Jump to content
theaestheticproject

The Aesthetic Project | YouTube

Recommended Posts

Emotsioone on palju - nii häid kui halbu :D aga mida ei ole, on aeg. Nimelt täna sain kätte oma arvuti ning oli võimalus esimene siin linti võetud video valmis monteerida. Loodan, et see esimene sõjaväe trennivideo jõuab teieni juba see või järgmine nädal. Nimelt on kindel plaan kohe esimesel linnalaol Mikoga koos maha istuda ning teile pikalt ja laialt rääkida antud situatsioonist läbi minu silmade ning ka üritada võimalikult palju infot anda. Iseasi on see millal see esimene kord tuleb, et saab Tallinnas kaamera taga olla. Loodame, et varsti! Loomulikult on oodatud kõiksugu küsimused, mida siis videos saaksime lahata. Seega tulistage võimalikult palju huvitavaid küsimusi ning luban, et video saab esimsesel võimalusel teieni toodud :)

Töö käib igal rindel ning anname parima, et saaksime kanalit uute ning huvitavate videotega täiendada - isegi siis kui selleks reaalselt aega pole, tuleb aega leida!

9qyuWzU.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näo järgi pole just eriti vaimustatud olukorrast, aga noh, korralik laptop vähemalt. Lenovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miku kaitseväe videokogumikust on väljunud esimene salvestis - seekord on tegemist seljatreeninguga! Nii, et puhastage oma okulaarid, istuge mõnusalt diivani peale ja klõpsake "play" nuppu :ph34r: .

Peale selle sai härra täna linnaloale - super hea meel oli teda näha üle pika aja ja kasutasime kohe aega produktiivselt ning võtsime üles uue video, kus Mikk rääkis põhjalikult erinevatel ajateenistuses toitumise ja trenniga seotud teemadel. On oodata ka videot :rolleyes: . Aga üldiselt, mõnusat laupäeva Teile kõigile ja sööge kana! Over and out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pea nädal tagasi, iseseisvuspäeval, ühendasime MyFitness'i personaaltreeneri Kaspariga jõud ning otsustasime katsetada, kas Mustamäe MyFitnessi uhiuued ja lausa peegelsiledad põrandad ka suuremaid raskuseid kannatavad. Kas 200kg'ne deadlift vajus läbi Mustamäe Keskuse teise korruse Rimi kanaleti äärde?

Nii palju küsimusi ... vastused leiad meie uuest videost! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõnusat esmaspäeva kõigile! Reedel sai ka siin alafoorumis blogi omava Sandriga jõud ühendatud ning koos selja ja õlatrenn tehtud. Väga tšill kuju ja katsume kindlalt lähiajal uuesti kokku saada ja seekord ka ühe korraliku video kokku panna! B)

Täna/homme on oodata uut ka uut videot - nimelt linnaloale sai Mikk, kes jagas siis oma kogemusi ja nõuandeid, kuidas kaitseväes hakkama saada läbi sportlase/jõusaalis treenija silmade läbi. Tuleb loodetavasti väga informatiivne video neile, kellel kaitseväe kohustus veel ees või siis neile, kes seal juba käinud ja saavad samasusi leida/relateda. COMING SOON :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikk on elusalt ja tervelt linnaloale saabunud ning jagab insight'i ja näpunäiteid ajateenistuse toitumise osas. Kas seal ka kana, riisi ja brokkolit pakutakse valgusheigi kõrvale ning kas 8 kilosed valgutünnid tuleks kaasa võtta või pigem koju jätta? Neile kõigile küsimustele leiad vastuse juba lähemalt selles videos!

➞ NB: Kohustuslik video neile, kellel ajateenistuse kohustus ees & kes seal juba käinud on!

Jagage kindlasti ka enda kaitseväe kogemusi toitumise osas ja kui kellegil oma mingeid nippe või soovitusi on siis oleks super kuulda.

Edited by theaestheticproject

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea video mehepojad. Täitsite augu, mis oli minumeelest ammu vaja täita 😉

Mina olin ajateenistuses 2011a. Siis saime süüa pm niipalju kui mahtus(190+ kutid tegid head nägu ja alati sai vajadusel juurde) aga vahepalasid polnud. Mäletan sellist asja nagu "Nussa päev". Ehk hommik, kus igal laual oli nussa purk. Esimestel vedas, said korraliku kihi peale lükata. Viimased hõõrusid oma saiu mööda tühje purke :D.

