Jump to content
Sign in to follow this  
pirr26

Kaal ei lange.

Recommended Posts

Mure siis selline,et puudub võimalus külastada spordisaali, seega teen kodus trenni. Nii palju kui oskan, sooviksin teada kas teen õieti ja mida saaksin muuta.

Neid harjutusi teen ülepäeva:

Soojendus, 1 min plank, 150 hüppet hüppenööriga, väljaasted 20 korda , põrandal rulliga rullitamine 10 korda, kõhulihaseid 25 , seljalihaseid 15 (pikali kõhuli) 15 täistaldadel kükki. Siis jälle 150 hüpet hüppenööriga, väljaasted 20 korda, põrandal rulliga rullitamine 10 korda otse ja 5 vasakule ja 5 paremale, kõhulihased 25, seljalihased 15 , 15 täistaldadel kükki. ja niimodi kokku 3 seeriat.

Olen neid teinud juba 4 kuud, kuid selline tunne et kaal ei lange, kuigi tunnen, et sangad on väiksemad ja jalad rohkem trimmis.

Olen muidu 168cm pikk ja hetkel kaalun 72kg. Minu jaoks on see palju, sest raske olla on. Varem kaalusin 64kg , kuid see oli tänu sellele et käisin regulaarselt aeroobikas ja jõusaalis ning pilateses.

Toitumist üritan jälgida, kuid jube raske on nisutoodetest eemale hoida,samuti proovin peale kella 6 mitte õhtul enam süüa. seekord ostsin kappi palju juurikaid,kana,riisi, puuvilju ja kodujuustu.

ehk oskab keegi aidata,kuidas saaksin vähemalt 65kg jälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellise kava puhul ei ole energiakulu märkimisväärne. Vast ehk 200-250kcal ühe trenni kohta. Tee kõikvõimalikes suundades rullitamise asemel paar seeriat kõhulihastele kui soovid. Kuid püüa teha vähemalt 150-200 kükki (ei pea tegema järjest) trenni jooksul, kasuta lisaraskust. Lisa trennikavasse kasvõi põlvede peal paarkümmendki kätekõverdust. Väljaasteid võiks samuti rohkem olla. Pane juurde vähemalt paarkümmend kordust ka kätele ja õlgadele - tõsta hantleid vms. raskusi õla kõrgusele ja rinnalt pea kohale jms.

Liigu väljas ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×