freedos

keha vormi hoidmine

6 postitust selles teemas

Tere, mul selline kahtlane küsimus võibolla aga loodan, et saate aru.

Käin soomes tööl ja praegu pole juba 4päeva trenni teinud kuna soomes ei ole see võimalik ja silm nähtavalt on läinud lihased väiksemaks ja vorm kehvemaks, ehk keegi oskab soovitada mida juua või süüa, et vorm püsiks nagu jõusaalis käimisel.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma kahtlen, et nelja päevaga nii jõhker muutus olnud. Pigem vaimses osas praegu kinni see asi. Aga mis ma tühja loba ajan. Proovi päevas võimalikult palju valku tarbida igasuguse rämps/kiirtoidu asemel. Kodujuust, kohupiim, liha, kana, kala, pähklid, muna jne. Õhtuti proovi ikkagi kätekõverdusi, kükke, jalatõsteid, võimalusel lõuatõmbeid jms... ma ei tea mis tööd sa teed, aga ka näiteks ehitusel (vabandust, soomes töötamisega tuleb kohe esimesena mõtteisse) saab näiteks vabalt telliste ladumise vahepeal biitsale nats vatti anda :DLihtsalt püüa päeva raames ikka kogu keha lihastele mingitki viisi koormust anda, leia võimalusi ja söö korralikult. Ega muud polegi :)

Edited by ThaBosss

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Katuseid ehitan, ega seal midagi rasket tegelt ei ole tõsta, no see ongi selles, et hommikul soon võileibu ja lõunaks objektile kaasa ka võileibu ja alles peale tööd koju siis tuleb mingi praad hea soe toit.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Endale vahepeal väga meeldisid sellised suured paksud võileivad, hommikuti vahest kiirelt ja samuti suvel kui ehitusel tööl käisin abilisena (Olen 15. aastane)- Võtsin mõned rukki-teraleiva viilud, need rukkitaskud olid head. Nende vahele panin kanasnitslid (~100g), veidi kodujuustu, majoneesi, lehtsalatit, kurki ja tomatit. Veidi ebamugav süüa sellist suurt võileiba, aga siiski enam-vähem tervislikud, toitvad ja valgurikkad. Tööjuures vabalt seal katusel võid lõuna ajal taolistele võileibadele lisaks kohupiimatoru otse pakist sisse pigistada omale. EI tea kuidas Soomes selle kohupiimavaliku ja hinnaga on, aga miskit sobivat kindlasti leiad.

Ole tubli! :)

Edited by ThaBosss

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Tee kodus keharaskusega trenni, see aitab lihast hoida. Lisaks proovi valgurohkemaid toite süüa ning kaloraaz plussis hoida.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   You have pasted content with formatting.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    No registered users viewing this page.