Küsimus: Kuidas on füüsiline koormus SBK ajal ? Omast kogemusest võin öelda, et meid(mereväelasi) pandi ikka korralikult higistama. Iga õhtused pumbad + iga väixemagi blocki eest olid pumbad v mingi muu füüsiline(vahest kirjalik) ülesanne. Tehti selgex, et kui saate mingi asjaga hakkama siis teeme jaoülemate moodi ergutused, mitte linnaloa kärbe ntx. Kas ajaga on asjad tõesti muutunud ja pumpasid jne enam ei lubata teha ?

Kui tihti on võimalik külastada jõusaali?

Kuidas on söögiga metsalaagrites ? Pigem rohkem v vähem ?

Kas kaal on ajateenistuse ajal pigem langevas või tõusvas trendis just jõusaali lembelisel tegijal ?

Ajateenistuses hakkasin tõsiselt tegelema jõusaali/enda keharaskuste treeninguga. Muutis mu elu kardinaalselt. Tuleb enda aeg muuta võimalikult otstarbekaks :)

Soovita soojalt igal noorsandil läbida ajateenistus. Lisax heale füüsilisele koormusele ja riigikaitse teadmistele võid leida endale uusi sõpru kogu eluks. Ajateenistus õpetab arvestama teistega ja fantastiline meeskonna töö, mis tekitab kohati isegi sõltuvust. Muidugi on palju passimist ja ajuvabu ülesandeid aga see treenib mõistust kogu elux. Hiljem naerad, kui raske oli ja alati on teemasid millest teiste ajateenistuse läbinutega rääkida.

Keep it up. Alati ootamas uusi videoid ja arvustusi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea video mehepojad. Täitsite augu, mis oli minumeelest ammu vaja täita

Mina olin ajateenistuses 2011a. Siis saime süüa pm niipalju kui mahtus(190+ kutid tegid head nägu ja alati sai vajadusel juurde) aga vahepalasid polnud. Mäletan sellist asja nagu "Nussa päev". Ehk hommik, kus igal laual oli nussa purk. Esimestel vedas, said korraliku kihi peale lükata. Viimased hõõrusid oma saiu mööda tühje purke :D.

Küsimus: Kuidas on füüsiline koormus SBK ajal ? Omast kogemusest võin öelda, et meid(mereväelasi) pandi ikka korralikult higistama. Iga õhtused pumbad + iga väixemagi blocki eest olid pumbad v mingi muu füüsiline(vahest kirjalik) ülesanne. Tehti selgex, et kui saate mingi asjaga hakkama siis teeme jaoülemate moodi ergutused, mitte linnaloa kärbe ntx. Kas ajaga on asjad tõesti muutunud ja pumpasid jne enam ei lubata teha ?

Kui tihti on võimalik külastada jõusaali?

Kuidas on söögiga metsalaagrites ? Pigem rohkem v vähem ?

Kas kaal on ajateenistuse ajal pigem langevas või tõusvas trendis just jõusaali lembelisel tegijal ?

Ajateenistuses hakkasin tõsiselt tegelema jõusaali/enda keharaskuste treeninguga. Muutis mu elu kardinaalselt. Tuleb enda aeg muuta võimalikult otstarbekaks :)

Soovita soojalt igal noorsandil läbida ajateenistus. Lisax heale füüsilisele koormusele ja riigikaitse teadmistele võid leida endale uusi sõpru kogu eluks. Ajateenistus õpetab arvestama teistega ja fantastiline meeskonna töö, mis tekitab kohati isegi sõltuvust. Muidugi on palju passimist ja ajuvabu ülesandeid aga see treenib mõistust kogu elux. Hiljem naerad, kui raske oli ja alati on teemasid millest teiste ajateenistuse läbinutega rääkida.

Keep it up. Alati ootamas uusi videoid ja arvustusi!

