Jump to content
Sign in to follow this  
altf4

Üks rind suurem kui teine

Recommended Posts

Tere

Mure selline, et kuskil 7-8 aastat tagasi sai käidud paar aastat jõusaalis, kuid ma ei tea kas olen valesti treeninud või milles asi, kuna üks rind on suurem kui teine, asi on täitsa nähtav ja ka tuntav. Nüüdsest tegelen harrastusspordiga 2 korda nädalas(jooksmine ning kodus kõhulihased, kätekõverdused)

Küsingi, et ehk oskate aidata mida teha või kuidas treenida? Kas peaksin ainult vasakut rinnalihast treenima, et saada lihas võrdväärseks teise poolega?

Edited by altf4

Share this post


Link to post
Share on other sites

On üsna harv nähtus, et mõlemad rinnalihased visuaalselt identsed on. Kuid kui su probleem tõepoolest on selline nagu sa kirjeldad siis toimib printsiip: asümmeetriat saab likvideerida ainult sümmeetriaga. See on väga levinud viga, et kui komistatakse lihase düsbalansi otsa, siis esimene mõte on, et nõrgemat eraldi järgi töötada. Soovitan sul leida endale abiline kes sind su rinnatreeningutel jälgib. Keskendu ainult kangiga surumisele(erinevad kalded ning ka kätekõverdused) ning abiline peaks jälgima ja märkuseid tegema kui käed sümmeetriliselt ei tööta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On üsna harv nähtus, et mõlemad rinnalihased visuaalselt identsed on. Kuid kui su probleem tõepoolest on selline nagu sa kirjeldad siis toimib printsiip: asümmeetriat saab likvideerida ainult sümmeetriaga. See on väga levinud viga, et kui komistatakse lihase düsbalansi otsa, siis esimene mõte on, et nõrgemat eraldi järgi töötada. Soovitan sul leida endale abiline kes sind su rinnatreeningutel jälgib. Keskendu ainult kangiga surumisele(erinevad kalded ning ka kätekõverdused) ning abiline peaks jälgima ja märkuseid tegema kui käed sümmeetriliselt ei tööta.

Tere, tänan vastuse eest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina just soovitan hantlitega trenni teha. Ja teed sama palju, kui nõrgem rind jõuab. Kangiga on see, et üks kehapool võib rohkem suruda ja kang liigub ikka üles. Hantlitega tuleb jälgida, et amplituut oleks mõlema käe puhul sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina just soovitan hantlitega trenni teha. Ja teed sama palju, kui nõrgem rind jõuab. Kangiga on see, et üks kehapool võib rohkem suruda ja kang liigub ikka üles. Hantlitega tuleb jälgida, et amplituut oleks mõlema käe puhul sama.

Tänud vastamast, mainin veel juurde, et rinnalihast katsudes on tunda, et lihast nagu poleks ollagi, seda just nibu kohast allapoole, teisel rinnal aga on kóik korras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan arsti juures käia ja uurida. Võibolla närvide teema, vana vigastus või kes teab mis. Spetsialisti silm ja käsi teevad sulle selgeks. Googeldades leiad ikka lõpuks, et sul on ajuvähk ja sured maha :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan arsti juures käia ja uurida. Võibolla närvide teema, vana vigastus või kes teab mis. Spetsialisti silm ja käsi teevad sulle selgeks. Googeldades leiad ikka lõpuks, et sul on ajuvähk ja sured maha :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×