Jump to content
Ansjuu-

Ansjuu- blogi

Recommended Posts

Kui teed kükki põrandale siis see teebki kõõlused ja sidemed tugevamaks. Kord nädalas teha täiskükki siis on väga hea. Pärast venitad jalad 360kraadi läbi, veidi rullid ja näed kuidas hakkavad jalad kasvama ja põlved lähevad tugevamaks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina küll ei soovitaks täiskükki kellelegi, kellel on põlvedega probleeme. Eks enesetunnet on vast kõige tähtsam jälgida. Mul põlved veits pekkis ja väga selgelt on väidetud mitme spetsialisti poolt (ortopeed, füsiterapeut), et täiskükk on 100 % out. Ja kuna ma ise tunnen ka et asi on päris jama kui teha üle poolküki, siis olen kavast välja jätnud. Ilmselt ei ole siin olemas lõplikku tõde, Nagu tihtipeale kipub olema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina küll ei soovitaks täiskükki kellelegi, kellel on põlvedega probleeme. Eks enesetunnet on vast kõige tähtsam jälgida. Mul põlved veits pekkis ja väga selgelt on väidetud mitme spetsialisti poolt (ortopeed, füsiterapeut), et täiskükk on 100 % out.

Kindlasti ei sobi kükk 100% kõigile. Pigem 90%le inimestest. B)

Aga kohalik füsioterapeut Gmaster oskab siin kindlasti oma ekspert arvamusi jagada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin saalis selga ja biitsepsit.

1. Alaselg pingil: 3x 12x12,5 kg

2. jõutõmme: 3x5x55 kg

3. Tõmbed blokil ülevalt alla: 4x7x35 kg

4. Tõmbed blokil vastu kõhtu: 5x5x40 kg

5. Biitseps püsti z-kangiga: 3x6x 10 kg+kang

6. Biitseps istudes fikseeritult: 3x7x 10 kg +kang

Proovisin ka kummi abiga lõuga tõmmata pealt haardega, kuid jõudsin ainult poole peale mõned kordused, lausa hale hakkas endast. Nii äpu olen :D

Viimastel nädalatel olen täheldanud randmevalu biitsepsit treenidest, mõnes trennis on olukord eriti halb. Täna avastasin, et z-kangiga tehes ei anna randmed peaaegu üldse tunda. Seega ilmselt jäängi mõnda aega ainult z-kangi kasutama.

Hommikusöök:

DSC_05431.jpg

Minu igahommikune traditsioon: Pean kooli kaasa võtmiseks kohupiima kokku segama:

DSC_0671t.jpg

Vahepalaks taaskord kohupiim:

DSC_0704t.jpg

Lõunaks tegin kanafileed pruuni riisi ja tomatiga ning kõrvale närisin värsket peeti. Peedi avastasin alles kuu aega tagasi, varem see mulle ei meeldinud, kuid nüüd meeldib seda niisama närida, kui hea ja magus peet on.

DSC_0692.jpg

Täna peale trenni: Olukord on palju parem, kui paar nädalat tagasi.

DSC_0698t.jpg

Tegin ka püsti seistes biitsepsi kõverdamisest video, kuid kas ma pean selle kõige pealt kuskile üles laadima ning siis siia lingi panema, youtube nt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigepealt youtube ja siis link siia.

Ka mina ei suuda sirge kangiga biitsepsit teha. Teengi ainult z-kangiga. Randmed ei saa nii palju koormust ja on loomulikumas asendis. Kõik neutraalse haardega asjad "säilitavad" randmeid. See on täitsa OK teha terve elu z-kangiga biitsepstõsteid.

Küsimus, miks sa alaseljatõsteid enne jõutõmmet teed? Soojenduseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult teen ma neid vaheldumisi tavaliselt. Võrreldes eelmise nädalaga võtsin seeriaid vähemaks. Eelmine nädal tegin mõlemat harjutust 5 seeriat. Seekord tegin mõlemat 3 seeriat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus juures, mina teen sirge kangiga ja täiesti ok on.

Sellise kangiga ma mujal pole selliseid kange kohanud, kui ainult myfintessis :)

du.jpg

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tegin ka varem sirge kangiga või hantlitega. Vahel ka blokil. Kuid viimastel nädalatel on randmete olukord päris hull. Endale tundub, et see algas siis, kui algas ka massiperiood ehk siis raskuste suurenemisel. Järelikult tuleb randmeid ka treenima hakata vist. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tegin ka varem sirge kangiga või hantlitega. Vahel ka blokil. Kuid viimastel nädalatel on randmete olukord päris hull. Endale tundub, et see algas siis, kui algas ka massiperiood ehk siis raskuste suurenemisel. Järelikult tuleb randmeid ka treenima hakata vist. :D

Söö suppi, mis on kondist keedetud ja sülti. Mõlemad määrivad liigeseid. Tee ka haamri hoides biitsepsit hantliga. Ka hoiab randmeid

post-29847-0-70731400-1412085402_thumb.j

Edited by martinkink

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ka vaatasin, et sedasi on ju randmed päris ebaloomulikus asendis

liigestele oli mul abi omega 3 suurendamisest.

randmevalu kaasnes mul ka epikondüliidiga (aga siis on muidugi muud spetsiifilised nähud ka)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videos pole ideaalselt näha, aga tundub nagu oleks randmed väljapoole keeratud, mitte peopesad vastamisi. Nagu siin parempoolsel pildil aga althaardes, mitte pealthaardes

post-29847-0-11388500-1412087548_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, okei.. Eks ma järgmine kord vaatan üle, mismoodi ma seda hoian.

Varsti panen video üles tagasi. Õde sattus paanikasse, kui nägi, et keegi oli tema konto alla video lisanud ja ta ei tundnud mind videost ära, seega võttis video maha. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, okei.. Eks ma järgmine kord vaatan üle, mismoodi ma seda hoian.

Varsti panen video üles tagasi. Õde sattus paanikasse, kui nägi, et keegi oli tema konto alla video lisanud ja ta ei tundnud mind videost ära, seega võttis video maha. :D

Nüüd on jälle nähtaval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, okei.. Eks ma järgmine kord vaatan üle, mismoodi ma seda hoian.

Varsti panen video üles tagasi. Õde sattus paanikasse, kui nägi, et keegi oli tema konto alla video lisanud ja ta ei tundnud mind videost ära, seega võttis video maha. :D

Su "trenni" nägu on võõras ja paanika oli korralik :D

Edited by CairZu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina küll ei soovitaks täiskükki kellelegi, kellel on põlvedega probleeme. Eks enesetunnet on vast kõige tähtsam jälgida. Mul põlved veits pekkis ja väga selgelt on väidetud mitme spetsialisti poolt (ortopeed, füsiterapeut), et täiskükk on 100 % out. Ja kuna ma ise tunnen ka et asi on päris jama kui teha üle poolküki, siis olen kavast välja jätnud. Ilmselt ei ole siin olemas lõplikku tõde, Nagu tihtipeale kipub olema...

if-you-cant-fix-it-with-squats-or-fish-o

PS! Ei väsi kordamast, et pole olemas täiskükki, vaid selle nimi ongi kükk. Kui öeldakse kükk, siis see tähendabki ass to the grass. :)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×