SBK ajal on ikka koormust saanud korralikult aga pole midagi hullu. Päevas on ka tehtud kokku 3 erinevat trenni kuid siiski etem kui metsas kükitada. Hullem on alles ees, NAKis peaks saama iga päev kiirrännakuid nii nagu seerud räägivad :D Nüüd on kaitseväes see pumpade asi natukene muutunud ajaga, nimelt kui keegi kõrgem/ülem käsib toenglamangusse võtta, tuleb ülemal täpselt sama teha mis karistataval. Ehk siis kõik kätekõverdused tehakse ka ülemate poolt kaasa, seega ei olda enam nii aktiivsed selle sanktsiooni rakendamisel :D mis muidugi ei tähenda, et pumpasid ei anta. Meil just pigem kärbitakse iga pahanduse eest seda linnalubade poolt. Jõusaali saab külastada vabal ajal ning ka reservajal (varustuse hooldus jne) kui küsida ülemalt luba. Isiklikult teen viimastel nädalatel 2-3 jõusaali trenni nädalas. Kuid tean, et kõikidel ajateenijatel pole nii vedanud.

Metsalaagrites pole nälga jäänud, süüa tuuakse ja korralikult. Lihtsalt alati võiks igaks juhuks miskit toitu rakmetes kaasas olla õppustel. Tuleb raskematel hetkedel ikka kasuks see snickersi amps, annab sooja ja veidi tõstab tuju. Üldiselt toit metsas ei erine siiani söökla toidust, kuna soe toit toimetatakse meieni. Need toidupakkide ajad on ees alles minu jaoks.

Minul isiklikult kaal on püsinud paigal või veidi tõusnud. Ma usun, et keskmisel jõusaali harrastajal pigem kaal langeb kuna nad ei võta seda nii surmtõsiselt kui võistlejad. Palju on ka väsimust ning kui jõusaal on inimese jaoks pigem tervislik harrastus, siis peale rasket päeva ilmselt inimesed sinna ei satu. Minu jaoks on see pigem täisväärtuslikuks eluks vajalik asi, seega iga vaba hetk lendan trenni. Ma usun, et pigem mõjutab inimese kaalu ning muid parameetreid tema geneetika. Siiski on mingil määral kõrval näha sellist tavapärast nähtust, et muutuses toimuvad pigem ülekaalulistel inimestel. Juba mõnel poisil on paari kuuga toimunud trastilised muutused tänu suurenenud kulutusele ja pidevale liikumisele.

Kahjuks ma ei saa väita, et mul on selle paari kuuga tõusnud huvi militaar-teemade vastu vaid pigem hindan muid juhtimisalaseid oskuseid mis ajateenistusega omandatakse. Ja muidugi nii palju kino ja nalja pole mu elus ammu saanud, seega selles osas on sul tõesti õigus :D Suur tänud küsimuste eest, Sander! Loodan, et mu vastused olid piisavad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seekordses osas jagab Mikk insight'i ja näpunäiteid ajateenistuse treeningut puudutavas osas. Kas muu füüsilise koormuse kõrvalt jääb üldse aega jõusaalitreeninguga tegeleda või tuleb suure higi ja vaevaga teenitud lihasega hüvasti jätta ning millised katsumused Teid ajateenistuses üldse ees ootavad? Neile kõigile küsimustele leiad vastuse juba lähemalt selles videos!

➞ NB: Võiksite ka ise oma kogemusi treeningu ja toitumise osas ajateenistusest jagada, would love the engagement!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! Kõige pealt peaks mainima, et teete väga ägedat asja. Ainuke Eesti youtube´i kanal, mida jälgin ja uut osa ootan. Võiksite kunagi omavahel mingeid mini jõuka mõõduvõtte ka teha ja üksteisega võistelda( kasvõi jõutõstmise kolm ala), oleks äge vaadata, kuidas sõbrad üksteisele ära teha tahavad :)

