Jump to content
Cardooj

Kava

Recommended Posts

Tere sooviksin kava soovitusi jalgadele, kuna saalis kus ma käin on jalgade treenimis võimalus küllaltki kesine. jalgade treenimis võimaluseks on kang, ja selline trossi süsteemil nigel jalapress: http://www.1a.ee/images/products/000109/93934_xl.jpg sooviks harjutusi kus jalgade kõik lihasgrupid saaksid ühtlase ja piisava koormuse käepäraste vahenditega. Hetkel olen siis koormust jalgadele andnud jõutõmbe,küki ja selle nigela jalapressiga ning säärele väike harjutus istudes toolil ja kang põlvedel sääre sirutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk keegi hea inimene paneb selle jalapäeva kava kujul kokku, oleks hea 7-10 harjutust kus koormust saaksid reie esiosa, reie tagaosa ja säär.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk keegi hea inimene paneb selle jalapäeva kava kujul kokku, oleks hea 7-10 harjutust kus koormust saaksid reie esiosa, reie tagaosa ja säär.

Milleks 7-10 harjutust? Võid lihtsalt rohkem seeriaid teha. 5 harjutust ja igas harjutuses 5 tööseeriat näiteks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kang olemas, siis äkki saab selle kuskile toetada?

Mul ka ühes saalis pole kükkimisvõimalust, aga saab leiutada:

Klassikalise high-bar kükiga töötavad kõik reielihased, pole mõtet eri harjutuste hulgaga üle pingutada, eriti algaja puhul.

Tuhara töössehaaramiseks võib veel lisaks väljaasteid teha ja ongi kõik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×