Jump to content
olenp2ttpoiss

Alatõmme trenazööril

Recommended Posts

Tere,

Oskate öelda kui mul on kodus olemas, lõuatõmbekang, hantlid, tõstepink + kang, siis mis harjutusega saan ma asendada Alatõmme trenazööril

harjutust? Kahjuks pole antud masinat kodus olemas, et seda harjutust teha. Teen kodus trenni ja selline harjutus on kavas sees?

Tänud ette,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elil ei ole vast kõige parem näide barbell rowst, kutt õõtsutab arusaamatul põhjusel ülakehaga.

siin on mäksa parem - juhul, kui soovid, et harjutus töötaks eelkõige sinna, kuhu see mõeldud on

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tõmme küljele hantliga on ka suhteliselt mustalt kohalikul Siimol

Uhh, miks mul on küll tunne, et Sa pole neid kahte harjutust üldse teinud.Võrdle kas või nende kahe video hantli tõmmet - Siimol ikka ülihea lailihase venitus.

A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud vastamast, oskate ehk aidata ka harjutusele Jalapress trenazööril alternatiivi leidmisega? Kas kükk kang turjal on sama enam vähem?

Kükk võiks nagunii igas korralikumas kavas sees olla.Isiklikult leian,et jalapress on üldse selline sekundaarne abiharjutus rohkem....Aga jah,kükk sobib väga hästi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänu veelkord, nüüd küsiks raskuste kohta. Kas õige raskus kangil või hantlil on siis kui viimased seeriad tulevad raskelt? Näiteks teen tõmme küljele hantliga 3x10 ja seeriates viimased 9,10 kordus on raske? Või loevad raskused ka siis mis lihast treenid, näiteks rinnalihas on kõvasti suurem kui õlalihas, kas siis näiteks õlga tehes oleks parem kui raskused oleksid väiksemad ja kergem oleks teha? Seda kindlasti,et rinda treenides on raskused suuremad :D aga loodan,et saate aru mis mõtlen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jalapressi asemel soovitatakse (mitte ainult trenazhööri puudumise tõttu, vaid väidetavalt on jalapress ka potentsiaalselt kahjulik harjutus) teha ntx clockwork lunge'e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänu veelkord, nüüd küsiks raskuste kohta. Kas õige raskus kangil või hantlil on siis kui viimased seeriad tulevad raskelt? Näiteks teen tõmme küljele hantliga 3x10 ja seeriates viimased 9,10 kordus on raske? Või loevad raskused ka siis mis lihast treenid, näiteks rinnalihas on kõvasti suurem kui õlalihas, kas siis näiteks õlga tehes oleks parem kui raskused oleksid väiksemad ja kergem oleks teha? Seda kindlasti,et rinda treenides on raskused suuremad :D aga loodan,et saate aru mis mõtlen.

Viimased kordused võiks jh raskemalt tulla.Tunned,et varu suur (ütleme 3x10 tuli kergelt),siis lisa raskust.Õlga kergemalt....siinkohal ei saa pihta :) Kui õlg nõrgem,miks peaks seda kergemalt tegema? Pmt treeni ikka iga lihasgruppi sama hoolsasti,sa tundud veel algaja ka,pole mõtet midagi eelisarendada. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud, jälgin ilusti kava ja teen igat harjutust nii,et viimased kordused oleksid rasked. Küsin veel ühte asja, kuna kavas ei ole mul sees aeroobset trenni ( mõtlen jooksmist, ujumist, jms) siis ega see ei tähenda,et ma ei võiks käia näiteks jooksmas? Kuna peale trenni tarbin ka proteiinipulbrit siis mõtlesin,et peaks vist aeroobset ka tegema, et äkki muidu tuleb kõht sellest ette, et teen jõutrenni ja tarbin valgupulbrit aga aeroobset ei tee, kas on mul õige arusaam või mitte? Samas proteiinipulber ei tohiks ju kõhtu ette tekitada?Või kui ma seda tarbin niisama, trenni ei tee siis ta ju massi juurde annab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud, jälgin ilusti kava ja teen igat harjutust nii,et viimased kordused oleksid rasked. Küsin veel ühte asja, kuna kavas ei ole mul sees aeroobset trenni ( mõtlen jooksmist, ujumist, jms) siis ega see ei tähenda,et ma ei võiks käia näiteks jooksmas? Kuna peale trenni tarbin ka proteiinipulbrit siis mõtlesin,et peaks vist aeroobset ka tegema, et äkki muidu tuleb kõht sellest ette, et teen jõutrenni ja tarbin valgupulbrit aga aeroobset ei tee, kas on mul õige arusaam või mitte? Samas proteiinipulber ei tohiks ju kõhtu ette tekitada?Või kui ma seda tarbin niisama, trenni ei tee siis ta ju massi juurde annab?

See,kas sul kõht ette tekib või mitte oleneb üldkaloraazist.Proteiinisheik on kõigest üks toidukord päevas.Seega,kas võtad juurde või mitte oleneb sinu menüü üldisest ülesehitusest.Aeroobset võid ikka teha,anna minna.! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere taas kõigile,

Kuna ma siin olen teie abi päris palju saanud siis küsiks veel paar küsimust :) Mul on kavas sees ka harjutus nimega :Küünarvarte kõverdamine kangiga scottipingil

Kuna mul kodus scottpinki ei ole siis mis alternatiiv mul oleks,et sarnast harjutust teha? Kas sobiks: Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes?

Siis mul tuleks antud harjutust sooritada kahel korral, kuna harjutust on juba kavas sees. Teen hetkel antud kava:

http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/56

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×