Jump to content
Sign in to follow this  
Mammur

Miks jääb kaal seisma?

Recommended Posts

Tere, olen nüüdseks pisut üle kuu korralikult trenni teinud..toitunud ka korralikult. Alguses toitusin liiga vähe , päeva lõpuks arvutasin tarbitud kalorid kokku ja sain 1000kalori piires selle. Nüüd on 2000 kalorit umbes, teen ka intensiivsemat trenni aga ma tunnen et ehk peaks vähem sööma. Mul on kaal seisma nüüdseks jäänud kui hakkasin korralikumalt toituma. Juba nädal või rohkemgi samas kaalus. Muidu ikka nädalaga suutsin kilo alla saada.

Teen 4-5x nädalas trenni, pulsi kalori kellalt näitab et kaotan trennis keskmiselt 700 kalorit.. vahest rohkem isegi.

Kas peaksin trenne muutma või toitumist?

Hetkel teen paar korda nädalas bodypumpi ja 2 korda nädalas cardiot.

http://www.upload.ee/image/3934210/trennikas.JPG

Pildike ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere, olen nüüdseks pisut üle kuu korralikult trenni teinud..toitunud ka korralikult. Alguses toitusin liiga vähe , päeva lõpuks arvutasin tarbitud kalorid kokku ja sain 1000kalori piires selle. Nüüd on 2000 kalorit umbes, teen ka intensiivsemat trenni aga ma tunnen et ehk peaks vähem sööma. Mul on kaal seisma nüüdseks jäänud kui hakkasin korralikumalt toituma. Juba nädal või rohkemgi samas kaalus. Muidu ikka nädalaga suutsin kilo alla saada.

Teen 4-5x nädalas trenni, pulsi kalori kellalt näitab et kaotan trennis keskmiselt 700 kalorit.. vahest rohkem isegi.

Kas peaksin trenne muutma või toitumist?

Hetkel teen paar korda nädalas bodypumpi ja 2 korda nädalas cardiot.

http://www.upload.ee/image/3934210/trennikas.JPG

Pildike ka.

Kaal seisab, aga mis peegelpilt teeb?? Kas äkki kaal seisab, aga kõhuümbermõõt väheneb iga nädal, reie ümbermõõt väheneb. Kaal ei ole kõige tähtsam.

Jälgi toitumist edasi ja treeni samamoodi edasi. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaal seisab, aga mis peegelpilt teeb?? Kas äkki kaal seisab, aga kõhuümbermõõt väheneb iga nädal, reie ümbermõõt väheneb. Kaal ei ole kõige tähtsam.

Jälgi toitumist edasi ja treeni samamoodi edasi. ;)

Tõsi seda küll, rinnalt 5cm ja kõhult 4cm ja kaelalt 3cm ning käsivartelt ja reitelt 1cm. Kuid hirmutaski lihtsalt kaal. Kardan süüa rohkem kuigi trennipäevadel ma lihtsalt sööngi rohkem. Isu on jälle suur :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõsi seda küll, rinnalt 5cm ja kõhult 4cm ja kaelalt 3cm ning käsivartelt ja reitelt 1cm. Kuid hirmutaski lihtsalt kaal. Kardan süüa rohkem kuigi trennipäevadel ma lihtsalt sööngi rohkem. Isu on jälle suur :(

Pildi järgi tundub,et vorm paraneb.Kaal hirmutab? Kaal on ainult number.Eesmärk võiks olla ikka vorm paremaks saada,mitte pelgalt kaalunumbreid taga ajada. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulsikellad valetavad eriti naistele häbematult. Polar OwnCal puhul väidetakse, et isegi ca 33%. Mis võib tõsi olla. Ise olen BP treener, mu VO2max on mõõdetult suht kõrge, 55. Sügisesel BodyPump challengel olin 2. Nii et mu raskused ja intensiivsus BodyPumpis on vägagi kõrged. Olles sisestanud adekvaatsed andmed arvutisse, saan mina küll oma BodyPump kalorikuluks heal juhul 700. Kuid mu raskused on nt. kükis 45, rinnal 37, selja puhul 40 kg jne. Nii et 700kcal naiste puhul on küll suht kahtlane.

