Jump to content
Sign in to follow this  
gandalfjaseitsetissi

Kaalust juurde

Recommended Posts

Tervist,

Olen 23.a noormees, terve elu tegelenud spordiga, nimelt korvpalliga. Nüüd sooviks kaalu juurde lisada, tegelen aktiivselt 2-4x nädalas jõusaaliga ning lisaks cardio - korvpall, jalgpall, ratas. Mul on küll toitumiskava aga seda järgides pole kaalu juurde tulnud, siinkohal mainin ka lõpuks ära, et olen 191cm pikk ja 80-82kg, kaal kõigub siis pidevalt. Heameelega loeks häid nõuandeid toiduainete suhtes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist,

Olen 23.a noormees, terve elu tegelenud spordiga, nimelt korvpalliga. Nüüd sooviks kaalu juurde lisada, tegelen aktiivselt 2-4x nädalas jõusaaliga ning lisaks cardio - korvpall, jalgpall, ratas. Mul on küll toitumiskava aga seda järgides pole kaalu juurde tulnud, siinkohal mainin ka lõpuks ära, et olen 191cm pikk ja 80-82kg, kaal kõigub siis pidevalt. Heameelega loeks häid nõuandeid toiduainete suhtes.

Toitumiskava juhendis peaks kirjas olema, kuidas edasi toimida, kui progressioon seiskub. Või siis ühendust võtta koostajaga. Üldiselt ega seal muud ei ole, kui ainult koguseid suurendada, sest kasvamiseks on vaja rohkem süüa kui kulutad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh vastuse eest, koguse lisamisega on aga see, et ei kannata väga suuri toidu koguseid. Kui proovin natukene rohkemgi süüa, tuleb piir kiirelt ette ning pärast on 1-2h väga raske olla, sest kõht on liiga täis. Ei kujuta ette, et peaksin päevas 6-8h selle enesetundega liikuma.

Ma eeldan, et siin saidil on olemas ka lihtsad lahti seletused kalorite, valkude ja kõikide muude detailide kohta mida iga inimene võiks teada toidu kohta. Oskab keegi lingi anda või suunata, kust neid otsida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo siis kalorid sisse, mingi joogijogurt näiteks.

Võimalus kasutada ka massilisajaid, kuid sel juhul tuleks otsida mõni, mis sisaldab rohkem kvaliteetkoostisosi mitte ainult puhast suhkrut ja muud jampsi.

Kõige parem variant kalorite joomiseks on ise nö massilisaja kokku panna. Nt: 500ml piima, 80g kaerahelbeid, 20g maapähklivõid, 30g valku ja blenderisse. Mis iganes endale meeldib ja kogused ka vastavalt vajadusele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×