Jump to content
Dwayne72

Puuvilja ja juurvilja süsivesikud õhtul?

Recommended Posts

Tere.

Küsimus selles, et kas puu- ja juurvilja süsivesikuid võib enne magama minekut tarbida? Mingi salat nt vms. Selles mõttes et ööseks ju mingit energiat tegelikult vaja pole, aga salat oleks kerge seedida ja tänu sellele puhkab ka paremini välja kui keha ei pea öö otsa mingit rasket asja seedima. Kirjutatake et üleliigne süsivesik ladestub rasvana, aga puu- ja juurvilja süsivesik vist siiski mitte?

Tänan vastamast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on vahet, kas ma söön valget saia või banaani

Süsivesik on süsivesik.

Ainuke vahe ongi selles kumb kasulikum on. Banaanis on veel lisaks palju vitamiine mineraale, saias... no ma ei tea :D

Eelista pigem juurvilju köögivilju, seal vähem suhkrut ja rohkem kasulikke aineid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks tehke mida tahate. Minu uinakueelne toit oli igastähes veerand kilo kringlit. Egas nüüd muud üle ei jää, kui öö otsa väriseda ja insuliinihaldjat karta. :D

insulin-fairy-reloaded.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

noh kui sa hommikul rattaga või jooksuga tööle uhad siis miks mitte vohmida õhtul puur- ja juuvilju.

õhtused süsivesinikud annavad hommikuseks pingutuseks kenasti energiat.(olen omal nahal pikalt praktiseerinud)

aga mis on su eesmärk? mass?liha? dieet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üleliigsed süsivesikud lähevad rasvaks. Kui lihaste glükogeenivarud on täitmata, siis läheb s/v sinna ja laadimisel mahutavad lihased veel topelt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üleliigsed süsivesikud lähevad rasvaks. Kui lihaste glükogeenivarud on täitmata, siis läheb s/v sinna ja laadimisel mahutavad lihased veel topelt. :)

Mhm, ning kuna inimeste glükogeenivarud võivad sportlaste puhul, eriti noorte meeste seas, mahutada ka ca. 1000g, siis korralikult treenival inimesel on praktiliselt võimatu süsivesikutest endist nö. rasva minna. Kui rasva lisandub, siis sellest, et kaloraaž on üle normi ning suur süsivesikute osakaal viib keha rasvavarude kasutamise miinimumi ning enamus söödavast rasvast liigub rasvarakkudesse ning sinna ta ka jääb.

Ehk, kui sportlase kaloraaž on kontrolli all (ei teki energia ülejääki), siis süsivesikutest rasva tootmine on pm. välistatud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×