Jump to content
Sign in to follow this  
Arvo21

Millal peaksin lisama toidulisandid

Recommended Posts

Olen nüüd 2 kuud trenni teinud ja tahaksin lisada menüüsse toidulisandid. Mida peaksin esimesena võtma? Hetkel toitun Holgeri soovituste järgi 1x päevas. Ühe toidukorraga proovin 2500 kalorit saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proof? Mõte? "alati" ?

Liigeseid võib alati nö hooldada. Ma ei usu, et keskmine eestlane nüüd kondist keedetud suppi ja sülti väga tihti sööb. Kui liigeseid ei hoia siis on vanas eas nalja palju. Või eksin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liigeseid võib alati nö hooldada. Ma ei usu, et keskmine eestlane nüüd kondist keedetud suppi ja sülti väga tihti sööb. Kui liigeseid ei hoia siis on vanas eas nalja palju. Või eksin?

Sülti ma söön iseenesest küll aegajalt. Täpsemalt liha tarrendis vms. Põlved mõnikord valutavad küll kuna kaal on viimasel kuul päris palju tõusma hakanud. Samas pidi selle dieedi puhul olema normaalne, et esimesed kuud tõuseb kaal ja siis läheb ülikiiresti alla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kehv lugu on see, et isegi, kui sul on "kalduvus" või geneetiliselt liigeste probleemsusega maadelda hiljem võimalus, ei ole enam-vähem ühtegi tõestatud toimega lisandit.

"Mulle mõjub see/teine väga hästi" - ei ole sealjuures absoluutselt pidav.

Kui saaks teise võimaluse, "hooldaks" oma liigeseid läbi väga hea tehnika ja mõõdukate raskustega jõuharjutuste - heas korras toetav lihas. Toituks "normaalselt". Ja ega suurt muud ise teha ei saagi.

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui saaks teise võimaluse, "hooldaks" oma liigeseid läbi väga hea tehnika ja mõõdukate raskustega jõuharjutuste - heas korras toetav lihas. Toituks "normaalselt". Ja ega suurt muud ise teha ei saagi.

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida kujutab endast "see" dieet ?

Nagu esimeses postituses kirjutasin, siis hetkel söön ainult ühe korra päevas. Proovin ühe korraga saada kätte kõik vajalikud 2500 kalorit.

Eesmärk on rasva kaotada ja lihas rohkem välja tuua.

Selle soovituse leidsin sellest foorumist: http://forum.bonsuna.com/treeningu-ja-toitumise-blogid/archangelest-eesti-blogi/msg140030/#msg140030

Kui vaadata viimaseid pilte, siis selline asi mõjub kindlasti ja proovin selle ise ära.

Hetkle aga mõtlengi, et peaks mingeid lisandeid ehk juurde võtma hommikul.

Edited by Arvo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can easily tell somebody to “just take 5 grams of creatine a day and forget about it” - since it’s well researched that’s a safe statement. In the case of unproven supplements, you need to read over the evidence with them and let them come to their own decisions. A lot more prudency is needed here.

aga

In the end though, unproven options could be amazing.

Nii et... katsetatagu. Aga väita ei saa.

http://www.ericcressey.com/cissus-quadrangularis-what-you-need-to-know

keegi võiks testida regulaarset kasutamist.

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kes see Holger sulle soovitas süüa 1 korra päevas? :huh:

Otseselt ei soovitanud, aga jälgisin tema blogi ja arengut ning kuna eesmärk on ka selliseks saada, siis otsustasin katsetada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otseselt ei soovitanud, aga jälgisin tema blogi ja arengut ning kuna eesmärk on ka selliseks saada, siis otsustasin katsetada.

Kas sa sööd 2500kalorit 10 korraga või kahe korraga, vahet ei ole. 1 korraga pressid oma mao nii täis ja venitad välja. Söö normaalselt 3-6 korda päevas. Minu soovitus on selline. Usu mind, kaal langeb samamoodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa sööd 2500kalorit 10 korraga või kahe korraga, vahet ei ole. 1 korraga pressid oma mao nii täis ja venitad välja. Söö normaalselt 3-6 korda päevas. Minu soovitus on selline. Usu mind, kaal langeb samamoodi.

Ei tea. Enamus trennis käijaid toitub 3-6 korda päevas, aga selliseid tulemusi ei ole nii kiire ajaga nagu Holgeril. Seega üritan veel tema kava jätkata vähemalt pool aastat. Selle kava juures on hea see, et saab süüa ükspuha mida - pastat, saiakesi, magusat jne. Ei pea sööma ainult kana ja kodujuustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea. Enamus trennis käijaid toitub 3-6 korda päevas, aga selliseid tulemusi ei ole nii kiire ajaga nagu Holgeril. Seega üritan veel tema kava jätkata vähemalt pool aastat. Selle kava juures on hea see, et saab süüa ükspuha mida - pastat, saiakesi, magusat jne. Ei pea sööma ainult kana ja kodujuustu.

just

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea. Enamus trennis käijaid toitub 3-6 korda päevas, aga selliseid tulemusi ei ole nii kiire ajaga nagu Holgeril. Seega üritan veel tema kava jätkata vähemalt pool aastat. Selle kava juures on hea see, et saab süüa ükspuha mida - pastat, saiakesi, magusat jne. Ei pea sööma ainult kana ja kodujuustu.

Ja sa usud ka kõike, mida foorumites kirja pannakse. Oh seda lihtsameelsust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa usud ka kõike, mida foorumites kirja pannakse. Oh seda lihtsameelsust.

Ma ei saa aru, miks peaks see inimene valetama oma toitumise kohta, kui ta tegeleb toitumiskavade müügiga ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa aru, miks peaks see inimene valetama oma toitumise kohta, kui ta tegeleb toitumiskavade müügiga ka.

Kuidas lähevad kokku toitumiskavade müümine ja tema toitumine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui valida, kas "uskuda" Holgerit või tarbija24 tõlkelugu suvalisest allikast ja katsest, mina tean küll, kumba teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naljamees. See, mis sobib kellelegi teisele, ei pruugi sobida sulle. Äkki võtad Kiivika kava ka endale plaani? Vaata, mida teised teevad, aga kohanda see enda jaoks. Mitte ära kopeeri 1:1le.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui valida, kas "uskuda" Holgerit või tarbija24 tõlkelugu suvalisest allikast ja katsest, mina tean küll, kumba teha.

Tõlkelugu suvalisest allikast:

http://www.dairyreporter.com/R-D/Three-meal-spread-finding-could-open-up-high-protein-market-Volac?utm_source=copyright&utm_medium=OnSite&utm_campaign=copyright

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absoluutselt ei ole selle teooria vastu. Aga siin võib olla nii mõnigi 'aga'. Indiviidipõhine.

Teiseks - tegemist on dairyreporteriga - mida muud nad võikski ära trükkida, kui neid soosivat marginaalset uuringut. /teooria selline, kordan - ei ole põhimõtteliselt sisuliselt selle vastane/

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×