Jump to content
Varajane

Varajase päevaraamat

Recommended Posts

Mõtlesingi, et progressipildid enda jaoks.

Neilt ju selgelt näha, eriti keskosa ümbermõõt vähenenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai tehtud liigutus mis oli vältimatu kahjuks ja kaasneb alati kehas esile kutsutud muutustega. Käisin sobivaid riideid poest otsimas ning õnnestus vähemalt püksid leida endale. Homme jalanõude jahile. Hetkel tööriietele sai vöövahele juba pea kolm rusikat panna. Õnneks püksirihm peab niiet päris maha veel kukkunud ei ole ja seega piinlikku situatsiooni ka seetõttu pole tekkinud :):D Püksirihmale olen pidanud muidugi 2x lisaauke tegema. :ph34r:

Üldiselt poes riiete järel käimine on asi mida ma pole kunagi nautinud ning võimalusel lükkan seda alati edasi, kuid miskit pole parata. Ise olen süüdi vajaduse tekitamises :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Töölt tulles peale õhtusööki oli täpselt selline tunne, et tahaks midagi head. Sai sammud sätitud eedeni poole ning tume šhokolaad näppu poest. Seal juba olles tuli kuskile mälusoppi pilt, et fitshopis saab tasuta rasvaprotsenti mõõta. Läksime siis põnniga sinna ning oligi täitsa selleks võimalus olemas. Võtsin selle rooli pihku ning näitas tulemuseks 19,8%. Täpsussklass muidugi on küsitav, aga mina olen väga rahul kuna eeldasin sinna 24-25 juurde seda tulemust lihtsalt tunde pealt. Trenn oli üsna korralik täna. Miinusena võib tuua ainult nüansi, et dipse tehes jäi mingi närv seljalt roiete vahele või midagi temaga igatahes juhtus. Terve päev otsa selline ebamugav tunne olnud.

Kaal oli 86,5 millega võib ka rahul olla arvestades seda, et nädalavahetusel sai paar siidrit, hunnik chilli nutse ja pool plaati rabarberikooki naha vahele pandud lisaks muule toidule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal olen hakanud jälle sheike tegema. Paus jäi sisse kuna maasikamaitseline on ikka tõsist pingutust väärt, et ta kurgust alla läheks. Õnneks on seda ainult paar doosi järel ja siis saab jälle šhokolaadimaitset nautida. Trenn täna jälle kordaläinud. Õlgadele istudes hantlitega surumist tehes hakkas probleem silma. Nimelt vabalt olekust hantlite õlgadele saamisega on tõsine pingutus, samas kui juba jõnksuga need õlgadele saavad, siis suruda nendega jõuan küll. Kaal tegi ka üli positiivse üllatuse. 85,8kg on tõsiasi :) Ei teagi miks viimase paari nädalaga on jälle kaal kukkuma hakanud. Miskipärast nagu ongi senimaani olnud kaaluliikumine nn hüpetega. Kuu paigal ja siis par nädalat langeb ilma pingutuseta ja üsna valede toitumisvalkutega ja siis jälle kuu paigal ning jälle paar nädalat liigub allapoole jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võtsin sellest nädalast kaheks jaotatud kava ette. Esmaspäevasest algusest kui kogu ülakeha tehtud sai on mõni koht siiani veel tunda. Trenn läks ka tiba pikaks ajaliselt, kuid tööle jõudsin siiski täpselt. Tund peale trenni oli tööl veel kätes värin sees mida ei olegi siiani varem kogenud. Kava siitsamast portaalist pärit ning proovin mingi kuu selle järgi lasta. Kükkidega on jätkuvalt sitasti. Tänanse jalapäeva alustuseks mõtlesin teha hack masinal ilma raskusteta sooja peale ellipsil soojendust ja esimese kükiga oli kohe paremas põlves valu sees. Jõutõmbel võtsin ka tiba raskust maha eesmärgiga tehnikat parandada. Ei teagi kas toimis või mitte, ikkagi on tunne, et käed on lühikesed ja kang ei tule põlvedest mööda. Nati ettepoole kallutan siis on kohe selg kumer nagu vikerkaar mis iseenesest on üsna ohtlik.

