Jump to content
Enforcer

Enforcer'i blogi

Recommended Posts

Ise treenin umbes samamoodi.Mingi fullbody moodi asi koguaeg.Endal toimib väga hästi.Üks mõte oleks küll.Ehk oleks mõistlik sul need seljaharjutused trenni esimesse poolde tuua (kui sul selline selja eelisarenduspäev vms),siis läheb suurem energia ikka selga.Ülejäänud võimlemist jalgadele jms jõuab ju trenni lõpus pumbata küll.Ei kujuta ette muidugi kuidas sul terve kava välja näeb.Lihtsalt tekkis taoline mõte. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli kodune trenn. Kodused trennid on nii-öelda 'puhkepäevadel'. Üks päev nädalas on ka selline, kui tõeliselt puhkan. Kodused trennid näevad välja nagu ringtreeningud, aga ma ei viitsi neid ringe eraldi panna. Panen kõik harjutused.

Rind - kätekõverdused - 2 x 28 x keharaskus

Rind - ületõmbed hantliga - 2 x 28 x 15kg

Biitseps - kõverdused hantliga - 2 x 16 x 15kg

Triitseps - surumised ühe käega kukla tagant - 2 x 16 x 15kg

Õla keskosa - lendamine küljele - 2 x 8 x 15kg

Õla esiosa - surumine üles - 2 x 8 x 15kg

Õla tagaosa - lendamine ette kallutatult - 4 x 8 x 15kg

Selg - tõmbed hantliga - 2 x 16 x 15kg

Trapets - õlakehitused hantliga - 8 x 8 x 15kg

Kõht - istesse tõusud hantliga - 4 x 20 x 15kg

Käsivars - althaardes hantliga - 4 x 16 x 15kg

Käsivars - pealthaardes hantliga - 4 x 16 x 10kg

Mõned seeriad on pikad, kuna kasutada on ainult 15kg hantel. Ja need kodused trennid on niikuinii mõeldud sellised kerged.

Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õla tagaosa 15kg hantlid...nomaeitea. Kindel, et tehnika korras?

Trapetsile soovitan endiselt seda videos näidatud harjutust proovida (:

Jah, tehnika on korras. Mul on kodus üks hantel, nii et ühele õlale korraga, teise käega hoian kuskilt kinni. Aeglaselt ilma hoovõtuta üles, püüan natuke üleval hoida ja aeglaselt alla.

Homme proovin seda trapetsi harjutust.

Täna oli õlatrenn. Ei hakka täpset harjutuste järjekorda panema. Kui hantlitest jutt käib, siis on raskus antud ühe käe kohta.

Õla esiosa / rinna ülaosa

Kaldpingil 30° surumine hantlitega - 8 x 35kg, 8 x 35kg

Õla esiosa / (teeb keskosa ka vist, not sure?)

Kaldpingil 75° surumine hantlitega - 8 x 25kg, 8 x 25kg, 8 x 20kg

Õla keskosa

Lendamine plokil ühe käega kõrvale - 8 x 18kg, 8 x 18kg, 8 x 18kg, 8 x 14kg, 8 x 14kg, 8 x 14kg

Õla keskosa / esiosa

Lendamine plokil ühe käega ette - 8 x 18kg, 8 x 18kg

Biitseps

Hantlitega kõverdused - 8 x 22.5kg, 8 x 20kg

Sirge kangiga kõverdused - 8 x 40kg

Triitseps

Plokil surumine althaardes - 8 x eimäletaraskust, 8 x eimäletaraskust

Plokil surumine ühe käega althaardes - 8 x 32kg

Rööbaspuudel surumine - 8 x keharaskus

Kõht

Masinal - 20 x 60kg, 20 x 60kg

Alaselg

Pingil kettaga - 20 x 20kg, 20 x 20kg

Jalad

Säärte sirutused masinal - 2 x 16 x 85kg

Säärte kõverdused masinal - 2 x 16 x 75kg

Sääred masinal - 2 x 16 x 70kg

Jalad kokku masinal - 2 x 16 x 80kg

Jalad lahku masinal - 2 x 16 x 80kg

Lisaks õppisin veel natuke face pull tehnikat, et seda homme teha.

Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

See trapetsi harjutus ka mõnusa tundega teha. Suru trapets nii üles/ette kui saad ja kui hantlid tõstad, siis hoia, nii et mõnusat pinget trapetsis tunned...ah küll pihta saad (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile tegin jalgu, kõhtu ja erinevaid harjutusi trapetsile.

Täna rind ja käed.

Rind

Horosontaalselt lamades surumine - 8 x 95kg, 8 x 95kg, 8 x 90kg, 4 x 90kg

Lendamine masinal (parem nimi on vist butterfly machine, istun madalal, et teeks rinna ülaosa) - 8 x 90kg, 8 x 90kg, 8 x 90kg

Plokil lendamine ette (tegemist oli vist ilma ülekandeta plokiga, lisaks on veel mingi POWER MODE režiim seal, not sure what that is) - 8 x 25kg, 8 x 25kg, 8 x 25kg

Ületõmbed hantliga - 8 x 40kg, 8 x 45kg, 8 x 45kg

Biitseps

Hantlitega althaardes - 8 x 22.5kg

Hantlitega hammercurls - 8 x 22.5kg

Z-kangiga - 8 x 45kg, 8 x 45kg

Sirge kangiga - 8 x 40kg, 8 x 40kg

Triitseps

Surumine plokil pealthaardes - 8 x 82kg

Surumine hantliga kukla tagant - 8 x 42.5kg, 8 x 45kg

Rööbaspuudel surumine - 8 x keharaskus, 8 x keharaskus

Surumine plokil ühe käega althaardes - 8 x 36kg

Kõht

Masinal - 20 x 60kg, 20 x 70kg

Alaselg

Pingil kettaga, 20 x 20kg, 20 x 20kg

Jalad

Sirutused masinal - 16 x 85kg, 16 x 85kg

Kõverdused masinal - 16 x 75kg, 16 x 75kg

Sääred masinal - 16 x 70kg, 16 x 70kg

Jalad kokku/lahku masinad jätsin ära, tunduvad üsna mõttetud.

Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal oli väike külmetus ja laiskus, pole nädal aega trenni jõudnud. Täna lähen saali. :)

Paar pilti ka.

5slGdDb.jpg

fMC4x9a.jpg

Mõtlen, et peaks proovima mõnda asjalikku Testosterooni boosterit. Praegu on teda piisavalt, aga katsetada ikka võib - more is better. Tribulus ei töötanud minu peal, samas näitavad seda ka ametlikud meditsiinilised uuringud, et Triblus Testosterooni taset ei mõjuta. Uurin ja puurin, kas legaalsete preparaatide seas midagi asjalikku leidub - teen ju siiski naturaalselt. :) Äkki suuresti promotud King of Spades annab midagi juurde.
Kui midagi leidub, siis peaks efekt olema väga hea, kuna mind on looduse poolt õnnistatud asjaoluga, et peaaegu kõik kehas ringlevast Testosteroonist on minu puhul bioaktiivne. :)
8NwemQS.png
Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen lugenud, et ka günekomastiat.

Selle kohta ei tea, aga ageda selja-akne sain ma ise kohe peale yhe joogipulbri tervitama hakkmist, kus DAA sees oli. Rikkus selja taiesti ara, siiani voitlen sellega. Selle tottu pole ka seljast eriti pilte mul. Ja see oli 1.5 aastat tagasi.

Google: "aspartic acid acne"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks näis, kas proovin seda või midagi muud või üldse mitte midagi. Ilma igasuguste boosterite ja abilistetagi on juba Testosterooni tase väga hea. Olen 2 aastat järjest puhtast huvist iga kuu analüüse teinud.

Kuidas see akne tuleb? Hoobilt selg aknet täis või tuleb tasapisi, nii et võimalik ära lõpetada, enne kui asi tõsiseks läheb?

Ja veel kirjutan siia sellise soovituse. Ma soovitan L-arginiini mitte kellegil võtta. Ise proovisin, äkki olid isegi paremad pumbad. Aga järgmised analüüsitulemused tulid suure ehmatusega. Testosteroon 40% langenud (ikka päris hea tase, aga võrreldes siis minu tavapärasega suur ehmatus). Siis sai natuke loetud ja teaduslikud uuringud kinnitasid seda, et langetab Testosterooni taset. Viskasin L-arginiini arsenalist välja ja kaks nädalat hiljem oli kõik korras juba.

Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas see akne tuleb? Hoobilt selg aknet täis või tuleb tasapisi, nii et võimalik ära lõpetada, enne kui asi tõsiseks läheb?

Ei tea. Inimesed on pealegi erinevad. Võibolla sul ei ole negatiivseid kõrvalnähte üldse. Alguses arvasin, et lihtsalt üksikud eraldatud "mühud" seljal, aga siis sai selgeks, et miskit tõsisemat toimub.

Hetkel ravin ACV-ga ja tulemused on väga head.

Üldiselt ei näe pointi neil testo "boosteritel", kuna nad ei toimi kui testotasemega kõik korras on. "Loomulikke naturaalseid piire" edasi nad ei lükka.

Arginiin on jah pointless... Tsitrulliin siis juba.

http://examine.com/supplements/Citrulline/

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://examine.com/supplements/Arginine/

Mis sa ise pakud, kumb allikas on kuulamist väärt ?

Selles osas - langetab T taset või ei mõjuta üldse..

Võimalik, et sinu antud lehel pole see dokumenteeritud lihtsalt. Võimalik, et see on individuaalne. Samas olen leidnud mitmeid juhtumeid, kus isik räägib sarnastest nähtudest. L-arginiin alandab LH sekretsiooni, selle läbi ka Testosterooni sekretsiooni. Lisaks sellele vähendab ta ka LH tundlikkust. Veel: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7513358

Kõik ei olegi dokumenteeritud igal pool. Näiteks ka L-karnitiin alandab Testosterooni taset. Põhjuseks L-karnitiini omadus androgeeni retseptorite arvu tõsta, Testosterooni utiliseerimine suureneb. See on muidugi hea omadus. Nägin seda ka enda peal, ja aja pikku tase normaliseerus, hoolimata retseptorite arvu tõusust.

Päris huvitavaid asjaolusid avastab tegelikult sellise igakuise testimisega. Näiteks sai kinnitust ka see, et tänapäeval on kõik need toiduainetööstuse tarbeks kasvatatavad loomad östrogeene täis pumbatud. Nii kui treenima hakkasin, muutus ka toidumenüü - suured kogused piimatooteid, liha, muna. Östradiool tõusis 50%. Aga selle puhul õnneks muretsema ei pea, ülemisest piirist ikka piisavalt kaugel see tase.

Edited by Enforcer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav oleks teada, miks jalapaevale kukki sisse ei vota? Mis on jala umbermoot?

Kasvatab liialt tuharalihast. Aga võibolla kunagi mingil määral võtan sisse.

HiCdzDE.png

Kuu aega tagasi olid sellised mõõdud @ 81kg/181cm.

Chest: 113cm.

Waist: 81cm.

Hip (üle tuharate keskosa): 92cm.

Bicep: 40cm.

Forearm: 32cm.

Thigh: 58cm.

Calve: 40cm.

Neck: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×