Jump to content
Sign in to follow this  
eesti mees

mõtiskleme keharaskusega treeningu üle

Recommended Posts

Kas keegi on proovind kodus keharaskusega trenni ,nt. iga päev erinev lihasegrupp. Hetkel teen 3x nädalas kogu keha ja puhkepäevadel aeroobset( varjupoksi , kohalt üleshüppeid ja põlvetõste jooksu). Kui ma teeksin igapäev ja otsa veel aeroobset, siis kuidas see mõjuks. Kas oleks enesetapmine või siis areng tuntav. Peamine häda tundub olevat selles, et paljude harjutuste puhul saab kogukeha koormust, ühe lihasgrupi isoleerimine näib võimatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustasin just nii.

Keha oli jaotatud kolmeks - rind/triits/õlg - selg/biits - jalg

Tegin ka 2 korda nädalas läbi, vahepeal puhkasin päeva, vahel lasin nädalate viisi ilma puhkuseta. Tunde järgi. Toimis päris hästi, lihas kasvas küll.

Isoleerimise kohapealt - saab küll, kui nupukalt läheneda. Näiteks võtame rinna/triitsa/õla päeva. Alustad rinnaga: Tavalised kätekõverdused ja jalad kõrgemal: põhirõhk rinnal. pumpad korralikult läbi. Edasi lähed teemant kätekõverdusete peale, see annab ka veidi koormust triitsale. Siis liigud rööbaspuudele, tunnetusega rinnale. Triits saab juba rohkem koormust. Järgmisena käte kõverdamine tagatoengus: nüüd juba põhirõhk triitsal, aga rind saab ka veel veidi koormust.

Ja oledki sujuvalt rinnalt triitsale üle läinud. Edasi võid veel ntk teha rööbaspuid, tunnetusega triitsale...jne. Õlga saad koormata samuti lõuatõmbe torul, jalad seinad kätekõverdused, põranda peal on veel harjutusi mida õlale teha(youtube)..

Seljapäeval on ju lõuatõmbed, pealt- ja althaardes.

Jalapäeval kükid, ühejalaga kükid, väljaasted(ntk 100 sammu on juba päris hea koormus) 4x100 teeb juba mõnusalt tööd :D Alustad muidugi nii, kuidas ise tunned, et lihase täis lööb ja jalad seeria lõpuks nõrgaks tõmbab :D

2 hantlit juurde sebid on juba väga hea :)

Tuli meelde, et tegin ka siin kunagi mingi teema koduse treeningu kohta :P Otsisin üles ja uuendasin ka viimase aja piltidega. http://forums.fitness.ee/index.php?/topic/31356-kodune-treening/page-2

Edit 2 : LOL :D sa oled isegi seal teemas sõna võtnud xD

Edited by Looduses6ber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustasin just nii.

Keha oli jaotatud kolmeks - rind/triits/õlg - selg/biits - jalg

Tegin ka 2 korda nädalas läbi, vahepeal puhkasin päeva, vahel lasin nädalate viisi ilma puhkuseta. Tunde järgi. Toimis päris hästi, lihas kasvas küll.

Isoleerimise kohapealt - saab küll, kui nupukalt läheneda. Näiteks võtame rinna/triitsa/õla päeva. Alustad rinnaga: Tavalised kätekõverdused ja jalad kõrgemal: põhirõhk rinnal. pumpad korralikult läbi. Edasi lähed teemant kätekõverdusete peale, see annab ka veidi koormust triitsale. Siis liigud rööbaspuudele, tunnetusega rinnale. Triits saab juba rohkem koormust. Järgmisena käte kõverdamine tagatoengus: nüüd juba põhirõhk triitsal, aga rind saab ka veel veidi koormust.

Ja oledki sujuvalt rinnalt triitsale üle läinud. Edasi võid veel ntk teha rööbaspuid, tunnetusega triitsale...jne. Õlga saad koormata samuti lõuatõmbe torul, jalad seinad kätekõverdused, põranda peal on veel harjutusi mida õlale teha(youtube)..

Seljapäeval on ju lõuatõmbed, pealt- ja althaardes.

Jalapäeval kükid, ühejalaga kükid, väljaasted(ntk 100 sammu on juba päris hea koormus) 4x100 teeb juba mõnusalt tööd :D Alustad muidugi nii, kuidas ise tunned, et lihase täis lööb ja jalad seeria lõpuks nõrgaks tõmbab :D

2 hantlit juurde sebid on juba väga hea :)

Tuli meelde, et tegin ka siin kunagi mingi teema koduse treeningu kohta :P Otsisin üles ja uuendasin ka viimase aja piltidega. http://forums.fitness.ee/index.php?/topic/31356-kodune-treening/page-2

Edit 2 : LOL :D sa oled isegi seal teemas sõna võtnud xD

Noh seda ma tean, see ei olegi hetkel probleem. Ise ma teen hetkel kodus ,nt. niimoodi: Lõuatõmbed( laialt) ja kohe hüppega kükkid takka, mõlemad seeriad tehtud ja 2minta puhkust 3 seeriat ja niimoodi kogu keha.

Hetkel on küsimus kui ma jagan keha ära ,nt. E-rind ,T-jalad, K-selg, N-õlad ja R- käed vms. Kui ma siis hakkaksin seda tegema, ütleme E kätekõverdusi( laialt ja kitsalt) ja tapaksin rinna siis kuidas see mõjuks.Kas taastuks seljapäevaks ära või kui õlapäeval kas ei hakkaks kannatama käed, kodus ju kätetreening peamiselt althaardega lõuatõmbed ja randmetele kitsalt pealthaardega lõuatõmbed. Muidugi käsi võib ju treenida ka haamerhaadega lõuatõmmetega kus saab biits erineva nurga all pinget.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×