Jump to content
Sign in to follow this  
Ansjuu-

Aeroobse- ja jõutreeningu vahekord

Recommended Posts

Tere,

Olen 21. aastane neiu. Olen jõusaalis nüüdseks järjepidevalt käinud peaaegu kolm kuud. Enamasti on trennid jaotunud nädala peale nii, et 2x aeroobset ja 3x jõutreeningut. Kaalun 67 kg, pikkus 176 cm. Lihast on mul juba üsna palju, kuid nüüd sooviks, et see rohkem välja hakkaks paistma. Seega sooviksin oma rasvaprotsenti vähendada. Kas oleks mõistlik vähendada jõutreeningute arvu ja teha mõnda aega rohkem aeroobset ning viia kalorid rohkem defitsiiti? Või jätta ka jõutreeningud kavasse sisse? Ja kui pikalt siis peaksin keskenduma rasvaprotsendi vähendamisele? Toitumine on mul enamvähem korras, enamasti hommikuks söön täisterakaerahelbeid veega ja moosiga või omletti juurviljadega. Siis on päeva jooksul veel umbes 2 vahepala- enamasti puuviljad ning 2x suurem toidukord, enamasti liha mingi toorsalatiga.

Ette tänades,

A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutreeninguid ära ära küll jäta, kulutad aeroobsega oma lihased ära ja polegi midagi järel. Kalorid jäta nii palju defitsiiti, et kaalulangus oleks olemas, aga aeglane. Ja keskendud rasvaprotsendi vähendamisele nii kaua, kuni tulemusega rahul oled :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennid jäta nii nagu nad on. Kulutama hakkad siis kui sööd vähem kui kulutad. Ehk teed rohkem trenni, saad rohkem süüa. Teed vähem trenni saad vähem süüa. Peaasi, et allavõtmisel oleksid kalorid defitsiidis.

Kui pikalt peaksid keskenduma rasvaprotsendi vähendamisele. Senikaua kuini soovitud tulemus on käes. Siis võid hakata seda hoidma või jälle juurde kasvatama

Toitumine on mul enamvähem korras... :) Vahepaladeks võibolla mingi puuviljade asemel väike pakike kodujuustu. Sööd, mis sa sööd. Igatahes pead sa sööma vähem kui kulutama, muud maagiat ei ole ;)

Edited by martinkink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×