Jump to content
Sign in to follow this  
Guest hjj

Mida söövad fitnessiga tegelevad naised?

Recommended Posts

Guest hjj

Tere. Soovin teada, kas bikini fitnessiga tegelevad naised peavad koguaeg enda toitumist jälgima?

(üleüldse pean silmas kulturiste, bikini fitness, body fitness jne...)

Kas te söötegi enda riisi kanaga koguaeg ja proteiini jooke. No okei mitte ainult riis kanaga, tean et valik on tegelt suur.. aga kas selliseid toite ka sööte nagu : tordid, friikad, krõpsud, gaasilised joogid, burgerid, rasvane pitsa, kommid, valge sokolaad, jäätis jne..

Kui tarbite selliseid toite, siis kui tihti. Kas kord kuus, kord nädalas või üldse kord aastas?

Saan aru, et tegelt ilus keha ja hea tervis on palju tähtsam, kui burx.. Aga 24/7 dieedil olles on ka suht julm? Või see on harjumuse asi.

Ma just peangi silmas väga rasvaseid toite, mitte isetehtud burger või väherasvane pitsa. (Ei vaidle vastu, et tegelt isetehtud burger on palju parem, aga küsimus pole selles).

Millist vaeva te näete, et olla sellise sportliku kehaga? Ja kas alkoholi tarbite, kui jah siis kui tihti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõike tarbin ja nii tihti kui tahan. Asi on ainult kogustes, muud midagi.

Ma ei teadnudki, et sa bikini fitnessiga tegeled :D

EDIT: Nüüd alles nägin, et sulgudes on teised alad ka, mitte ainult bikini

Edited by Invention
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt lihtsalt ei osta koju rämpsu, siis ei teki isu ka.

Pealegi pole rämpstoidus kasulikke aineid, mis kuidagi kehale hästi mõjuks. Igal juhul on kodus tehtud pizza või lasagne tervislikum kui poe valmistoit. Samuti vähendan alati pea 50% suhkrukogust küpsetiste puhul, saavad ikkagi head! Poe omades on nii palju suhurt ja taimset vahukreemi, et lausa külmajudinad tulevad.

Mis muidugi ei välista seda, et kord kahe kuu jooksul saab näiteks Steffani pizzat süüa. Samuti on kombeks sõpradega "Söögiorgia" üritust korraldada, kus kokkame patuseid toite tervislikus võtmes. Veini joon ka ausalt peaaegu iga nädalavahetusel paar pokaali ja juustu söön ka kõrvale, aga siis kindlasti ka trennipäev.

Teen ka ise nö vahepalasid endale, mis võimalikult puhtad ent magusad.

Energiapallid: 50g kuiv. datlid (leotatud üleöö) + kaerahelves 50g+ 30g maapähklivõi. Jätan natuke vett alles ja püreestan kogu loo saumikseriga. Veeretan pallikesi kookoshelvestes.

Präänikud/küpsised: leotatud datlid ja viigimarjad + muna + purustatud kohviveskis maapähklid ja kaerahelbed. Laduda lusikaga pannile ja küpsetada kuni pruunid.

Munavalgega juustuküpsised ka hea soolane vahepala (nami-namis retsept olemas).

Tuleb leidlik olla ja siis ei teki isusid ka mitte. Oma pea ja kaine mõistus on see, mis ei lase käel krõpsude-saiakeste järgi haarata.

Oma kaloraaži saan täis ja lõhkigi mõnikord puhtalt tervisliku toiduga.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kui on isu rasvaste toitude järgi, siis tõenäoliselt saab keha vähe kvaliteetset rasva...vut vut lõhe, heeringat, mune ja avokaadot sööma. Väheses koguses ei tee ka pähklid paha.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere. Soovin teada, kas bikini fitnessiga tegelevad naised peavad koguaeg enda toitumist jälgima?

(üleüldse pean silmas kulturiste, bikini fitness, body fitness jne...)

Kas te söötegi enda riisi kanaga koguaeg ja proteiini jooke. No okei mitte ainult riis kanaga, tean et valik on tegelt suur.. aga kas selliseid toite ka sööte nagu : tordid, friikad, krõpsud, gaasilised joogid, burgerid, rasvane pitsa, kommid, valge sokolaad, jäätis jne..

Kui tarbite selliseid toite, siis kui tihti. Kas kord kuus, kord nädalas või üldse kord aastas?

Saan aru, et tegelt ilus keha ja hea tervis on palju tähtsam, kui burx.. Aga 24/7 dieedil olles on ka suht julm? Või see on harjumuse asi.

Ma just peangi silmas väga rasvaseid toite, mitte isetehtud burger või väherasvane pitsa. (Ei vaidle vastu, et tegelt isetehtud burger on palju parem, aga küsimus pole selles).

Millist vaeva te näete, et olla sellise sportliku kehaga? Ja kas alkoholi tarbite, kui jah siis kui tihti?

Ei ole küll enam võistleja, aga tarbisin siis ja tarbin ka praegu aegajalt nii magusat kui rasvast. Kõike saab mõõdukalt süüa. Ja söön siis kui isu on. Alkoholi ei tarbi üldse, suitsu pole ka eluski proovinud.

"Burx" ja "friikad" ei ole aga kunagi sümpatiseerinud, nö laadida saab ka palju edevamate toitudega ju, mis ka ikka maitseelamust annavad :rolleyes: Hea tervis ja hea vorm ongi tähtsad ja ka veidi rohkem lubades saab süüa nii, et oleks oluliselt tervislikum kui "burxi" tarbides.

Vaeva kohta ütlen niipalju, et sport on eluviis. Kunagi võisteldes polnudki mul muud kui sport ja dieet ja suutäite lugemine, lõpuks muutus see hoopis tüütuks kohususeks. Olen õppinud aga elama nii, et taas naudin nii sporti kui ka head toitu- ja kõik toimib kenasti hoopis lihtsama vaevaga ;)

Edited by Annika Pärtel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

See jube lihtne tegelt, kui ikka väga tahad ja motiveeritud oled, siis teed omale selgeks toitumise põhitõed ning ei pea arutlema selliste teemadega. Sööd rohkem kui kulutad võtad kaalus juurde, sööd vähem kui kulutad, siis kaal langeb. Üldse ei söö ja teed trenni, siis hävitad lihast jne. See on päris palju igalpool kõlanud, OLED SEE MIDA SÖÖD ja söömata ei saa!

T.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×