Kaaluga on veel võitlemist vaja, mingi kilo on veel ennejaanisest tavalisest otsas,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutõmbel võtsin ka tiba raskust maha eesmärgiga tehnikat parandada. Ei teagi kas toimis või mitte, ikkagi on tunne, et käed on lühikesed ja kang ei tule põlvedest mööda. Nati ettepoole kallutan siis on kohe selg kumer nagu vikerkaar mis iseenesest on üsna ohtlik.

Kuidas tõmbad muidu? Sumo või conventional? Ma eeldan,et "conventional" ,proovi sumo vahelduseks,vaata kuidas tundub.

Siia kanalile võid ka pilgu peale visata kui huvi on.Seal mõningad huvitavad videod tehnika kohta etc etc

https://www.youtube.com/user/supertraining06/videos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan lingi eest. Püüan ühtteist kõrvataha panna.

Hetkel selline teema nüüd, et trenn on kõik ok ja toitumisharjumusi ka muutnud ei ole kuid mingi nädal või rohkem jutti kaal lihtsalt tõusis igapäevaselt. Kokku absoluutsest sellaasta miinimumist mingi +3kg peaaegu. Täna oli esimene päev kui hommikune kaal ei olnud eelnevast hommikust kõrgem. Ise arvan, et äkki kuumad ilmad kuidagi mõjutasid seda?

Edited by Varajane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtlesin kas kirjutan või mitte ning otsustasin, et ikka peaks. Tänane jõuka kogemus oli selline: Sain korralikult rinna ja selja ära tehtud ning kõik oli väga ok kuni jõudsin biitsepsiga peale hakata. Esimene seeria oli kõik timm aga kui teine seeria oli poole peal oli kelllegi saalis tekkinud hea mõte üks korralik spioon õhku lasta. Mul pisar silmist väljas punnitasin oma seeria lõpuni ära. Kaks naisterahvast vaatasid ringi, et mis nüüd juhtus ja arutlesid, et äkki tuleb kuskilt väljast mingi jama akna kaudu tuppa kuigi ma olen kindel, et nad said väga hästi aru millega tegemist oli. Nii jõhkralt peeru polegi varem minu nina tunda saanud, aga no kurat küll, kui on tunne, et tuleb siis leidke endale wc või äärmisel juhul riietusruum kuhu korraks ära käia. Kui mul rinna tegemine oleks pooleli olnud, siis suure tõenäosusega ei oleks mul kang üles enam läinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suvi käes ning suht tagasihoidlikud ilmad on jätnud hea võimaluse trenni tegemiseks. Hommikune rutiin sobib mulle ikka väga hästi. Lasin ka juuli olukorrast klõpsu ära teha ning pilt nagu jätkuvalt oleks muutumas kuigi kaalu on isegi pigem juurde tulnud kui ära kadunud. Hetkel kõigun 86,5 ja 87,5 vahel enamvähem. August igatahes tuleb siis selline kus iga nädal plaan 1kg maha kruttida, et septembri alguseks oleks minu selle aasta plaan teostatud. Võrdluses siis esimene Juuli ja teine pilt juunist.

post-36730-0-29751200-1437327192_thumb.jpost-36730-0-63940700-1437327091_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna juubel verekeskuses. Sai 15 kord seda asutust külastatud. Seekord siis telefonikõne peale ja kui öeldi, et ühel lapsel on kindlasti vaja täna seda verd, siis ei jäänud mul erilist valikut ausaltöeldes :) Kui juba kohapeal olin, siis õnneks oli paar inimest veel reageerinud ja vajalik kogus oli pisikese varuga olemas koos minupoolse panusega.

Trennis ja toitumises võtsin uue suuna ning tänane seljatrenn oli üle pika aja selline mis keha üsna korralikult soojaks ajas. Varasemalt naljalt jõukas higistama pole hakanud. Seeriad pikemaks ja raskust sutsu vähemaks, et mahu ära jõuaks teha. Lõunasöögi kohalt oli suur üllatus, et teisi valikuid tehes võrreldes tavapärase rimi kartuli, sousti ja lihaga, sain kõhu korralikult täis ning raha kulus poole vähem kui tavaliselt. Hetkel jätkuvalt kaal 87,5 juures, aga lootust on, et hakkab jälle langema kuna õhtune kaal täna näitas sama tulemust mis hommikul, seega väljahingatava vee arvelt ma loodan homseks pea kilost kukkumist. Soola hakkasin ka sutsu vähem tarbima, päris mage jama mulle ei meeldi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimese eesmärgi täitmise trenni tegemise algusest sai täidetud hindele 4. Oleks saanud paremini, kuid august ja puhkus ja muud sada asja tekitasid väikese treeningpausi.

