Jump to content
Sign in to follow this  
Rider92

Jalgpall, jõusaal & massi juurde saamine - Palun abi!

Recommended Posts

Tervitus kõigile!

Nimelt on mul üks probleem, millele olen otsinud igaltpoolt vastust ja uurinud jne ja lõpuks otsustasin,
et teen siia selle teema ära.

Teema juurde siis:

Minu probleemiks on massi juurde saamine, ma olen 17 juba kuuaja pärast saan 18, kaalun 64.5-65 kg ja olen 184 cm, suhteliselt kõha poiss,
siis mida ma peaksin tegema selleks, et saada juurde massi? ( Just, et tulevikus ära hoida igasuguseid traumasid, luumurde jne ja üleüldse, et oleks füüsiliselt kasvõi kehamäng teiste vastu parem, hetkel on kiirus madala kehakaalu juures ainuke hea asi)
Ma olen tegelenud küll päris kaua jõusaaliga ja üritan ikka 3 korda nädalas seal umbes käia, kuid mida mina arvan on see

et puhtast toitumisest peale/enne trenni kasu vähemalt minul ei ole.. Mul on ilmselt kiire ainevahetus ja ei jõua kasvatada seda lihast.
Ei söö küll mingit rämpstoitu ja üritan olla igati tervislik, ei suitseta/joo.
Kas & milliste massilisandite poole ma peaks üleüldse vaatama? Saan aru, et tuleb tarbida massilisandit peale jõusaali, kuid
millist? Ja kas tuleks ka midagi ennem jõukat tarbida peale puhta vee? Ja mida ma peaks peale jalgpalli trenni tarbima? Olen kuulnud igasugustest "taastajatest" & kreatiinidest jne..

- Kes vähegi mu jutust aru sai & viitsib aidata ja oskab, siis igasugune abi on teretulnud, minu soov on lihtsalt

jõuda samm ülessepoole oma eesmärgis ja saavutada asi, millenimel olen siiani vaeva näinud & kindlasti näen ka edaspidi! :)

Tänud kõigile kes vaevavad aitama ja vastama! :)

Parimat!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun et sul pole vaja mingeid jooke kuna asi ikkagi toitumises kinni. Sa võid ise arvata et sööd korralikult kuigi reaalsus on teistsugune. Pane parem kirja mida sa nt eile terve päeva jooksul sõid ja jõid . Siis on näha kuhu see koer maetud on et kaalu juurde ei tule

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavalise argipäeva menüü:

Hommikul kell 7 söön mitmevilja/kaerahelbe putru moosiga, klaas piima/teed, 2 tk teraleiba juustuga nt.
Vahepeal söön juurde kaks praemuna.
Kella 9-10 ajal, võtan mõne puuvilja, kas siis banaan, pirn või õun.
Kell 12 söön prae, kartul, kaste, liha (snitsel, kroketid, kotleti, oleneb mis parasjagu on), klaas mahla
ja salatit (porgand, kurk, tomat jne koostisosad), kui kella kolme ajal umbes koju jõuan siis söön parasjagu
kas siis suppi või praadi, olenevalt mida tehtud on, vahepeal riis ja kana jms. Söön kuskil 3 tundi enne trenni, ehk
siis kell 16 ja enne trenni mingi tund aega võtan mõned puuviljad ja jogurtit, vahest kohukesi.
Ja siis peale jalka trenni ostan joogijogurtit & kohupiima mille kohe ära söön & kodus hiljem siis teen praemuna või
kui on siis söön liha/kana vms. (Kanafileed söönud pole, kuid tean et paljud kasutavad näiteks peale jõusaali seda.)
Tavaliselt peale jõusaalis käiku söön 3-5 praemuna, (vahepeal 3-4 keedumuna) , piima joon & kaks pakki kohupiima ka siis.

Umbes selline näeb välja minu menüü jne. Tegelikult ma toitun hästi, ma söön palju ja alati korraliku portsjoni.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kummaline, jah. Valik ei ole kesine ja kogused ka näljas ei peaks hoidma. Aga mis muud, kui lisa aga juurde. Kana ei pea filee olema - vastupidi, kui vaja massi juuurde, olgu rasvasemad palad.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas see tähendaks siis seda, et tegelikult tuleks veel pirukaid ka juurde süüa? Nad on rasvased ja üldiselt peaksid kaalule juurde andma.