Ise käisin kaitseväes 2 aastat tagasi Võrus Kuperjanovi pataljonis. Erinevalt Teist, olid minu kogemused tunduvalt negatiivsemad. SBK ajal oli ikka tõsine nälg kogu aeg, pole elus sellist nälga tundnud. Võib arvata, et asi oli selles, et olen suur vend ( 203 pikk, 115 kg sõjaväkke minnes), aga olin ühes rühmas ka näiteks Eestis praegugi tuntud suusaässadega, kes olid kerged poisid ning ka nendel tekkis küsimus, et mis siin toimub? Sööklas juurde midagi saada oli võimatu, põhimõtteliselt võtsid kogemata ühe lisa vorstiviilu ning sööklamutid hakkasid üle söökla kisendama :) Pärast muidugi tuli välja, et söökla juhtkond oli kõvasti pappi kõrvale pannud ja siis ei olnud imestada, kui nagu täiesti reaalselt, ilma mingisuguse liialduseta oli õhtusöögiks 3 kaalikatükki, 2 porgandi viiluga- jah see oligi reaalselt nii. Kui see skandaal avalikuks tuli, siis olukord pärast vähe paranes, aga mulle olid toidukogused ikka väiksed. Mäletan, et külastuspäevadel lasin tuua tuttavatel nii palju söögipoolist, kui vähegi torukotti mahtus. Külastusalas sõin veel nii palju kui võimalik ja siis kott täis ja kasarmusse. Eriti hästi maitses sõjaväe ajal tavaline coca-cola. Seda läks ikka meeletutes kogustes, aga andis vajalikku energiat. Õnneks poole aja peal panin sangpommi võistluse kinni ja sellega lunastasin endale spordiloa, millega sai vabal ajal pataljoni territoorimilt välja nii öelda treenima minna. Kasutasin seda võimalust nii palju kui võimalik ja lihtsalt läksin ja istusin see 2 tundi kuskil ja sõin, sõin ja veelkord sõin. Mulle endale olid eriti rasked metsalaagrid ja õppused, kus nii öelda NATO pakkide pealt elama pidi. No ei ole see inimese toit, siis oli ikka korralik nälg ja kannatamine. Eriti oli meeles kevadtorm, mis oli ikka tõsine kannatamine. Pärast kasarmupeeglist vaadates tundus, et järgi ainult luu ja nahk :mellow:

Trenn. Ainuke asi, mis paranes oli mulgi tõesti jooksuvorm, kuna polnud enne sõjaväge paar aastat sellega eriti enam tegelenud. Sattusin siis ainukesse kompaniisse, kus sbk ajal jõusaali kasutamine keelatud oli. Eriti irooniline oli see, et jõukas asus meie kasarmus ja õhtul pidid siis minema jõukasse teiste kompaniide järgi koristama. Võttis ikka meele mustaks küll, kui jõusaalis ainult mopi ja tolmuimejaga ringi jalutasid ja rauda liigutada ei saanud. Peale sbk-d kasutasin kõik vaba aja, mis võimalik, jõusaali peale. Sain ka keskmiselt vast 2 korda nädalas trenni teha ja tegin samuti ühel päeval alakeha ja teisel ülakeha. Esimene trenn peale sbk-d lõppes suure šokiga rinnalt surumises, Olin enne sõjaväkke minekut 170kg suruja, ja siis oleksin peaaegu 120 kg alla jäänud. See tõmbas ikka korralikult motti alla. Õnneks kükk ja jõutõmme ei kannatanud nii palju, kuigi ka langesid märkimisväärselt. Peale sõjaväge läks endise vormi taastamiseni umbes 9 kuud. Oma osa oli kindlasti jõunäitajate langemisel ka kehakaalul, mis oli siis peale sõjaväge 98 kg. Läksin 115kg- sena ja tulin välja alla 100kg vennana. Sellised siis minu poolsed muljed ja no ise arvan, et oleks see 11 kuud saanud, millegi paremaga sisustada ja olin kaitseväes suht pettunud, läksin sinna kindlasti positiivsema arvamusega, kui lahkusin. Hetkel on elu parim vorm ja naudin trennitegemist täiega ja hakkab ka see sõjaväeõudus vaikselt meelest minema :)

Ja lõpetuseks, et tean Mikku läbi oma jalgpalluritest tuttavate, kes ütlesid, et olid vägagi lootustandev tüüp ja nii mõnigi treener oli pettunud kui jalka lõpetasid. Võiksid mõne vana jalkasemuga ka ühistrenni teha ja vanu aegu meenutada!