Uued eesmärgid on numbrilised. Kevadel suruda rinnalt 100kg (Hetkel abs maxi pole proovinud aga 75 enamvähem läks üles paar korda)

Kaal saada 81 peale ning seal stabiliseerida ning vastavalt tundele ja välimusele vaadata, kas juurde võtta või veel maha võtta.

Esimene eesmärk on kahtlane realiseerumise kohapealt kuna jaanuarist senimaani treenides on selgeks saanud, et keha väga hästi ei allu trennile ning raskused kasvavad väga vaevaliselt.

Teine on vägagi teostatav ning piisab ainult korralikult rämpsust eemalehoidmisest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgneva 4 nädala treeningplaan

E

Lamades kang 3x8

Kaldpingil kang 3x8

Liblikal (peckdeck?) 3x8

Pullover masinal 3x8

Prantsuse surumine 3x8

ploki allasurumine 3x8

dipsid 3xmax

jalatõsted ja keretõsted kokku 4 seeriat

T

Ploki allatõmme laia haardega 3x8

Ploki allatõmme kitsa haardega 3x8

Ploki tõmme istudes vastu kõhtu 3x8

Sirge kangiga biitsepsile 3x8

Z-kangiga kitsa haardega biitsepsile 3x8

Hantlite tõsted kordamööda (Hammer curls) 3x8

K

Seistes kangi surumine 3x8

Hantli tõstmine ette sirgete kätega 3x8

Kaldpingil kõhuli hantlite lennutamine 3x8

Jala sirutus plokil 3x8

Jala kõverdamine plokil 3x8

Hack küki masinal 3x8

N

Lamades kang 3x8

Kaldpingil kang 3x8

Liblikal (peckdeck?) 3x8

Pullover masinal 3x8

Prantsuse surumine 3x8

ploki allasurumine 3x8

dipsid 3xmax

jalatõsted ja keretõsted kokku 4 seeriat

R

Ploki allatõmme laia haardega 3x8

Ploki allatõmme kitsa haardega 3x8

Ploki tõmme istudes vastu kõhtu 3x8

Sirge kangiga biitsepsile 3x8

Z-kangiga kitsa haardega biitsepsile 3x8

Hantlite tõsted kordamööda (Hammer curls) 3x8

Kavast hetkel väljas jõutõmme ning kükk, aga püüan neid lihtsalt vahele visata kui aeg lubab. Jalad on üldse väiksema koormusega, samas on see vaid 4 nädala plaan niiet erilist eest ära jooksmist ülakehalt väga ei oota. Kui keegi tahab midagi juurde soovitada või midagi peaks kindlasti muutma, siis olen avatud ettepanekutele.

Pilti polnud ma ka ammu teinud ning proovisin telefoniga peegelpilti tabada. Kvaliteet ei kannata mingisugust kriitikat fotol, Teisest küljest tundub nagu midagi ikkagi oleks toimunud. Eks näha on kuhu ma jaanuari alguseks välja jõuan, ehk sis aastaga.

post-36730-0-71351100-1446666761_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reede hommikuga võrreldes on hetkel kaal +3kg mingil imelisel põhjusel. Reedel vein ja snackid laup 5 lõiku pizzat lõunaks ning isadepäevaks tehtud küpsisetort ka loomulikult :) . Need olid asjad mis olid tavalise päevaga võrreldes erinevad. Eks läheb sama kiirelt kui tuli ma loodan, sest nädala lõpus tahan kaalul näha numbreid mis oleks alla 85kg.

Head isadepäeva kõigile isadele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuu tagasi kirjeldatud treeningu minitsükkel sai läbi ning võib edukaks lugeda. Kahjuks sutsin vahepeal haigeks isegi jääda, aga läks hästi.

