Jump to content
Fdvk

Igakuine võistlus Aprill - Thrusters

Recommended Posts

Aprillikuu võistluseks on 50 thruster'it kangiga aja peale, mehed 45kg ja naised 25kg.

- thruster: kükk kang ees õlgadel + svung

- alumises faasis puusaliiges põlveliigesest madalamal ja ülemises faasis kang pea kohal käed sirged, põlve- ja puusaliigeses nurka pole.

Demo video ka :
https://www.youtube.com/watch?v=4OhqIGYqELk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib-olla 50 thruster'i asemel oleks parem 3min jooksul max kordusi?

Edited by urtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui keegi teeb 50 järjest ära siis võib selle peale mõelda, muidu küll mitte.

Kas sa ei arva, et see 50 on paljude algajate jaoks liiga suur? Vb pole kah (seda näitab osavõtjate arv), aga see minu arvamus. Eelmine kuu juba näitas, et algajad ei võta sellest enam osa. Soovitan rohkem algajatele mõelda kui tahate, et see võistlus elus püsiks. Pole mõtet mingeid x harjutusi teha, millest isegi tegijamad osa ei võta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui eelmise kuu Double Under oli raske siis ma küll ei tea noh..See harjutus nüüd küll ulme raske ei ole.

Eks ta varsti sureb jah ära, sest vähesed võtavad osa. Inimesed ei viitsi proovidagi neid asju ja nagu Eestlastele kohane siis iga asja kallal tuleb vinguda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui eelmise kuu Double Under oli raske siis ma küll ei tea noh..See harjutus nüüd küll ulme raske ei ole.

Eks ta varsti sureb jah ära, sest vähesed võtavad osa. Inimesed ei viitsi proovidagi neid asju ja nagu Eestlastele kohane siis iga asja kallal tuleb vinguda.

Siis ei jää muud soovida kui ilusat surma sellele "võistlusele" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tahta, et selline võistlus edasi toimuks, siis tuleks tõesti esialgu lihtsama ja elementaarsema juurde jääda. Lõuatõmbed, rööbaspuud, kükid, surumised, tõmbed ja alles siis hakata võistlust järjest keerukamaks muutma. Näiteks sangpommi/hantli rebimine aja peale, seejärel tõukamine, edasi juba kompleksharjutused. Umbes selles suunas ongi üritus liikunud, kuid arvan et raskustase tõuseb liiga kiiresti.

Double under nõuab palju harjutamist kuna on üsna tehniline tegevus ning üleüldse võiks pikemalt ette teatada, milles järgmine võistlus seisneb. Nii saaks uue harjutuse tehnika selgeks õppida, et üldse võistelda saaks. Osa võttis neli inimest, ma arvan et see räägib enda eest. Asi ei ole rahvuses.

Thrusters on juba tublisti lihtsam liigutus, aga kardan et fikseeritud kordused on sellise harjutuse puhul kehvem variant kui aja peale korduste tegemine. Nii saavad osa võtta ainult need, kes 50 kordust sooritada suudavad. Oleks aja peale, saaks kõik osa võtta. Samas kes keelab näiteks 20 minutit seda kompleksi teha ja siis lühem video kokku monteerida? Selles mõttes siiski tehtav.

Ei ürita tühist negatiivsust laiali pilduda, püüan konstruktiivset kriitikat edasi anda, et asi paremuse poole liiguks. Esimeses lõigus mainisin, et tase tõuseb võib-olla liiga kiiresti. Pidasin silmas seda, et eelmine harjutus oli niivõrd tehniline haarates kaasa vaid 4 osavõtjat ning seekordne challenge tundub piiridega liiga fikseeritud. Kui kokku tuleb 8 ehk kaks korda rohkem videosid (sealjuures vähemalt pooled neist meestelt), siis tunnistan et selle koha pealt eksisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double under nõuab palju harjutamist kuna on üsna tehniline tegevus ning üleüldse võiks pikemalt ette teatada, milles järgmine võistlus seisneb. Nii saaks uue harjutuse tehnika selgeks õppida, et üldse võistelda saaks. Osa võttis neli inimest, ma arvan et see räägib enda eest. Asi ei ole rahvuses.