Seda esiteks. Ehk siis, ära võta pulsikella näitu küll tõe pähe. Suuri numbreid on ilus vaadata, kuid nad valetavad tihti valusalt.
Kui oled terve ja kaal ei lange, siis tuleb vähem süüa. Muidu võib end surnuks rabelda, midagi ei muutu. Ma jooksen nt. laupäeviti 30km, rääkimata trennist teistel päevadel, kuid kuna söön oma kõhu täis - ja mitte rämpsu - siis kaal ei muutu. Ma aktsepteerin seda ja tean, et kui tahaks alla võtta, peaks veelgi vähem sööma. Simple as that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul isegi fitness-kaal valetab nii et suitseb. äkki on patareid tühjenemas?

kaalun ära , panen raske jope selga , kaalun uuesti , näitab sama numbrit.

valus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulsikellad valetavad eriti naistele häbematult. Polar OwnCal puhul väidetakse, et isegi ca 33%. Mis võib tõsi olla. Ise olen BP treener, mu VO2max on mõõdetult suht kõrge, 55. Sügisesel BodyPump challengel olin 2. Nii et mu raskused ja intensiivsus BodyPumpis on vägagi kõrged. Olles sisestanud adekvaatsed andmed arvutisse, saan mina küll oma BodyPump kalorikuluks heal juhul 700. Kuid mu raskused on nt. kükis 45, rinnal 37, selja puhul 40 kg jne. Nii et 700kcal naiste puhul on küll suht kahtlane.

Seda esiteks. Ehk siis, ära võta pulsikella näitu küll tõe pähe. Suuri numbreid on ilus vaadata, kuid nad valetavad tihti valusalt.

Kui oled terve ja kaal ei lange, siis tuleb vähem süüa. Muidu võib end surnuks rabelda, midagi ei muutu. Ma jooksen nt. laupäeviti 30km, rääkimata trennist teistel päevadel, kuid kuna söön oma kõhu täis - ja mitte rämpsu - siis kaal ei muutu. Ma aktsepteerin seda ja tean, et kui tahaks alla võtta, peaks veelgi vähem sööma. Simple as that.

Kunagi sai tehtud toitumiskava seal kirjas et 3 korda päevas söö ja vahepalasi ära tee. Nüüd loen et parem oleks 5x päevas süüa et kaks vahepala ka. Minu jaoks see toitumine on nii keeruline. Ma arvan et ma söön õigesti

Hommikul puder, Tee ilma suhkruta või täistera leivaga võileib koos singiga või praemuna koos tomati ja kurgiga

Päeva jooksul joon 3 L vett ära kindlasti.

Lõunal, ahjus või hautatud juurikad v tatar, liha v kana. Tatar v täistera riis.

Õhtuti apelsin või kodujuust tuunikalaga, kanaliha sülti olen ka söönud. seal vähe rasvu ja süsivesikuid.

Kas ma peakas vahepalasi ka lisama?

Nüüd mees on mul seljatraumaga kodus ja olen teinud ka päeval kartult ja seda söönud.Tunnen et nüüd olen hakanudki rohkem sööma. See tekitab mul süümekaid küll :D Kuid tunnen et tänu trennile on mul nii suured isud.

Edited by Mammur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi sai tehtud toitumiskava seal kirjas et 3 korda päevas söö ja vahepalasi ära tee. Nüüd loen et parem oleks 5x päevas süüa et kaks vahepala ka. Minu jaoks see toitumine on nii keeruline. Ma arvan et ma söön õigesti

Hommikul puder, Tee ilma suhkruta või täistera leivaga võileib koos singiga või praemuna koos tomati ja kurgiga

Päeva jooksul joon 3 L vett ära kindlasti.

Lõunal, ahjus või hautatud juurikad v tatar, liha v kana. Tatar v täistera riis.

Õhtuti apelsin või kodujuust tuunikalaga, kanaliha sülti olen ka söönud. seal vähe rasvu ja süsivesikuid.

Kas ma peakas vahepalasi ka lisama?

Nüüd mees on mul seljatraumaga kodus ja olen teinud ka päeval kartult ja seda söönud.Tunnen et nüüd olen hakanudki rohkem sööma. See tekitab mul süümekaid küll :D Kuid tunnen et tänu trennile on mul nii suured isud.

Kartuli söömisest süümekad? :huh: Kõige tähtsam asi on päevane kaloraaz.Hakka kaloreid lugema.Niikaua kui sa ei tea palju sa päevas sisse sööd,ei saa sa ka määrata kaloridefitsiiti,et kaal langeks.See,kas süüa päevas 3,või 5 korda on ainult detail,mitte reegel.Kaloraaz on kõige alus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda vahepalade juttu aetakse selleks, et sa ei tormaks 3x või 2x päevas süües lõpuks külmutuskapi kallale nagu näljane hunt ja seda korraga tühjaks ei sööks.

Inimpsüühika on väga võimas ja enese alalhoiu instinkt on kõige tugevam. Näljane inimene hakkab endale kõike ette kujutama, sh. alahindama tugevalt juba söödud toitu ja ülehindama füüsilise pingutuse suurust.

Põhimõtteliselt aga ei anna kaalulangust sama toidu kümnesse või kahte toidukorda jagamine - eeldusel, et tegemist on enam-vähem mõistliku toiduga.
Muidugi on tehtud katseid ja saadud soovi korral kinnitusi, et 5x süüa on parem kui 3x ... nt. vedelat proteiini.

Kuid sinu puhul algab ikka kõik summaarsest kaloraazist nagu ka eelkõnelejad räägivad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×