Jump to content
KaisakeM

Foorumi mäng! Võitjad selgitatud!

Recommended Posts

Uute reeglite järgi ei saa ja, vaid loositakse kõigi vahel välja.

Mulle isiklikult see uus reegel meeldib, muudab palju rahvaspordilikumaks selle ürituse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seekord jah nii, et kõigi osalenute vahel loositakse auhind. Selle eest on harjutuse sooritusaeg piiramata ühe katsetuse kohta ning peamine on antud harjutust korrata vähemalt 8 korda. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilma harjutamata on see element korralik väljakutse. Minu ja Kareli esmakordsete soorituste tõestusmaterjal on aga olemas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud kõikidele osalejatele toredate ja sportlike soorituste eest.

Naistest võitis kreveti küki mängu julge hakkaja dorsaalfleksioon! Mehed olid osavõtlikud ja meestest osutus õnnelikuks võitjaks Kalev, kes on klipi üles laadinud mr815 alt.

Palju õnne võitjatele! Võitjad, teile kirjutati ka sõnumitesse, kuidas oma auhinna kätte saate.

Järgmiste mängudeni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitused spordirahvale!

Kevad on käes ning seega läheb kevadiselt käima ka uus mäng ja, mis saab veel parem olla, kui suveks vormida kuumadeks rannailmadeks endale tugevad toonuses biitsepsid. Siin pole probleemi, sellele aitab kaasa uus mäng, milleks on küünarvarte kõverdamine Z-kangiga.
Mängus osalemiseks Z-kangiga (raskused meestele 30% keharaskusest ja naistele 20% keharaskusest, inimese enda ausõna) kõverdades peab korduseid tegema rahulikus ning ühtlases tempos, kogu keha peab harjutuse soorituse ajal paigal olema. Käed peavad olema iga korduse vahel täielikult välja sirutatud ning ülemises asendis peab kang puudutama lõuga.

Mängu harjutuse õigeks tehnikaks ja ilmestamiseks on allpool toodud Darola poolt video:

Võistlejal on harjutuse sooritamiseks aega 75 sekundit, mille jooksul tuleb sooritada antud harjutust puhkepausideta ja järjestikuliselt nii palju, kui saab.

Mängus osalemiseks lae enda video siia foorumi teemasse ülesse ning kõikide mängjate vahel loositakse FitShopi poolt nii ühele naisele kui ka mehele välja auhind.

Naistele on auhinnaks ülipopulaarne lemmik toidukorra asendaja Dietmix!

post-26029-0-20240800-1430218404_thumb.j

Meestele läheb auhinnaks massilisaja Lean Mass!

post-26029-0-33734700-1430218467_thumb.j

Mäng läheb lukku 27. mai 2015 kell 18.00! Võtjad avalikustatakse siia teemasse 28. mai!

Jõudu ja jaksu kõigile osalejatele ning kindlasti olge julged enda katsetusi siia teemasse laadima!

Mängime ning treenime suveks vormis biitsepsid! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miks 75 sekki, mitte 60 või 90? :D Vedasin sarnast üritust Pärnu rannas 4 aastat, nimeks oli Rannabiitseps :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miks 75 sekki, mitte 60 või 90? :D Vedasin sarnast üritust Pärnu rannas 4 aastat, nimeks oli Rannabiitseps :)

Kusjuures minu arust oleks 45 sekundit juba piisav :P. Muidugi oleneb raskusest, aga näiteks 40kg kangiga ei jõuagi 75 sekundit teha. Reaalselt ongi 1 kordus umbes 1-2 sek, sest tehakse kiiruse peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisatud juurde: raskused meestele 30% keharaskusest ja naistele 20% keharaskusest. Kehakaalu raskus jääb inimese enda ausõna peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See lõua puutumine natuke liiast pole, arvestades, et asi käib kiiruse peale? Videos on tehtud väga aeglaselt näidates justkui ideaalset sooritust, aga kui tegemine on korduste peale, ei ole selline tempo ju mõeldav - seab kõigile piirid ette korduste osas ja erinevusi tulla ei saagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisatud juurde: raskused meestele 30% keharaskusest ja naistele 20% keharaskusest. Kehakaalu raskus jääb inimese enda ausõna peale.

Võiks olla vastavalt Fitness 5 reeglitele...

ce2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võiks olla vastavalt Fitness 5 reeglitele...

ce2.png

Võiks, aga ei ole. Meeste Fitnees 5 järgi 50% kehakaalust on 75sek päris kirves teha paljudele. Enamus peaks ilmselt 35-50kg vahemikus tegema. Hetke 30% tundub paras. On muidugi kõvemaid vendi aga siiski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võiks, aga ei ole. Meeste Fitnees 5 järgi 50% kehakaalust on 75sek päris kirves teha paljudele. Enamus peaks ilmselt 35-50kg vahemikus tegema. Hetke 30% tundub paras. On muidugi kõvemaid vendi aga siiski.

Lihtsalt mainin, et Fitness5 on 100 sekundit ajalimiit. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niipalju kui võistlusjuhendist välja saab lugeda, siis võistlus ei käi korduste peale. Auhind, kui selline siiski loositakse välja kõikide osalejate vahel. Igatahes jõudu kõigile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fitness 5 reeglite järgi oleks jah liiga karm, mängu idee on kutsuda inimesi mängima, aga samas nii, et kõigil osalejatel oleks võimalus võita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z-kang on lahe küll, aga kas tohiks ka nn.tavalise kangiga? Tollel on teada, et on 20 kg kindlalt. Teeksin video kõigepealt enda kaalumisest 5 sekundit ja siis lisaksin otsa kohe video enda sooritusest aga tavakangiga. Oleks see aksepteeritav või peaks olema kahtlane z-kang?😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei. tegin enda tagasihoidliku soorituse ja loodan, et sobib.

27. kilone kang....kordusi 20. By the way...kohutavalt veider on teha seda "lõuapuudutust" :D

Aega täis tõsta ei suutnud. Seekord ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks see lõuapuudutus üldse peab olema?

Tegu on ju isoleeritud biitsepsiharjutuse, mitte õla esiosa harjutusega.

Nagu eelnevast videost näha, siis amplituudi lõpus liigub küünarnukk paigast ära ja tõste/kõverdus toimub õla esiosaga, mitte enam biitsepsiga.

Suvaline video, ei maksa võistluses arvestada. Tegin 30kg kangiga. Küünarnukid fikseeritud.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×