Eelkõige on hea meel, et toiduga ei ole midagi hullu pannu ning kaalu absoluutne miinimum on olnud 84,3 juba. Paar kg veel ja ongi pikem plaan täidetud. Seda muidugi juhul kui "isu" ei kasva ja inertsist edasi ei otsusta panna. Kui aus olla, siis ega kergelt ei taha see kaal kuskile kaduda.

Sellest nädalast on siis plaanis alustada uue minitsükliga mis peaks kestma jaanuari lõpuni. Kava aluseks võtan siinsamas portaalis asuva 5x5 kava ning sätin tiba, et jõuaksin oma hommikuse piiratud ajaga trenni ära teha. Hetkel kirjutan küll tuleviku vormis veel kuna eile viskas täiesti lambist palaviku üles ning keha oli väga nõrka täna veel. Mingi imelik viirus on liikvel ning nüüdseks siis olin ma viimane oma perekonnas kes selle ikkagi kätte sai. Teistel õnnestus paari päevaga seljatada-ma loodan sama. Siiski homme veel trenni ei lähe ning annan kehale puhkust tiba. Tsüklit alustan kolmapäevast.

Eesmärgid:

parandada jõunäitajaid

kaotada jaanuari alguseks vähemalt 2 kg rasva arvelt

mitte jõuludega üle pingutada

Kui keegi oskab öelda mismoodi haigestumist vältida saaks või mis immuunsussüsteemile on turgutaval mõjunud, siis olen üks suur kõrv kuna on tõsiselt kopp ees valusast kurgust ja tatisest ninast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tabasin ennast mõttelt, et varsti on aasta täis trenni tegemist, kuid midagi tundub, et on valesti. Ja seda tunnet süvendab mõõdulint. Nimelt sellised kehaosad nagu säär, biitseps ja rind pole ümbermõõdust absull suuremaks läinud. Just need kehaosad tõin välja kuna nendel ei olnud nagunii meeletut polstrit peal.

Kui midagi valesti on, siis peab see olema toitumises. Sisuliselt kuni oktoobrini lasin suht autopiloodil ning patustamisi oli iga normaalse päeva kohta suhtega 3/1 normaalse toitumise kasuks. Aga see normaalne toitumine ei olegi nii väga normaalne olnud kui tiba analüüsima hakata. Hommikusöögiks poole 7 paiku 2 võiksi suitsuvorsti, singi või juustuga. Lõunaks standard rimi pauk kartul, soust ja liha või supp ja pizzalõik. Õhtusöögiks ntx kartul hakklihakastmega või hakklihaga makaronid ketšupiga. Mis on menüüst puudu? Gde VALK? Suurem osa ajast on ainsaks valguallikaks olnud lõunane lihatükk. Makaronides on liha kaudvvähe, sama teema hakklihakastmega. Võiksile minevast vorstist või singist ei saa ka suurt midagi kuna ei söö ju kilode viisi neid. Paar korda nädalas praemuna ilmselgelt ei kompenseeri seda puudujääki. Üsna halb on ka see, et mul pole kavaski ülejäänud perest eraldi toituma hakata. Kui söök on tehtud, siis peavad kõik seda sööma, vastasel juhul võib mu käitumine kasvavale lapsele vale arusaamist ja eeskuju põhjustada. Mis on lahenduseks? Hetkel minu mõistus peale ei hakka, Oktoobrist niipalju muutsin, et võtsin oluliselt rohkem muna enda menüüsse igasuguses valmistamisviisis.

Visuaalse pildi muutus on muidugi väga meeldiv ja peab tunnistama, et poleks iial arvanud, et ma nii palju peeglitesse vaatan üldse kunagi. Edevuse laat ma ütlen :) Hetkel on kaal ka juba 83,3 (absoluutsest maksimumist -13,3kg) peal käinud. 80 peaks jääma sinna miinimumiks millest allapoole enam asja ei tohiks olla minu pikkuse juures. Seega 3-4kg on veel vaja pekki maha saada, ilma et see natukesekene lihasekenegi alles jääks. Ülemine pilt jaanuar alumine detsembri algus.

post-36730-0-54154800-1449168810_thumb.j

post-36730-0-04224900-1449169132_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×