Jump to content
Sign in to follow this  
nato

Lisand mis toetab keha kui toidukord puudu jäänud

Recommended Posts

Tere,

Palun soovitage midagi, mis asendaks natukenegi toidukorda, tean, et selline asi pole õige suhtumine kuid....

Käin jõusaalis 3-4 x nädalas aga toitumine on nii nagu on, üritan küll, kuid alati ei jõua - ehk on olemas mingi lisand, mis natukenegi toetab keha, kui toidukord on puudu jäänud.

Tänud ette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega siin väga palju variante, mida soovitada, ei ole. Kõige lihtsam variant oleks võtta valgupulber, mis aitaks päevase valgunormi kokku saada. Teine variant oleks võtta massilisaja, kust saaks lisaks valgule ka süsivesikuid ja lisakaloreid põhiliselt suhkru näol.

Oleks võimalik ka osta erinevaid snäkke, näiteks proteiinibatoone, -smuutisid, müslibatoone vms., mida saaks närida kui ei ole võimalik korraliku toitu süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toidukorra asendajaga endal kogemus. Kui soetasin oli plaan minna dieedil, sel juhul oleks sobinud toidukorraks mingi pulber ideaalselt. Sain aga kiirelt aru et õiget toitu on parem süüa ja rohkem kui suudad kulutada, nii et dieedist sai kiirelt massi lisamise periood :). Katsetasin lühidalt Iconfiti toodet. Saad seda soetada ka Fitshopist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleneb, mis toitukord puudu jääb. Toidukord ei tasu asendada ainult proteiiniga, sest keha vaja muid aineid.

Tasub teha eeltöö ja oma toidukorrad ette valmistada ja kaasas kanda.

Mingi pool tundi ikka aega on kodus, et toidukord ette valmistada.

Toidu paned säilituskarpi.

Toidukorras peaks olema riis, brokoli ja kana või kala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on kõige parem kombo.

Riis on süsivesikud, millest saad energia. Pruun riis pidi parem olema, kui valge.

Brokoli - blokeerib estrogeeni. Muud head omadused.

Kana ja kalas on palju proteiini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on kõige parem kombo.

Riis on süsivesikud, millest saad energia. Pruun riis pidi parem olema, kui valge.

Brokoli - blokeerib estrogeeni. Muud head omadused.

Kana ja kalas on palju proteiini.

Ja söödki elu lõpuni iga jumala päev riisi kanaga w ..... :blink: Like why?...mis suure eelise see konkreetselt annaks? Ütleme,et ühel ilusal päeval võtad hoopis 3 kartulit,ühe lihalõigu,ühe muna ja väheke salatit,mis siis saab?....kõik gainsid kaovad,või üldises pildis saab "riisi-kana" vend suurema edumaa? Ei tahaks nagu uskuda :) Pluss see on üks toidukord päevas,terve menüü peab sinna ümber klappima,ei saa öelda,et näe "see üks asi on ainus ja õige". :) Ma ei ütle,et riis-kana ei sobi.Ei,väga 5+ eine,aga selline üldistamine ei istu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×