Edited by TopGear

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Aus arvustus on tagasi! B) 

Seekord sattusid meie review-orbiidile sotsiaalmeedias ning nüüd ka Selveri toidupoes hetkel rohkelt laineid löövad NOCCO BCAA-joogid. Nagu traditsiooniks uurime mis purgi sees peitub ning teeme ka suu magusaks! 

NB: Vaadake video kindlasti löpuni, sest meil on Teile väike announcement, mis huvi võib pakkuda! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nocco on selleks hea kui preworkout otsas, siis on hea asendus.

Kuid preworki mööte täis ei anna, kuidagi lahja tundub. Preworkoutiga on korralik surin sees isegi peale 2 tunnist trenni.

Sellega vast kestab toime mingi 1 tund või midagi. 

 

Maitse on kuidagi vesine, tunne on et jooks morssi. Preworkoutidel on tavaliselt tummisem maitse. 

Lisaks on sellel liiga palju gaase sees. See vast on selle joogi kõige suurem miinus. Kui soojendust teha, siis gaasid tulevad ülesse. 

Oleks hind mingi 70 senti odavam, jooks seda lõuna kõrvale :D

 

Sellist effekti ei ole:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isiklikult mul on PWO-dega nii, et kas panen üle korralikult või käin poole trenni pealt uut scoopi panemas, vähe on selliseid turul millega oskad täpselt doseerida (arvestades millal sõid jne) ja neid on turul vähe. Esimesena tuleb meelde bsni NO Explode see viimane uuendus, oli vist v3 ja olimpi redweiler aga mõlemad on päris kirved. Eks ükshaaval noccot osta vast tuleb umbes sama hind kokku. Gaaside mõttes nõustun, ideaalne oleks purgi joomine 15min enne trenni algus ära lõpetada. Üldiselt miks me maitsetele andsime vähem ja toode sai peaaegu maksimum punktid oligi just toote kontseptsioon, mis tegelikult seljatab monsterid ning redbullid absoluutselt igast nurgast (maitse ja koostis). Eks loodame, et toode muutub populaarsemaks ja seeläbi kättesaadavamaks, et äkki ka kontori inimesed veidi tervislikuimalt ennast virgutada saaksid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vIQlfaK.jpg

 

ATTENZIONE-ATTENZIONE! Alates tänasest paiskame oma loosikahuriga loosi kasti NOCCO BCAA-jooke ning loosiks osalemiseks ei pea tee mitte midagi muud tegema kui küsima meilt ühe küsimuse. Küsimused palume esitada selle sama pildi alla siin samas teemas, Instagram'is või Facebook'is. Küsida võite praktiliselt kõike - alates meie arvamusest Liibüa presidendi valimistest, lõpetades küsimustega meie kanali ja meie endi kohta. 

Esitatud küsimustest meisterdame Q&A video, kus parima küsimuse esitaja võidab kasti NOCCO jooke. Aega on järgmise pühapäevani (3. aprill 2016)! VALMIS OLLA - LÄKS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1KM kükis, tõmbes, surumises?

Teie seos võitluskunstidega minevikus, olevikus, tulevikus.

Kas Matt Ogus on natty?

Teie TOP 3 fitness channelit praegu ja minevikus?

Vingeim tripp?

Conor McGregor, mõtteid temast?

Klassikalist tõstmist ka teete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis toidulisandeid tarbite, mis on siiani kõige rohkem jõusaalitreeninguid toetanud (lemmikud lisandid)?

Ja kuidas on lood ise toidu valmistamisega, äkki tuleb kunagi ka mõni hea retsept ja video selle kohta?

Üldse võiksite enda toitumist kirjeldada :)

 

Muidu hea blogi, jälgin pidevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miko võistlusplaanid?

Rühmatreeningud? Kaarega mööda või hea vaheldus? Kui, siis millised?

Jalgpall on nüüdseks out? Või hobikorras veel mängite? Kokkupuude teiste spordialadega hetkel.

Mikk, kõige tuusam värav, mille ise löönud (jätame trennid välja)?

Parim trennimuss?

 

Ja midagi tõsisemat kah - blondid või brünetid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×