Jump to content
Ansjuu-

Ansjuu- blogi

Recommended Posts

Tere!

Täna tegin tervet keha saalis.

Kükk: 4x9x45 kg

Rinnalt surumine kangiga: 5x7x 37,5 kg

Blokil tõmbed ülevalt alla laia haardega: 4x9x35 kg

Triitseps: 4x12x 20 kg

Biitseps: 4x9x 10 kg+ z-kang

Õlapress hantlitega: 4x 10x 8 kg

Alaselg pingil: 4x12x12,5 kg

Tuleb tunnistada, et praegune tervislik seisund pole kiita. Randmete olukord läheb järjest hullemaks. Lisaks nädal tagasi ära venitatud tuharalihas tekitab siiamaani valu+ trennides on lisaks veel nõrkus peal. Seetõttu tuleb trennis ikka kogu tahtejõud appi võtta, et trenn lõpuni teha. Ilmselt võtan järgmisel nädalal veidi rahulikumalt ja lasen kehal puhata.

Tegin trennis paar videot ka. Üritasin nüüd biitsepsi kõverdamise tehnikat veelgi parandada, lasin käed alla täitsa sirgeks . Oi,viimased kordused tulid raskelt :D.

Kükk ka:

Minu eilne õhtusöök:

DSC_0728.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli jalatrenn:

Kükk: 5x9x45 kg

Säär seistes: 4x16x75 kg

Jalgade sirutus ette: 5x6x35 kg

Jalgade kõverdamine kõhuli: 5x5x37,5 kg

Smithil taha ja kõrvale asted: 3x7x52,5 kg

+ kõhtu 8 seeriat

Tänase kaalumisega selgus, et olen nädalaga 400 g kergemaks jäänud 2300 kcal juures. Seega ilmselt tuleb järgmisel nädalal liikuda 2400 kcal juurde, kuigi vaimselt hakkab juba blokk ette tulema, kui kaloraaž nii kõrgele läheb :D.

Homme plaanis selga treenida.

Trennist ja toidust mul täna pilte pole, seega panen siia ühe väga armsa ja ilmeka pildi minu koduloomadest:

IMG_50461.jpg

Kena pühapäeva õhtut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osta korralikud randmesidemed. Teiseks proovi järgmine nädal teha kõiki harjutusi neutraalse haardega ehk peopesad vastakuti. Nii saad randmel puhata lasta. Biitsepstõsteid ära üldse nädal aega tee. Ravi ranne terveks siis on terve elu aega treenida ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Randmesidemete peale olen isegi mõelnud. Ostsin mõnda aega tagasi mingid randmetoed, aga need olid väga ebamugavad ning ei toestanud ka piisavalt hästi, korralikud sidemed oleksid ehk tõesti parem valik.

Need peaksid siis olema siis midagi sellist?

http://sportlab.ee/randmesidemed.html

http://www.sportnutrition.ee/RANDMESIDEMED-SPORT-NUTRITION-must-punane

Edited by Ansjuu-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei soovitaks valude korral probleemi vältida randmesidemete ostuga, vaid leida probleemile lahendus randmete tugevdamisega. :)

Aga praegu lihtsalt valida harjutused, mida ei ole valus teha ja kasutada kergemaid raskuseid. Biitsepsile neutraalse haaredega on hea mõte või siis köiega plokil käsivarte kõverdamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Tänane seljatrenn:

Jõutõmme: 3x6x 60 kg

Alaselg pingil: 3x9x15 kg

Blokil tõmbed ülevalt alla: 4x8x35 kg

Tõmbed vastu kõhtu: 5x5x40 kg

Face-pulls: 3x15x30 kg

Tänane lõunasöök: Ahjus küpsetatud sealiha ahjukartulitega.

DSC_0570t.jpg

Homme ootab mind väga õudne lihasvalu eilsest jalatrennist. Täna oli jõutõmbe tegemine ka ikka paras piin, lihased on nii kanged :D.

Üritan siis järgmiseks nädalaks endale randmesidemed tellida. Ilmselt sel nädalal jätan biitsepsi üldse kavast välja või siis teen väga kerge raskusega. Otsin internetist mõne harjutuse ka randmete tugevdamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem jäta jah välja. Rihmad pane peale surumistel. Kui tüesti tahad kätt ka treenida tee haamri hoiakus hantiltega, aga pigem jäta välja ja anna rahu randmetele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, ma pigem siis jätan välja. Muidu tuleb võib-olla hiljem kahetseda. Järgmisest nädalast hakkan siis kergelt tegema haamri hoiakus. Kas igasugused Fastum geelid ja muud külmageelid ka paranemisele kaasa aitavad? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, ma pigem siis jätan välja. Muidu tuleb võib-olla hiljem kahetseda. Järgmisest nädalast hakkan siis kergelt tegema haamri hoiakus. Kas igasugused Fastum geelid ja muud külmageelid ka paranemisele kaasa aitavad? :)

Võid määrida küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui peale trenni on lihasvalu, siis tähendab et oled korralikult trenni teinud. :)

Ma ei tahaks uskuda, et nii suured raskused on et randmesidemeid on vaja.

Arvan, et see valu läheb üle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvasin ise ka, et läheb ise aja möödudes üle. Kuid probleem on püsinud juba pool aastat ning peale seda, kui raskuseid suurendama hakkasin, muutus olukord järjest hullemaks. Seega tuleb probleemiga tegelema hakata.