Iga inimene, kes on koolis käinud, neile peaks kehalise tunnist see selge olema. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iga inimene, kes on koolis käinud, neile peaks kehalise tunnist see selge olema. :)

Käin juba kolmandas koolis ja pole kordagi teinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iga inimene, kes on koolis käinud, neile peaks kehalise tunnist see selge olema. :)

Iga inimene, kes on koolis käinud, neile peaks kehalise tunnist see selge olema. :)

Ega ikka ei ole küll. Kui mina käisin koolis ei olnud sellist harjutust ;) Tuli hiljem selgeks õppida !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teeks siis juba kaks eraldi kategooriat.

* Lihtne harjutus nii teostuselt, kui ka vahendite poolest - kükid, lõuatõmbed, surumised, dipsid jms. Iga kuu üks variant ning näiteks 6 kuu pärast jõuame tagasi esimese harjutuse juurde ning siis ongi juba paras aeg uuesti seda teha, et inimesed saaksid oma arengut demonstreerida ja revanže võtta.

* Keerulisem üleanne - miski, mis võib hõlmata mitut eri harjutust või liigutust. Võivad olla vägagi omapärased ning seega nõuab inimestelt kas uute oskuste õppimist või tegemisvahendite leidmist.

Idee poolest oleks hea, kui Fitness.ee paneks ka mingid sümboolsed auhinnad välja. Näiteks 500.- fitti kummagi kategooria võitjale iga kuu. See on köömes summa ning läheb niivõinaa Fitshopis käiku. :) - Lisaks eraldi arvestus, kes suudab kahe kategooria peale parima kombineeritud tulemuse teha. Näiteks anda punkte 1-3 koht eest ja siis iga kuu vaadata, kes rohkem punkte sai. Fitnessi poolt näiteks 250.- Fitti preemiat. Ning 6 kuu möödudes teha suurem kokkuvõte ja anda veel eriauhind näiteks.

Usun, et osalejaid oleks kordades rohkem ning oma kaifi saaksid kätte nii tavainimesed, kui ka andekamad spetsid, kes tahavad igasugu trikke teha. Väiksed auhinnad motiveerivad kõvasti rohkem tegema ning punktisüsteem annab põhjuse ka samu harjutusi kogu aeg edasi teha ja pingutada, et poole aasta pärast arengut näidata.

Võistlevatele sportlastele võiks tegelikult veel eraldi arvestus käia, sest muidu kardan, et tipus saavadki ainult nemad figureerima ning see võib huvi tavaharrastajatelt ära võtta. Raske auhindadele konkureerida, kui Vähi tuleb lõuatõmbeid kinni panema või Raus kükkima. :D

Sellised mõtted. :)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei jõua dipse ja lõuatõmbeid teha. mulle meeldivadki sellised teistsugused harjutused.

Aga kui inimene vingub isegi rebimishaardega kükkide puhul, siis ei ole asi ju harjutuses, vaid selles inimeses endas.

Ei pea olema nii, et kui harjutus on lihtne, siis võtad osa sellest ja lähed ainult võidu peale, poole lahedam on kui sa selle harjutuse sooritamiseks ka natukene vaeva näed!

Kätekõverdusi oleme me kõik teinud, aeg midagi huvitavamat teha! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei jõua dipse ja lõuatõmbeid teha. mulle meeldivadki sellised teistsugused harjutused.

Aga kui inimene vingub isegi rebimishaardega kükkide puhul, siis ei ole asi ju harjutuses, vaid selles inimeses endas.

Ei pea olema nii, et kui harjutus on lihtne, siis võtad osa sellest ja lähed ainult võidu peale, poole lahedam on kui sa selle harjutuse sooritamiseks ka natukene vaeva näed!

Kätekõverdusi oleme me kõik teinud, aeg midagi huvitavamat teha! :)

Täpselt see mu point oligi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu arust on riiklikus kavas hüpitsaga hüppamine sees. Me ei harjutanud, aga hinde peale pidime ikkagi tegema - tüüpiline.

Oleksid auhinnad, siis usun, et inimesed, kes varem ei ole kompleksharjutusi teinud, saaksid lisamotivatsiooni nüüd proovida. :)

Eriti siis kui auhinna saab võitja + loositahtel keegi.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

me ka hüppasime hypekatega. vist oli 3 v 5 min järjest ja pidi lugema neid hyppeid, aka 600 hüpet vms. huupi pakun neid numbreid, sest ma ei mäleta :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui aus olla, siis ma unustasin ära.. :/

ja nii palju ma kindlasti suruda ei jõua :D

Edited by batmannu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×