Jump to content
MK18

Massi kasvatamine noorel naisel

Recommended Posts

Tere, sooviksin natukene nõuandeid. Mainin igaks juhuks ära, et olen algaja

Niisiis:

Vanus: 20

Pikkus: 173
Kaal: 51

Soov oleks kasvatada lihast.

Jõusaalis käin umbes 3-4 korda nädalas ning kui ei ole võimalik jõukat külastada treenin kodus.

Eelkõige ootan soovitusi toitumise koha pealt- kuidas jaotada ära päevas süsivesikud, valgud ning rasvad (milline oleks normaalne kogus grammides ligikaudselt) ning kas umbes 2000 kcal on okei või peaks suurendama?

Olen väga tänulik igasuguse kasuliku nõuannete eest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna su TDEE on umbes 2000kcal, siis tuleks sul syya natuke yle selle. Alusta nii: 350 sysivesikuid, 50g rasvu, 110g proteiini ja proovi saada ligikaudu 20g kiudaineid. Proovi paeva jooksul tarbida vahemalt 1-2 portsjonit juurvilju ja 1-2 puuvilju. Proovi jalgida seda paar nadalat ning muuda makrotoitained vastavalt peeglile ja kaalule kui vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silm rõõmustab kui lugeda, et noor naine soovib lihast kasvatada. Ja ei esita sealjuures veel lapsikuid küsimusi. Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×