Jump to content
Sign in to follow this  
Guest vx

Trenni sagedus

Recommended Posts

Guest vx

Kui tihti võib maksimaalselt trenni teha et üle ei treeniks? Hetkel on tavaline nädal selline: E-jõusaal,T-ujumine,K-jõusaal,N-puhkus,R-jõusaal,L-jõusaal,P-puhkus . Küsimus oleks see, et kas võib ka neljap ja pühap trenni teha, või pole sellest eriti kasu? Ujumas ujun alati 500m krooli, jõusaalis töötan läbi kaks lihast ja ootan umbes 5-7p. enne kui sama lihast uuesti treenin.(töötan läbi selles mõttes et pmst treenin lihase ribadeks (alustan suurte raskustega, vähendades raskust ja suurendades seeriate ja korduste arvu, kuni väga väikeste raskusteni välja, alati teen seeriaid/korduseid seni kuni lihas tuld sülgab, puhkepausid lühikesed)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et sellise kava juures on üle tegemise oht küll. Kogumaht on see, mis loeb - lokaalset ülekoormust sa ilmselt ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See, et sa ujumises ujud 500m krooli ei tähenda üldse midagi. Kui sa käid ujumas mõttega, et teed aeroobset aga endal on pulss 175 siis on nagu see terve asi mõttetu. Samuti arvan, et pole sul mõtet kõik trennid jõusaalis teha mega raskelt, tuleb ikka vahepeal rahulikult ka teha. Muideks, isegi professionaalsed sportlased puhkavad nädalas vähemalt ühe päeva.

Edited by Potter

Share this post


Link to post
Share on other sites

jõusaalis töötan läbi kaks lihast ja ootan umbes 5-7p. enne kui sama lihast uuesti treenin.(töötan läbi selles mõttes et pmst treenin lihase ribadeks (alustan suurte raskustega, vähendades raskust ja suurendades seeriate ja korduste arvu, kuni väga väikeste raskusteni välja, alati teen seeriaid/korduseid seni kuni lihas tuld sülgab, puhkepausid lühikesed)).

.....ma ise treeniks lihasgruppi sagedamini (vähemalt paar x ndl) ja alati mitte "ribadeks"...lisaks,ütleme kui alustad suurema raskusega ja töötad täiesti pisikesteni,siis just need raskemad seeriad ongi trenni A ja O,ülejäänud mustmiljoni kerge seeriaga kulutad lihtsalt energiat,mõttetu rabelemine..minu isiklik arvamus....pigem keskenduda just nende raskemate seeriate töömahu suurendamisele....iseasi muidugi ka,mis su trenni eesmärk on.......lihtsalt minu 2 senti... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×