Jump to content
Reinart

Peep Reinart - Minu tegemised

Recommended Posts

49 minutes ago, MaPo ütles:

Aitäh nimekirja eest.

Synlabi analüüside vastused tulevad referentsväärtustega, eeldan - et näed midagi juba isegi ära? Palju see pakett maksma läks ka?

 

Jap. Referentsväärtused on olemas. Kokku kuskil 80 + €

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
15 minutes ago, Reinart ütles:

Minupoolsed soovitused valmistujatele / võistlejatele.

 

Lugeda saab siit 

 

Mõtlesin isegi eraldi foorumi teema teha selle kohta. Suurema osa jutuga olen täiesti nõus. Eks igal ühel on omad lähenemised jms ning sealt ka väikesed arvamuse erinevused.

Kõige rohkem tahaksin toonitada kahte osa.

 

Tsitaat

Alustama peaks sellest, et nendele küsimustele ongi 100 erinevat vastust, kui te tilbendate inimeste vahel ja küsite 100 erineva inimese käest nõu. Unustage ära! Kui on üks treener, siis on üks treener!

 

Just nii ongi! Kui treener on sulle valinud ühe lähenemise, siis pea sellest kinni, sest pendeldades ei tule üldse tulemust! Kui te ei saa aru, miks treener on nii käskinud teha, siis küsi, mitte ära mine teise treeneri juurde kurtma, et ta käskis nii teha vms. Ega teine treener ei pruugi sinu mõttest aru saada ja võib mida iganes arvama hakata ning tänu sellele ka mõne vastutöötava soovituse anda. Mina saadan kõik minu all mittetreenivad inimesed oma enda treeneri juurde muret kurtma, sest treener on sulle plaani niimoodi paika pannud ning teab ka milliseid vangerdusi teha kui miski ei peaks enam töötama.

 

Tsitaat

 

Mida süüa see päev? Millal teha trennid? Millised trennid? Kui palju aeroobset ? Millega laadida? Kas laadida?

Lugesin netist, et enne lavale minekut tuleb burksi süüa. Šokolaadikreemiga riisigaletid, pitsa jne jne. Igor Jõhvist rääkis, et nüüd tuleb 800 grammi süsivesikuid süüa jne. Kes pumpab ennast vigaseks, kes ei pumpa üldse. Kes käib veel hommikul vannis ja higistab. Kes pole 3 päeva vett joonud ja soola söönud.

Teate, mis. Rahunege maha! Sööge nii, nagu te olete seda kogu aeg teinud.Lauslollus on hakata viimasel nädalal trikitama ja tegema muutusi treeningus ja toitumises. Kui te olete oma töö ära teinud, siis ei ole teil millegi pärast vaja pabistada. Normaalne/harjumuspärane toit. Pea-asi, et magu laval punnis ei oleks.

 

Maru popp asi see laadimine, aga ega see sulle 5cm biitsepsile juurde ei anna. Laadimine on vajalik siis kui lihased on tühjad. Aga kui sul ei ole vormigi, siis pole laadimisest ka mingit kasu ja siis pärast muidugi hea vabandada, et laadisin üle vms. :D Isegi laadimiseta on võimalik võita, kui vorm on terav.

Teine asi on vee ja soolade väljaajamine. Lihas koosneb 75% veest ja soolasid on vaja, et närvidevaheline ühendus oleks töökorras. See ei ole vesi + soolad, mis sind paksuks teevad - see on rasv! Rasva peab ära põletama, sest veede väljaajamine ei tee sind üleöö järsku "kuivaks". Sama lugu ka kuum vann või siis kampsuni ja villase mütsiga trennis käimine. :D Omaette huumor. Selliseid asju tehakse siis kui sul on vaja kaalu mahtuda ja vaja kiiresti vee arvelt kaal alla saada, sest pärast on lihtneveetaset organismis taastada. Kui kaalumine on ära olnud, siis soovitan vee ja soolad tagasi tarbida. Võtad kasvõi mineraalvee ligi või siis tavaline vesi + soolakurk näiteks.

Pumpamine ei tee sind suuremaks. Kui vorm on olemas, siis piisab kui teed lihased ja liigesed lava taga soojaks. Kui liialt pumbata, siis kaob lihaste separatsioon (kindlasti olete seda ka trennilõpus märganud) ning te ei suuda poosi hoida, sest olete väsinud.

Vaikselt tiksuta toitu peale lava taga, et ei läheks täissöödud kõhuga lavale, sest muidu on endal lihtsalt ebamugav. Sama põhjusega ei lähe sa ka trenni täissöödud kõhuga.

Olen seda juttu rääkinud juba korduvalt, aga kordamine on tarkuse ema. :) 

Edu kõikidele võistlejatele. Haarake võimalikult palju kogemusi ja olge rõõmsad! Kui läheb kehvasti, siis järgmine kord paremini. ;)

  • Upvote 2

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
6 minutes ago, lkv ütles:

 

Ma ei kahtle, et sa oled eeltööd teinud, aga minu meelest selliste artiklite või arvamuste juures võiks ikkagi konkreetselt viited ka välja tuua. 

 

Võtan teadmiseks. 

 

  • Upvote 1

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

 

Sealt jätkasin

 

https://www.reddit.com/r/Fitness/comments/uzx59/flaxseed_and_hormone_levels_for_men/

 

enne, kui linaseemneid edasi uurin - lihtsalt uudishimust, kui palju seda käsitletakse erinevates allikates - ütlen, et isegi kui see peaks olema mingil määral mõju avaldav, ei mõjuta see sel määral, et nende kasutamine lõpetada. Pistan ühe punnsuutäie põske just.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
6 minutes ago, MaPo ütles:

 

Sealt jätkasin

 

https://www.reddit.com/r/Fitness/comments/uzx59/flaxseed_and_hormone_levels_for_men/

 

enne, kui linaseemneid edasi uurin - lihtsalt uudishimust, kui palju seda käsitletakse erinevates allikates - ütlen, et isegi kui see peaks olema mingil määral mõju avaldav, ei mõjuta see sel määral, et nende kasutamine lõpetada. Pistan ühe punnsuutäie põske just.

 

Toonitan korduvalt, et need on toidud mis VÕIVAD omada halba mõju. Midagi ei ole kivisse raiutud. Mõõdukas tarbimine vaevalt mingeid meeletuid muutusi põhjustab. 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Teadaolevalt ei ole võimalik väga märkimisväärselt naturaalselt T taset mõjutada tõusma - toiduainete/lisanditega, ilmselt ka mitte väga palju langetada. Kui tegemist ei ole just megakoguste "ebatervislike" toiduainetega. 

Pigem mõjutab üldine elukeskkond, - stiil, harrastused, uni,  stress, ... aga seda vist ei taha keegi lugeda :D Igav.

Muudetud kasutaja MaPo poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×