Jump to content
Sign in to follow this  
Guest kass6

Kaalu kaotamine

Recommended Posts

Guest kass6

Tere, olen 18 aastane noormees ning üritan kaotada kaalu aga ei õnnestu väga hästi.Nimelt üritan kaalu kaotada läbi kerge kcal defitsiiti, tarbin umbes 2000 kcal päevas.Kaalun 95kg ja olen 198 cm pikk.Nädala sees kaotangi kaalu ja üritan süüa võimalikult vähe aga nädalõpul jälle tõuseb kaal , ilmselt võtan natuke vabamalt aga omaarust ei tarbi küll liialt.näiteks ühe nädala reedel 91,9 kg ja juba laupäev olin 95 jällegi, pisut tarbisin alkoholi aga mitte palju.Kehalist olen ka aktiivne ja keskmiselt 3x nädalas teen korvpalli trenni kus enamasti jookseme , trenn kestab 1,5 tundi.Tahan kaalu umbes 84 kg kanti , aasta ja pool tagasi kaalusin 74kg ja siis oli just vastupidine soov kaalu juurde saada ja see ka õnnestus aga enamasti rasva arvelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa räägid õigust ja sisuliselt nälgid nädala sees (2000kcal), siis on loomulik, et reedeks oled suht tühi. Kehast on kadunud hulk vett ja süsivesikuid. Ja piisab, kui siis laupäeval end "laed", tulebki laupäeva õhtuks see paar kilo tagasi. Võtad ka pühapäeval vabalt ja teed tasa selle kaalukaotuse rasva arvelt, mis nädala sees saavutasid.
Piisab, kui laup-pühap sööd 1700kcal üle oma normi mõlemal päeval ja kaal seisab isegi kui nädala sees oled näljas. 1700kcal on nt. pakike pähkleid + 2 õlut + mõni küpsis vms. "vabalt".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa plaanid veel selles vanuses alustada tippratturi teekonda? Sest midagi muud ma ei kujuta ette selliste näitajate eesmärgiks seadmisega seoses -

olla ligi 2 m pikk ja kaaluda 85 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei plaani tippratturiks saada , asi selles lihtsalt et tahan sellest liigsest rasvast lahti saada ,vahel jõuan jõusaali ka aga mitte tihti , mõni nädal 2 korda , mõni nädal ei jõuagi.

Seega ei tohiks nädalavahetustel endale liialt lubada ja peaks sama rütmi terve nädala hoidma?

Edited by kass6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga see ei ole kuidagi vähegi *atleetlikuma* väljanägemise kirjeldus : pikkuse ja kaalu suhe.

198 cm juures võikski vabalt kaaluda 95 kg, aga siis seda rasva% alla 20 juures, päris hea näeks juba välja.

Näiteks

http://www.anpostchainreaction.com/en/conor-dunne-55.htm

See niisama, tühitähi jutt aga : ära unista 85 kg vaid pigem rohkemast aga väiksema rasva%.

Olemata spets igal alal, näeks asja nii - lihtsalt jäta need vabamalt võtmised seniks ära kuni oled saavutanud langusliikumise, toitu tõhusalt, vaata et valku on piisavalt ja kui ei ole tunnet, et midagi jääb vajaka, milleks rohkem süüa.

Või unustama kaalunr ja lihtsalt vaikselt rühkima sihikindlalt - rasv lihase vastu.

See, et sa aasta tagasi 74 kaalusid, ei näita üldse peaaegu midagi - lapsest sirgub nooruk. Ja kui sellise pikkusega õnnistatud, siis tuleb ju liha ka juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aitäh vastuse eest,Kas peaksin jälgima ka rohkem seda et palju on valku ja palju rasva toidus , mitte ainult kaloreid? või oleks ültse targem mingi toitumiskava tellida , märkasin et kehatrimmi.ee oli mingi 15 eur , niiet poleks palju.

Eesmärk ongi väiksem rasva protsent , kaal pole nii tähtis mulle.

Edited by kass6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×