendatud. Sileda/sirge tallaga jalatsid. Kõrgem kand paneb kükkides suurema surve reie nelipealihasele. Sirge/sile tald laseb rohkem nö. tahapoole kükkida ja suurem rõhk reie kakspeal (hamstring) ja tagumikul.

Head Trenni.

Edited by SKG

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   You have pasted content with formatting.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    No registered users viewing this page.