Sest, pirukaid, kõrpse ja selliseid asju ma ei söö üldse, vägaväga harva.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen tegelenud küll päris kaua jõusaaliga ja üritan ikka 3 korda nädalas seal umbes käia, kuid mida mina arvan on see

et puhtast toitumisest peale/enne trenni kasu vähemalt minul ei ole.

Kui enne ja pärast trenni söömisest kasu ei ole, siis söö trenni ajal. :D

Ega sul muud üle ei jäägi, kui juurde süüa. Lisa menüüsse juurde kohukesed, pähklid, joogijogurt jms, mis annavad palju kaloreid.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui enne ja pärast trenni söömisest kasu ei ole, siis söö trenni ajal. :D

Ega sul muud üle ei jäägi, kui juurde süüa. Lisa menüüsse juurde kohukesed, pähklid, joogijogurt jms, mis annavad palju kaloreid.

Trenni ajal siis jogurtit ja selliseid asju? Mis oleks parim?

Õige oleks siis vähemalt iga tunni aja tagant süüa vist :D , sest tõesti, muidu ei tule mittekuskilt seda lihast juurde.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni ajal siis jogurtit ja selliseid asju? Mis oleks parim?

Õige oleks siis vähemalt iga tunni aja tagant süüa vist :D , sest tõesti, muidu ei tule mittekuskilt seda lihast juurde.

Trenni ajal oli nali.

Kui enne midagi kõrvale ei joonud, siis nüüd hakka jogurtit või piima jooma kõrvale. Enne magamaminekut peotäis pähkleid ja paar kohukest jne.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni ajal oli nali.

Kui enne midagi kõrvale ei joonud, siis nüüd hakka jogurtit või piima jooma kõrvale. Ja mitte väikse klaasitäie, vaid ikka 500ml korraga. Enne magamaminekut peotäis pähkleid ja paar kohukest jne.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni ajal oli nali.

Kui enne midagi kõrvale ei joonud, siis nüüd hakka jogurtit või piima jooma kõrvale. Enne magamaminekut peotäis pähkleid ja paar kohukest jne.

Trenni kõrvale? Või tavatoidu?

Vaikselt lisa toitu juurde. Kaua sa nii söönud oled üldse ? Ega nädalaga ei juhtugi midagi . Anna kehale aega

Täpselt ajaliselt ei oskagi öelda .. aga ikka suht pikalt juba.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleme nii, et kui ma tõstan oma koguseid ja asju korralikult, siis jah, pole vaja massilisajat, KUID
kas oleks mõtet vaadata seljuhul kreatiini & mingite proteiinide poole? Niipalju kui lugenud olen, niipalju tean neist,
aga suurt midagi väga ei jaga neist..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleme nii, et kui ma tõstan oma koguseid ja asju korralikult, siis jah, pole vaja massilisajat, KUID

kas oleks mõtet vaadata seljuhul kreatiini & mingite proteiinide poole? Niipalju kui lugenud olen, niipalju tean neist,

aga suurt midagi väga ei jaga neist..

Proteiinisheik pole mingi imerohi.Vahet pole kuskohast sa oma valgud saad.Kas tavatoidust,või sheike kulistades.Sööd kohupiima või jood sheiki,pmt sama kasutegur.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niiet, nagu ma aru saan, siis te soovitate hoiduda kõigest keemilisest & kasutada ainult seda, mis poelettidel toitainetena müügil on jah?
Kodujuustud, kohupiimad, keefirid jne asjad..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niiet, nagu ma aru saan, siis te soovitate hoiduda kõigest keemilisest & kasutada ainult seda, mis poelettidel toitainetena müügil on jah?

Kodujuustud, kohupiimad, keefirid jne asjad..

Ei soovita midagi.See on vaba valik kuskohast oma valgud saad.Valk on valk.Muidu jh tavatoiduga saab asja täiesti aetud,kui seda mõtled.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niiet, nagu ma aru saan, siis te soovitate hoiduda kõigest keemilisest & kasutada ainult seda, mis poelettidel toitainetena müügil on jah?

Kodujuustud, kohupiimad, keefirid jne asjad..

Keemilised... haha! :D

Vesi on ka keemia nagu iga teine pulbergi. Söö nii palju kui mahub... kui rohkem ei mahu, siis mahuta veel. Ja kui tõesti enam ei mahu, siis alles võid valgupulbri osta ja kui sellest kasu ei olnud, siis pead veel rohkem sööma.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×