Täna tegin õlga ja triitsepsit:

Õlapress: 4x6x8 kg

Õla tagaosa masinal 4x10x25 kg

Hantlitõsted ette: 4x6x5 kg

+ triitseps 6 seeriat

Lõppu tegin veel 30 min aeroobset ratta peal. See võttis õnneks lihasvalu jalgadest vähemaks. Homme on plaanis puhkepäev, sest jälle on vaja õppimisele rohkem aega pühendada. Neljapäeval on plaanis rinda ja kõhtu treenida ning illmselt nädalavahetusel teen kodus ka mingi treeningu. Sellega käesoleva nädala trennid ka piirduvad.

Pean vist mõneks ajaks trennist puhkust võtma. Raskused, mida varem kasutasin tunduvad nüüd nii rasked ja korduseid jääb ka juba vähemaks. Järgmisel nädalal vast teen ainult 2 trenni tervele kehale ja ülejäänud päevadel võtan rahulikult ning käin ehk jalutamas.

Mõned söögid tänasest päevast:

DSC_0792.jpg

Täna sai siis borši valmistatud:

DSC_0859.jpg

DSC_0873.jpg

Kui neljapäeval lõpuks koolikohustustest korraks puhata saan, siis kirjutan siia lühikese ülevaate sellest, millega ma enne jõusaaliga alustamist tegelesin.

Seniks aga toredat nädala jätku! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tänase planeeritud rinna- ja kõhutrenni asemel tegin hoopis rinda ja selga:

Rinnalt surumine kangiga: 4x5x35 kg

Rinnalt surumine hantlitega: 4x10x 10 kg

Alaselg pingil: 4x12x10 kg

Blokil tõmbed ülevalt alla laia haardega: 4x8x35 kg

Trenniks kulus kõigest 30 min. .

Arvestades seda, et öösel sain kõigest 3 tundi magada ja selja taga oli äärmiselt raske koolipäev, oli trenn üllatavalt edukas. St, ei tundnud nõrkust ega väsimust nagu eelnevates trennides tundnud olen.

Homme ilmselt treenin siis kõhtu, võtan ehk Ab Ripper X'i taaskord ette.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Nüüd on väsitav nädalavahetus möödas. Kulutasin viimase kahe päeva jooksul 24 h lõputöö kirjutamisele, seega trenn on tagaplaanile jäänud. Täna plaanis jalatrenn, kui kunagi Tartusse tagasi jõuan.

Täna avastasin, et jalgade areng on ikka päris hea olnud võrreldes sellega, mis oli dieedi lõpus.

legs.jpg

Üks toidupilt ka:

1743500_745287955519060_7346608059731305

Alustasin nädal aega tagasi taaskord kreatiini tarvitamist. Ma ei tea, kas selle mõju ongi nii kiire, kuid praeguseks on ikka enesetunne palju parem treeningutel ning kaal hakkas ka lõpuks ülespoole liikuma.

Kena pühapäeva jätku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endale ka meeldib :P .

Tänane jalatrenn ka nüüdseks tehtud:

Kükk: 4x9x45 kg

Säär püsti: 5x15x 75 kg

Smithil asted taha-küljele: 3x6x55 kg

Jalasirutus ette: 2x9x30 kg

2x6x35 kg

Jalgade kõverdamine kõhuli: 5x7x35 kg

Edited by Ansjuu-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tänane seljatrenn:

Jõutõmme: 3x10x45 kg

Alaselg pingil: 2x15

Blokil tõmbed ülevalt alla: 5x8x 35 kg

Blokil tõmbed vastu kõhtu: 5x5x40 kg

Kangiga ette kummargil olles tõmbed: 3x15x 15 kg + z-kang

Biitseps( Blokil köiega alt üles): 6x10x25 kg

Tänane trenn oli paras piin. Alaseljas on mingisugune närvivalu. Algselt ajasin eilse jalatrenni kaela, sest tuharalihased on ka väga valusad, kuid kui jõutõmmet tegema hakkasin, siis avastasin, et probleem on ikkagi seljas. Seega võtsin raskuseid jõutõmbel 10 kg võrra vähemaks + alaselga tegin üldse ilma raskuseta rahulikult korraliku tunnetusega.

Eks nüüd peale trenni annab ikka korralikult tunda, kummardada ega üldse eriti liigutada ennast ei saa. Tuleb jälle külmageel appi võtta ja seljale puhkust anda.

Tegin jõutõmbest video ka. Ega eriti näidata ei julge, tehnika on raudselt väga õudne. Aga selleks ma panengi üles, et tehnika osas nõu saada. Endale tundub, et tulen natuke liiga järsult üles ja võib- olla lasen ennast jalgadest liiga alla? Muidugi eks see loeb ka, et täna oli kergem raskus peal. Selle tõttu tulin ka veidi järsemalt üles, kui tavaliselt.

Üks söögipilt ka tänasest lõunasöögist. Kanafilee bolognese kastme ja riisinuudlitega:

DSC_0832.jpg

Õhtuks otsustasin ise endale kanahakklihast pelmeene teha. Aga lõppkokkuvõttes sõin sealt ainult tainast, sest kanahakkliha läheb keetes selliseks.. nätskeks ja see polnud üldse meeldiv. :P

Ostsin eile seda munavalget ka, millest kõik viimasel ajal räägivad. Pidin pettuma, sest tavalisest munavalgest on asi ikka kaugel. Sellel on mingi kõrvalmaitse juures. Võib-olla küpsetamiseks kõlbaks küll, kuid niisama süüa küll ei kannata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täitsa normaalselt teed. Aga huvitav oleks näha, kas seisad niisama - ilma kangita - lihtsalt tavaline seis, ka nii, et selg on alt ülenõgus. Sealt võib nii mõndagi tulla, mis hakkab üks hetk valu tegema.

Või on see hoiak sul ka just seetõttu, hoopis, et hetkel seal alateadlikult "hoidsid" selga, kuna see tunda andis.

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×